ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو

10 / 10
از 1 کاربر
 

روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

متاسفانه در خودروهای کارکرده امری ناشایست و خارج از انسانیت توسط برخی از فروشندگان خودرو صورت می گیرد که ما در فروش خودرو با استفاده از تجربیات 12 ساله در امر فروش و تحویل به روز خودروهای صفر این تجربیات را با شما در میان می گذاریم، امید است مورد توجه شما قرار بگیرد.

تعدادی از باتری سازها قادر به انجام این کار بوده و در قبال دریافت مبلغی اندک (زیر 500 هزار تومان)، اقدام به این کار خلاف می‌نمایند و برای برخی از آن‌ها، این کار حتی یک منبع درآمد مستمر حساب می‌شود. در نتیجه این کاهش کارکرد؛ علاوه بر آنکه مشتری ماشین را گرانتر از ارزش واقعی خود می‌خرد بلکه هزینه‌های نگهداری خودرو نیز بالاتر از حد انتظار خواهد بود. البته این فعالیت غیرمجاز تنها در ایران رایج نیست، بلکه در کشور آلمان و در شهر مونیخ، در حدود 30 درصد خودرو ها و در بلژیک این عدد در حدود 8.6 درصد از خودروهای دست دوم است!

روش‌های مختلفی برای تشخیص میزان کارکرده خودرو وجود دارد نظیر چک کردن ECU، بررسی دفترچه ثبت نمایندگی، وضعیت ظاهری خودرو و .... ولیکن باید توجه داشت که تعیین میزان دقیق کارکرد خودرو عملا امکانپذیر نیست. حتی برای خودروهای مجهز به ECU که کارکرد برخی از آن‌ها با دیاگ قابل تشخیص است، روش‌هایی وجود دارد که کارکرد خودرو تغییر داده می‌شود بدون آنکه آب از آب تکان خورده و دیاگ متوجه شود. حال راهکار چیست؟

  • تشخیص کارکرد واقعی از روی ظاهر خودرو !

در خودروها کارکرد خودرو موجب اثرگذاشتن بر روی ظاهر کلی خودرو از وضعیت کارکرد آن خبر می دهد. می توانید با بررسی اینکه پدال گاز و غربیلک چقد سائیدگی دارند و یا اینکه رادیاتور خودرو و رودری در چه وضعیتی هستند، آن را بررسی کنید که این موضوع تا حد زیادی به تجربه شما در خرید و فروش خودرو بستگی دارد. می‌گردد که البته تمام این موارد به راحتی توسط یک دلال خبره قابل تعویض می‌باشند. اگر خود دستی بر آتش دارید خودتان، در غیر اینصورت با استفاده از کارشناسی خودرو دو مورد را که معمولا توسط دلالان تعویض نمی‌شود، چک نمایید:

  1. رادیاتور خودرو برای خودروهای با کارکرد بالا
  2. دیسک ترمز برای خودروهای با کارکرد پایین

فواصل موجود در رادیاتور خودرو در گذر زمان و بر اثر برخورد هوا، حشرات، گرد و غبار و ... اندکی افزایش می‌یابد و هر چقدر که این فواصل بیشتر باشد نشان از کارکرد بالای خودرو دارد. اگر رادیاتور خودرویی را چک نموده و متوجه فاصله‌های غیرمنطقی گردید باید به احتمال زیاد کیلومترشمار آن دستکاری شده است. شایان ذکر است از آنجا که رادیاتور خودرو تقریبا هر 150 هزار کیلومتر تعویض می‌گردد، تعویض زودتر آن نیز محل سوال بوده و باید به هنگام خرید خودرو به این موضوع توجه نمود.

چک نمودن دیسک ترمز بیشتر برای خودروهای با کارکرد کم قابل استفاده است. دیسکی که حدودا بالای 60 تا 70 هزار کیلومتر کار کرده است دارای لبه‌های تیزی خواهد بود ولیکن برای کیلومتراژ پایین نظیر 20، 30 و 40 هزار کیلومتر، وجود تیزی در لبه دیسک امری کاملا غیرعادی بوده و حکایت از دستکاری شدن کیلومتراژ خودرو دارد. نکته حایز اهمیت آن است که قبل از لمس دیسک، از خنک بودن آن اطمینان حاصل نمایید. در انتها ویدئو نحوه چک کردن روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو تقدیمتان می گردد امید است که خریداران خودروهای کارکرده با این مقاله از گزند سوء استفاده کنندگان در امان بمانند.

**فروش نقدی و اقساطی محصولات ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو با زمان تحویل فوری و به روز در رنگبندی متنوع و برای دریافت قیمت روزانه خودرو با کارشناسان فروش خودرو در تماس باشین.

ویدئو روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو

 

 
معرفی به دوستان :
سيما : بررسي كاركرد ماشين
5 0
واقعا بهتون تبريك مي گم عالي هستين همينطوره با قدرت ادامه بدين ممنونم از مطالب و مقالات عالي و كامل خيلي كاربردي👌🙏
كاشاني : تشخيص كاركرد خودرو
2 0
سلام ضمن تشكر متاسفانه اين تقلب فراگير شده ولي نكات جالبي بود ممنونم
رضا : تقلب
2 0
سلام خیلی ممنون از مطلب خوبتون
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  روش تشخیص کیلومتر واقعی کارکرد خودرو به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . متاسفانه در خودروهای کارکرده امری ناشایست و خارج از انسانیت توسط برخی از فروشندگان خودرو صو ...
  با 30 میلیون تومان چه خودرویی بخرم + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید با توجه به بودجه‌تان یک خو ...
نکات کلیدی درهنگام خرید خودروهای کارکرده  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .فروش خوردو ،1.به خوردگی و زنگ زدگی بدنه ماشین توجه کنید راه تشخیص آن حرکت دادن آهن ربا رو ...