ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رنو کپچر بخریم یا رنو داستر؟

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

رنو کپچر بخریم یا رنو داستر؟

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

امروز در فروش خودرو سعی در بررسی و مقایسه دو خودرو در رنج قیمتی بالای 100 میلیون و تا 115 میلیون تومان داریم، رنو کپچر و رنو داستر هر دو از محصولات کمپانی فرانسوی رنو در ایران هستند یکی محصول زیر مجموعه های شرکت رنو داچیا رومانی و دیگری محصول پرفروش و پر طرفدار اروپایی رنو یعنی رنو کپچر است. رنو کپچر توسط ایران خودرویی ها پشتیبانی و وارانتی می شود که دارای شبکه گسترده ای از خدمات می شود و داستر توسط نگین خودرو گارانتی می شود.

رنو کپچر

رنو کپچر که دوسالی می شود توسط ایران خودرویی ها روانه بازار فروش خودرو شده است یکی از محصولات پرفروش رنو است که توانسته است بازار خوبی در کلاس خودروهای کراس اوور شهری از آن خود کند، ایران خودرویی ها در ابتدا کپچر را با قیمت 109 میلیون واگذار کردند و به تازگی مدل 2017 این خودرو را به بازار فروش خودرو عرضه کرده اند.

کاتالوگ رنو کپچر

کاتالوگ رنو کپچر

طراحی رنو کپچر

رنو کپچر مشکی سقف سفید

رنو کپچر از دید طراحی همانند نسل جدید محصولات رنو از کیفیت بالا و جذابیت خاصی با دو رنگ بودن خودرو و سقف خودرو بهره می برد و می توان از کپچر به عنوان خودرویی جذاب در میان خودروهای هم رده خود نام برد.

طراحی داخلی رنو کپچر

نمای داخلی کپچر

فضای داخلی رنو کپچر همانند ظاهر نتوانسته است موفق عمل کند و هنوز همانند خودروهای نسل قدیم رنو همانند تندر 90 از دریچه های کولر و ظاهری ساده با اینکه رنو با دادن رنگ و لاعاب سعی در جذاب تر کردن آن داشته است بهره می برد اما از دید دسترسی به کلیدها و نحوه قرار گیری کلیدهای کنترلی مناسب است.

پیشرانه و مشخصات فنی رنو کپچر

قیمت رنو کپچر

از دید فنی رنو کپچر از یک پیشرانه 4 سیلندر خطی توربو شارژ با حجم 1.2 لیتر بهره‌مند است. پیشرانه مذکور 120 اسب‌بخار قدرت دارد و حداکثر گشتاور آن 190 نیوتن‌متر بوده و حداکثر سرعت خودرو را به 192 کیلومتر در ساعت می‌رساند. شتاب صفر تا 100 رنو کپچر 10.9 ثانیه بوده و مصرف ترکیبی آن 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر پیمایش است.  رنو کپچر دیفرانسیل جلو بوده و برای انتقال قدرت از یک گیربکس 6 سرعته دستی و یا 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه استفاده می‌کند که از تکنولوژی روز رنو بهره می برد.

ایمنی رنو کپچر

رنو کپچر از امکاناتی مانند سنسور پارک، دوربین عقب، قفل مرکزی و ورود بدون کلید، سیستم ضد سرقت، سیستم‌های ABS ،EBD ،EBA ،ESP ،HSA، چهار عدد کیسه هوا و...استفاده کرده و در سال 2013 موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP شده است. در مقابل پژو 2008 نیز از امکاناتی مانند؛ 6 عدد کیسه هوا، دزدگیر با کنترل پارامتریک و پیرامونی، سیستم ABS ،ESP ،HAC ،EBFD ،EBA ،TPMS و... برخوردار بوده و در سال 2013 پنج ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP دریافت کرده است.

امکانات و آپشن های رنو کپچر

رنو کپچر از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، صفحه نمایش 7 اینچی، استارت دکمه‌ای هوشمند، کروز کنترل، سیستم مصرف بهینه، کارت قفل، گرم‌کن صندلی‌های جلو و... برخوردار است. اما در مقابل پژو 2008 طیف وسیعی از امکانات را در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد از جمله امکانات مذکور باید به تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سیستم کمک پارک عقب، چراغ‌ها و برف‌پاکن‌های خودکار، خروجی برق 12 ولتی، صفحه نمایش 7 اینچی و... اشاره کرد.

رنو داستر

رنو داستر

رنو داستر محصول اقتصادی داچیا زیر مجموعه رنو است که برای بازار آسیا و اروپای شرقی درنظر گرفته شده است و از حداقل امکانات رفاهی و آپشن های معمول خودروها در این رنج بهره می برد. این خودرو با ارتفاع و قدرتی که دارد گزینه مناسبی برای آفرود سواران است.

طراحی ظاهری رنو داستر

داستر

داستر از زبان ساده طراحی رنو برای این محصول صحبت می کند ظاهری ساده و در عین حال جنگجو برای این خودرو درنظر گرقته شده است و گویی ظاهری ساده به دور از هرگونه هیجان برای داستر از سوی رنو انتخاب شده است.

طراحی داخلی رنو داستر

نمای داخلی رنو داستر

گویی رنو در داستر از هرتلاشی برای خلق خودرویی خاص و یا پر زرق و برق دوری کرده و سعی در تولید و طراحی خودرویی ساده و در عین حال کاربردی و مناسب به جهت سفرهای خارج از شهر و آفرود و مناسب برای خانواده ها با فضای مناسب جهت حمل بار نموده است.

پیشرانه و مشخصات فنی رنو داستر

رنو داستر renault duster مجهز به یک پیشرانه 4 سیلندر خطی تنفس طبیعی با حجم 1998 سی سی با حداکثر خروجی  135اسب بخار در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 195 نیوتن متر در دور موتور 3750دور در دقیقه می باشد. موتوری که به خوبی از پس بدنه و شتاب مناسبی برای داستر بوجود می آورد و در کنار گیربکسی با تعوض و ضریب مناسب دنده ها برای رنو داستر است.

امکانات و آپشن های رنو داستر

نو داستر با توجه به قیمت گذاری از امکانات کمی در مقایسه با رقبا بهره می برد از جمله امکانات رنو داستر می توان به کیسه هوا راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی، دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تهویه دستی، روکش پارچه ایی، تنظیم صندلی راننده دستی، چراغ مه شکن جلو، آینه های برقی و در برخی از مدل های 2016 کروز کنترل و دوربین دنده عقب و مانیتور 7 اینچی و ... می باشد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خودرویی کم مصرف مناسب جهت مصارف شهری با آپشن های خوب و طراحی زیبا و چشم نواز هستین بی شک رنو کپچر گزینه انتخابی شماس ولی اگر به دنبال فضای کابین و نیز بار بیشتر در کنار شتاب و قدرت بیشتر مناسب برای مسیرهای ناهموار خارج از شهر هستین داستر پیش روی شماس ولی طراحی جدید رنو، گیربکس دوکلاچه و سیستم ترمز و ایمنی روز در رنو کپچر دیده می شود.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع رنو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع رنو

رنو کپچر

**جهت دریافت قیمت روز و تحویل به روز رنو کپچر در رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز در رنگ بندی سفید عاجی، مشکی، نارنجی، قهوه ای، قرمز و .... با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  پژو 2008 بخریم یا رنو کپچر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،پژو 2008 با ویژگی‌هایش، توانایی رقابت با خودروهای چینی و حتی کره‌ای را در رنج ق ...
  مزایای رنو کپچر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . بعد از لغو تحریم ها خودروهای جدید وارد بازار فروش خودرو شدند یکی از خودروهایی که با استقبال خوبی در اروپا روبرو ...
  هر آنچه که باید درباره ی رنو کپچر بدانیم + تصاویر  به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، معرفی کامل رنو کپچر به‌ همراه مشخصات و قیمت این خودر ...
  بررسی رنو کپچر + تصاویر رنو با قدمت چند ساله در ایران از رنو 5 تا رنو 21 خاطره ساز برای ایرانیان بوده است، چند وقتی است که ایران خودرو واردات رنو کپچر را آغاز کرده. رنو با بازنگری در طراحی خای خود جان تازه ای به برند فرانسوی خود داده است یکی از دلایل آن را می توان به همکاری با غول ژاپنی ن ...
  همه چیز درباره رنو کپچر + تصاویر رنو کپچر فروش خودرو، رنو شریک دیرینه ایران خودرویی ها این بار با محصول جدید و به روز خود پا به بازار ایران گذاشت خودرویی که با دست پر و کلکسیونی از افتخارات خودرویی پا به بازار ایران گذاشت.کراس اور شهری با موتور 1.2 لیتری توربو که یارای تولید 120 اسب بخار ...
  ویدئو رنو کپچر محصول جدید ایران خودرو ایران خودرویی ها که چندی پیش از فروش محصول جدید خود یعنی رنو کپچر با قیمت 105 میلیون و تخفیف ویژه به مناسبت دهه فجر با قیمت 99 میلیون واگذار کردند.فروش خودرو، موتور رنو کپچر مجهز به توربوشارژر و مصرف آن 5.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. این موتور علاوه ...
  ویدئو معرفی و بررسی رنو داستر 2017 + مشخصات فنی رنو، چند سال پیش رنو داستر را به‌عنوان یک کراس‌اوور اقتصادی روانه بازار کرد. این خودرو بر روی پلتفرم X90 ساخته شده است و به این ترتیب خودرویی است با قابلیت‌های فنی مناسب و البته دوام بالا و هزینه نگهداری پایین.فروش خودرو ...
  مقایسه فنی تندر 90 اتوماتیک با برادر بلند قدش رنو داستر فروش و تحویل به روز تندر 90 اتوماتیک در رنگ بندی متنوع با زمان تحویل به روز و فوری در فروش خودرو، مدت زیادی است که رنو با مدل تندر 90 در بازار داخلی یکه تازی می کند، رنو زمانی که رقبایش یا فشار و تحریم بازار ایران را ترک کردن رنو پافشا ...