ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

دنا پلاس بخریم یا تندر پلاس؟

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

دنا پلاس بخریم یا تندر پلاس؟

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

امروز در فروش خودرو به بررسی و مقایسه دو خودرو جدید یا بهتره بگیم فیس لیف شده ایران خودرویی ها یعنی دنا پلاس و تندر پلاس بپردازیم، دنا پلاس پروژه جدید ایران خودرویی ها که با تغییرات در ظاهر دنا روانه بازار فروش خودرو شده است که از جمله تغییرات می توان به چراغ ها جلو . عقب، سانروف،افزایش ایربگ ها به 4 عدد، تغییرات در خطوط بدنه خودرو،دوربین عقب،... می توان نام برد. در خودرو تندر 90 نیز که یکی از پرطرفدار ترین خودروهای داخلی در بازار فروش خودرو است ایران خودرویی ها دست به تغییرات ظاهری در این خودرو زده اند تا کمی ظاهر بی روح و ساده تندر را مناسب تر کنند که از تغییرات داخلی و رو دری ها تا اضافه کردن قطعات دکوراتیو ظاهری در بدنه خودرو می توان نام برد. با فروش خودرو همراه باشین تا به بررسی و کمک برای انتخاب خرید تندر پلاس و دنا پلاس بپردازیم.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع رنو بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع رنو

تندر 90 پلاس

تندر پلاس اتوماتیک

تندر 90 پروژه مشترک ایران خودرویی ها و پارس خودرویی ها که به تازگی ایران خودرویی ها دستی به سر و رو این خودرو کشیده و تندر 90 را یا ظاهر و کمی تغییرات با دو گیربکس دستی و اتومات روانه بازار فروش خودرو کرده است، تندر 90 یکی از با کیفیت ترین ماشین های تولید شده در ایران می باشد. تندر 90 که ساخت زیر مجموعه رنو داچیا می باشد.

طراحی ظاهری تندر پلاس

تندر پلاس

نسبت به دیگر ماشین های کارخانه رنو، طراحی  ساده تر و عامه پسند تری  دارد.ولی در نمونه فیس لیفت ماشین با وجود تغییرات اندکی که داشته است کاملا به روز تر شده است و جلوه لوکس تری هم پیدا کرده است. رنو تندر 90 فیس لیفت در قسمت جلوی ماشین دارای جلو پنجره ای کاملا مشابه ساندرو با نوار کرومی بالای آن ، طرح جدید چراغ ها در جلو و عقب ، سپر ها با طراحی جدید در جلو و عقب ماشین ، طرح جدید آینه ها و نوار کرومی بالای در صندوق عقب می باشد. تندر 90 در بحث ظاهری از دید بسیاری خوردویی بی روح و ساده به نظر می آید اما ایران خودرویی ها با کمی تغییرات کمی آنرا جذاب تر کرده است.

طراحی کابین تندر پلاس

نمای داخلی تندر پلاس

در داخل کابین رنو تندر 90 فیس لیفت در قسمت میانی داشبورد و طرح رودری ها شاهد تغییراتی هستیم و دقیقا طرح کابین مورد استفاده در رنو تندر 90 پلاس مشابه رنو ساندرو است . در ساخت رنو تندر 90  کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی به کار برده شده است ولی از نظر کیفیت متریال استفاده از پلاستیک خشک در بعضی نقاط آزار دهنده میباشد البته در بلند مدت کیفیت این قطعات تغییر چندانی نمیکند و این خود نکته مثبتی به حساب میاید و نشان از کم استهلاک بودن و قابل اعتماد بودن ماشین تندر 90 میباشد و در رنو ال 90 فیس لیفت هم کیفیت به همین صورت است و گویا متریال مورد استفاده هم از کیفیت بالاتری بهره می برد.

تجهیزات و آپشن های تندر پلاس

تندر جدید

در بحث آپشن تندر 90 یکی از ساده ترین خودروهای بازار داخلی در رنج 50 میلیون است و از نظر آپشن رنو تندر 90 فیس لیفت تقریبا مشابه هم هستند و ماشینی ساده می باشند ولی در تندر 90 فیس لیفت مواردی چون کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان یا ستون فرمان قابل تنظیم خودنمایی میکنند. ماشین رنو تندر 90 فیس لیفت  از نظر ارگونومی داخل کابین ، کیفیت ساخت و مونتاژ و راحتی سرنشینان با توجه به قیمتش عالی است(البته در کشور ما!!!) و انتخابی مناسب و کامل برای خانواده های ایرانی که به دنبال خودرویی  کم استهلاک و راحت و دارای فضای بار و کابین مناسب برای سفرهای درون و برون شهری هستند می باشد و در بین ماشین های زیر 60 میلیون تومان بهترین انتخاب به نظر می رسد و در مقایسه با رنو ساندرو هم فضای داخلی و صندوق عقب بزرگتر دارد.

پیشرانه تندر پلاس

در بحث فنی تندر پلاس همانند سایر محصولات رنو همانند وانت تندر، رنو ساندرو، تندر اتومات، پارس تندر و ... دارای موتور و گیربکس مشترک هستند. در ماشین رنو تندر 90 فیس لیفت از پیشرانه معروف K4M استفاده شده است. این پیشرانه 4 سیلندر است و 1598 سی سی حجم دقیق آن میباشد . K4M قابلیت تولید 105 اسب بخار قدرت و 148 نیوتن متر گشتاور را دارا میباشد و دارای مزایایی چون شتاب و چالاکی خوب، مصرف سوخت کم و استهلاک پایین می باشد. در رنو تندر 90 فیس لیفت ایران خودرو وعده داده  است که هم از گیربکس دنده دستی و هم گیربکس اتوماتیک استفاده کند و همانطور که در رنو تندر 90 شاهد بودیم هر دوی این گیربکس ها بر روی ماشین به خوبی جواب داده اند و از نظر کیفیت هم در سطح بالایی بودند. و ایران خودرویی ها در حال حاظر هم مدل دستی و هم مدل اتومات آنرا به بازار فروش خودرو عرضه کرده اند.

کاتالوگ تندر پلاس

کاتالوگ تندر پلاس

رنو تندر 90 فیس لیفت در بخش هایی مانند سیستم تعلیق ، زیر بندی ، جلو بندی ، سیستم ترمز و ... با رنو تندر 90 معمولی یکسان است و در وصف این ماشین باید بگوییم که یک ماشین سدان شهری است که با توجه به کلاسش ارتفاع قسمت عقب آن بالا میباشد ولی سیستم تعلیق ساده و توانمندی دارد که در پستی بلندی ها عملکرد خوبی را از خود نشان میدهد و سواری نرم و لذت بخشی را برای این ماشین رقم زده است. هندلینگ ماشین رنو تندر 90 خوب است و خودرویی در دست راننده می باشد. سیستم تعلیق رنو تندر 90 با وجود نقاط قوتش ضعف هایی دارد که باعث شده است تا پایداری این ماشین در سرعت های بالا چندان تعریفی نداشته باشد و احساس نا امنی را به اننده انتقال دهد.

تندر پلاس

دنا پلاس

دنا پلاس

دنا پروژه ای که 5 سال از قدمت آن در ایران خودرو و بازار فروش خودرو می گذرد، مدتی بود که در خبرگذاری ها خبر از عرضه دنا اتومات و دنا توربو شارژر می گذرد و انتظارها در حالی به پایان رسید که نه خبری از توربو و نه گیربکس اتومات برای دنا پلاس می گذرد، دنا تنها و تنها به یک تغییر ظاهری اکتفا کرده است. 

  • جهت دریافت قیمت روز انواع دنا بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع دنا

طراحی ظاهری دنا پلاس

دنا پلاس ایران خودرو

در بحث ظاهری دنا را می توان یکی از جذاب ترین ودروهای داخلی در میان انواع خودروهای قدیمی وطنی دانست. ماشین دنا نسبت به دیگر ماشین های داخلی از نظر ظاهری بهترو شکیل تربه شمار میرفت اما طراحی ماشین از نظر فنی ایراد هایی مانند کشیدگی دماغه ماشین نسبت به دیگر قطعات بدنه یا طراحی ضعیف چراغ ها داشت و اکنون در ماشین دنا پلاس که  فیس لیفت جزئی صورت گرفته است دنا پلاس چهره بهتر و نواورانه تری را در کل کاملتری را دارا می باشد. چراغ های جلو و عقب ماشین دنا پلاس از نظر طراحی داخلی تغییر کرده اند که علاوه بر بهبود چهره ماشین از نظرپرتاب نور و روشنایی هم بهتر عمل می کنند. هم چنین بر روی این چراغ ها دی لایت هم به صورت استاندارد بر روی ماشین دنا پلاس تعبیه شده اند. در چهره جلو ماشین شاهد هستیم که در جلو پنجره دنا پلاس تغییراتی صورت گرفته است و به مراتب چهره جلو ماشین مدرن تر و لوکس تر گشته است. در قسمت جانبی ماشین شاهد هستیم که دنا پلاس خطوط بهتر زیبا تری نسبت به ماشین دنا دارد که طرح در ها و گلگیر های عقب را به طور کامل تغییر داده است. در کل از نظر چهره میان رنو تندر 90 فیس لیفت و دنا پلاس هر ماشین یک چهره و شخصیت خاص و منحصر بفرد را دارا می باشد. ماشین دنا در نسخه های اولیه خود از نظر کیفیت ساخت و مونتاژ از دیگر ماشین های داخلی یک سر و گردن بالاتر بود ولی  شاهد بودیم که کیفیت همه دنا ها به یک صورت و اندازه نبودند ولی گویا در دنا پلاس مسئولین ایران خودرو این مشکل ماشین را برطرف کرده اند و همه ی دنا پلاس ها کیفیت یکسان و رو به بالایی را دارا می باشند.

طراحی داخلی دنا پلاس

نمای داخلی دنا پلاس

از نظر طراحی داخلی دنا و دنا پلاس یکسان می باشند و متریال مورد استفاده هم در هر دو ماشین کیفیت خوب و قابل قبولی را دارا می باشد و نسبت به دیگر ماشین های داخلی یک سطح بالاتر است و در مقایسه با کابین رنو تندر90  رنگ بندی بهتری را دارا می باشد. در خودرو دنا فرم صندلی ها اسپرت طراحی شده است اما راحت هستند و به خوبی بدن را در بر میگیرند ولی از نظر راحتی رنو تندر 90 فیس لیفت بهتر میباشد زیرا صندلی ها فرم بهتری دارند. عایق بندی صدا هم در خودرو دنا خوب است و این مقدار ایزوله بودن با توجه به بررسی ها در ماشین دنا پلاس هم رعایت شده است و کابین ماشین آرامش خوبی دارد.

تجهیزات و آپشن های دنا پلاس

قیمت دنا پلاس

در میان ماشین های ایرانی دنا از تجهیزات رفاهی نسبتا کاملی بهره می برد که قابل تحسین است و اکنون در ماشین دنا پلاس  هم شاهد تغییرات در امکانات رفاهی هستیم و هم اینکه امکانات ایمنی جدید هم به ماشین اضافه شده است . سانروف ، سیستم مالتی مدیا جدید ، دوربین دید عقب و آنتن کوسه ای اصلی ترین تغییرات دنا پلاس در بخش تجهیزات رفاهی ماشین هستند و در بخش ایمنی هم برای سر نشینان جلو 4 عدد ایربگ در نظر گرفته شده است که دو عدد از روبرو باز می شوند و دو عدد دیگر به صورت جانبی از صندلی های جلو ماشین میشوند و از جان سرنشینان محافظت می کند ولی در کل رنو تندر 90 فیس لیفت و دنا از نظر آپشن برتری با ماشین دنا پلاس است و  دنا پلاس یه راحتی برنده این رقابت است.

پیشرانه دنا پلاس

همانند رقیب دنا پلاس نیز از پیشرانه مشترکی با دنا بهره می برد و حداقل تا پایان سال 95 خبری از دنا توربو و دنا اتوماتیک که ایران خودرو قول تولید آنها را داده است نیست. موتوری که ایران خودرو بر روی ماشین های دنا و دنا پلاس به کار برده است پیشرانه معروف EF7 یا همان موتور ملی میباشد . این پیشرانه 4 سیلندر است و 1646 سی سی حجم دارد  و با آرایش خطی درون کاپوت دنا و دنا پلاس قرار گرفته است . ماشین های دنا و دنا پلاس با تکیه بر این پیشرانه 115 اسب بخار قدرت در دور موتور 6300 دور در دقیقه و 157 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 5000 دور در دقیقه تولید میکند . دنا و دنا پلاس به علت مشابهت های فنی از نظر مصرف سوخت یکسان میباشند و مصرف سوخت مناسبی دارند ولی از نظر مصرف سوخت رنو لوگان کاملا برتر است و در کل از نظر استهلاک رنو تندر 90 ماشین بسیار بهتری از دنا می باشد. در مدل اولیه ماشین دنا شتاب اولیه در حد متوسط ارزیابی میگردید ولی گویا در ماشین دنا پلاس با رفع برخی از ایراد ها و افزایش کیفیت با وجود یکسان بودن بخش فنی شتابگیری بهتری را شاهد هستیم. در برخی از نمونه های تولیدی ماشین دنا سیستم برق این خودرو به شدت دارای مشکل است که با کمک خدمات پس از فروش ایران خودرو این مشکلات برقی ماشین را رفع می کرد اما در دنا پلاس از آنجایی که قول افزایش کیفیت  را مسئولین ایران خودرو داده اند امیدواریم که دیگر این مشکلات فنی و برقی در ماشین دنا پلاس دیده نشود.

کاتالوگ دنا پلاس

کاتالوگ دنا پلاس

گیربکس کوپل شده با پیشرانه خودرو دنا و دنا پلاس مشترک است و از نوع گیربکس BE3 میباشد که ایران خودرو بر روی بسیاری از ماشین های تولیدی خود تا به حال استفاده کرده است . ماشین دنا همانند بسیار دیگر از ماشین های تولیدی ایران خودرو از ضعف سیستم انتقال قدرت در بخش دیسک و صفحه کلاچ ضعف میبرد و امیدواریم که این مشکل هم در دنا پلاس رفع شده باشد.

سواری دنا پلاس

دنا جدید

هندلینگ ماشین دنا نسبت به سمند تا حد زیادی بهتر شده است و خوب ارزیابی میشود و برای دنا پلاس هم همینطور میباشد. سواری دنا و دنا پلاس هم مشابه هم  هستند و با کمی چاشنی اسپرت به راننده ماشین سواری خوبی میدهند و نسبت به رنو تندر 90 کمی برتر است. سواری دنا از نظر نرمی کمی به علت اسپرت بودن فرم سواری خشک احساس میگردد که البته در حرکت نرمی خاصی هم احساس میگردد که تجربه سواری با دنا و دنا پلاس را نسبت به دیگر ماشین های تولید داخل متفاوت می نماید. فرمان ماشین دنا  و دنا پلاس نرمی خوبی دارد و دقتش قابل قبول است و از سطح مسیر هم حس خوب و اطلاعات دقیقی به دستان راننده منتقل میکند و تقسیم وزن ماشین هم با توجه به  بالا بودن وزن ماشین مناسب می باشد. قدرت ترمزگیری در ماشین دنا خوب است و حس اعتماد به نفس در ذهن راننده به وجود میاورد و به طور کلی از نظر تجربه سواری دنا و رنو تندر 90 دو حس کاملا متفاوت را به شما میدهند که نشان از تفاوت ذاتی دو ماشین است .

نتیجه گیری

اگر به دنبال خرید خودرویی کم استهلاک، کم مصرف با شتاب و فضای کابین و بار مناسب هستین بی شک تندر پلاس گزینه منطقی خرید شماس، اما اگر ظاهر و طراحی جدید کابین و گزینه های مناسب و آپشن های خوب و کاربردی در کنار شتاب و مصرفی خوب هستین دنا پلاس گزینه روبروی شماس در حال حاظر قیمت دنا پلاس در ایران خودرو 48 میلیون پانصدو بیست و چهار هزار تومان و قیمت تندر پلاس اتومات 48 میلیون نهصد هزار تومان و قیمت تندر پلاس دستی 40 میلیون و هشتصد و سی هزار تومان می باشد.

دناپلاس

 

**جهت دریافت قیمت روز تندر پلاس اتومات و دستی، دنا پلاس در رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو در تماس باشین.

 
معرفی به دوستان :
رحمانپور : مقلیسه خودرو
13 1
مقایسه بسیار مفیدی بود ، مثل همیشه عالی و کامل اگه میشه یه مقایسه هم بین برلیانس h330 و تندر پلاس بگذارید با تشکر
رضا سلطانی : تندر نگو قوطی کبریت
14 40
اگه کسی عقل تو سرش باشه و برا پولش ارزش قائل باشه حداقلش اینه تندر نمیخره آخه این قوطی کبریت شد ماشین شبیه طابوته
فهیمی : دنا پلاس یا تندر پلاس
21 13
سلام به همه دوستان و خوانندگان سایت فروش خودرو لطفا کسانی که از ماشین اطلاعات ندارن یا سوار نشدن نظر ندن بهتره چون طرف به خاطر یه نظر که توسایت خونده میره ماشینی میخره که میبینی هیچ کدومش درست نیست دنا از نظر طراحی وامکانات بهتر از ال 90 هست اما از نظر کیفیت موتور و جلوبندی استحلاک وایمنی البته 4 ایربگ دنا پلاس! در برابر حریف رومانی حرفی برای گفتن نداره جای بحث هم نداره حالا هرکس با توجه به معیاری که داره انتخاب میکنه حالا هی ماشیناتو به رخ هم نکشید یاعلی
شهروز وصالی : دنا حرف نداره
22 15
سلام دنا فرمان پذیری و ایمنی بسیار بسیار بالایی داره داخل کابین دنا فوق العاده و در حد یک خودروی اروپاییس و این رو فراموش نکنید که دارید 45میلیون میدید .دنا در جاده های کوهستانی و برفی واقعا ایمن و راحت است برای افرادی که هنوز دنا و ال 90 سوتر نشده اند یک مثال عامیانه میزنم ال90شبیه صابون لیز می مونه و کنترلش سر پیچ،جادهای بارندگی،و کوهستانی نیاز به تمرکز و توانایی دارد اگر ماشین اول شما ست ال90رو با احتیاط انتخاب کنید ،درسته استهلاک و مصرفش بهینه و کم است اما از امنیت و مبله بودن صندلیهاش نگذرید به هیچ وجه
آرمان : ص
6 39
جفتشون آشغالن
آراز : دنا پلاس
21 15
به نظر من دنا پلاس بهتر از تندر 90 پلاسه و جراغ های زیبا و آینه های جدید دارد ولی به هر حال از نظر موتور تندر پلاس بهتر از دنا پلاسه ولی دنا پلاس بهتره
سجاد : لوستر
9 22
همه چی به موتور و سوخت نیست هرچی باشه ظاهرش زشته اقا زشت تازه باید یه هزینه اضافی هم بکنی بخاطر ارتفاع سقفش یه لوستر چلچراخ هم اویزون کنی وقتی سوار ال 90 میشم داشپوردتش یاد جیبهای شهباز 3 دنده قدیمی میفتم صاف و فاقد هر گونه زیبایی و دو سوراخ وسط واقعا خنده داره این ماشین موتور پورشه هم بزارن روش هیچ وقت نمیخرم حداقل دنا پلاس ظاهری زیبا هم نداشته باشه حداقلش زشت نیست
یحیایی : تندر پلاس یا تابوت متحرک
13 25
تندر پلاس نگو تابوت متحرک بگووووو چیه آخه این ماشین نه امکاناتی و نه تجهیزاتی
مهراد : دنا چيه ديگه
28 17
سلام واقعا قصد شما از خريد دنا پلاس چيه ماشينى كه تو شتاب واقعا داقونه داريد ال نودى رو كه شايد تو سال باهاش يه بار تعمير گاه ميريدو با دنا مقايسه ميكنيد 😕😕 اون اقايى كه گفته سر پيچ بايد خيلى مهارت داشته باشى تا به پيچى أيا شما تا حالا ال نود داشتى زر ميزنى بريد دنا بخير تا دو برابر ماشين خرج خودش كنيد با اون در هاى زشتش
iran : خخخ
22 4
سلام. تندر 90 ظاهری ساده داره. اقایون درست گفتن شاید قیافه نخراشیده ای داشته باشه. ولی بهتر از این که کسی نظرات مارو بخوانه و تصمیم بگیره یه سری به نمایندگی ها (بخش تعمیرات) سر بزنه. ببینه اونجا تندر 90 میبینه یا نه. و راجب چپ کردن تندر باید گفت فقط با 200 هزار تومن با یه میل تعادل میشه همه ی مشکلات رو حل کرد. من روش انداختم و مکانیک با 120 تا از پیچ ها میچرخید قیمت این میل تعادل فکر کنم الان حدود 1 تومن باشه. در ضمن افرادی که سوار تندر شدن میدونن فقط ماشین به یه دلیل میره تعمیر گاه. برای تعویض لوازم مصرفی ( روغن. فیلتر هوا. فیلتر روغنو.....) ولی با خریدن دنا میتونم بگم صبح ماشین سالمه شب ماشین خرابه. باز هم میگم یه سری به نمایندگی ها بزنید و بپرسین در سال چند تندر 90 میاد برای تعمیر
پارسا : تندر۹۰پلاس حرف نداره......
20 2
تندر عالی من خودم هم تندر ۹۰پلاس داشتم وهم برلیانسh۳۳۰ تفاوت واقعا جالب بود.
سیامک : تندر
16 8
با سلام اون دوستانی که میگن دنا زیباست از رخ بغل این ماسینو ببینید فاصله گلگیر عقب به حدی زیاده گه انگار کشش آوردن به نظر من بدترین و زشت ترین طراحی رو داره .به فرض قیافش از تندر پلاس بهتر باشه که نیست و اضلا قابل قیاس هم نیست طراحی اروپا با ایران خودرو از نظر سواری و فنی دنا پلاس و دنا یه فرغون از محصولات من در آوردی ایران فرغون هست و بازم با تندر قابل قیاس نیست
ههوشنگ : ال نود
10 2
سلام، دوستان دنا به لحاظ موتوری و استهلاک ایراد داره می توانید از تعمیرکاران بپرسید و قابل قیاس با ال نود نیست، من 4 ساله ال نود دارم از عملکردش بسیار راضی هستم، دنا همون سمند ه که یه لباس جدید کردن تنش و به لحاظ ظاهری هم ایده آل نیست، می توانید روی ال نود هم اپشن اضافه کنید، انتخاب فقط ال نود
Amir : ال٩٠ يا دنا پلاس
2 3
ما يه ال٩٠ داريم واقعا راضي هستيم. البته از موتور. فقط يه بنزين وروغن. خرج ماشينه. شتاب كه جلو هيچ ماشيني كم نمياره مخصوصا تو سر بالايي ماشين خوبيه اماااا. ضعف هاي زيادي داره بدنه. ماشين سرپيچ دست خودت نيست ماهر نباشه خودت رو تلف كردي. ماشين بايد با 90تا بپيچي اول براي پدر من كه از پشت زانتيا(پر خرج) اما با كيفيت وسواري نرم كه ١٣٠تا١٤٠ با هاش پيچ رد ميكرد حالا كه پشت ال٩٠ نشست فهميد ديگه از اون خبرا نيست. سواري كه تو پي تلبي نشستي. حواست نباشه ٤ ملق ميخوري. قيافش كه متوسطه فقط يه موتور خوب روشه. مثل اين ميمونه موتور فراري روي ژيان باشه. اما دنا سواري بهتر. به روز تر خشگل تر. سر پيچ هندلينگ عالي. گارانتي هم كه دار فرصت پيش بياد يدونه ميخريم. همه يه اين چيزايي كه گفتم در مورد ال٩٠ پلاس هم هست چون يه بدنه رو هر دو هست. هر چي گفتم بي تعصب
محمد : ماشین
2 0
هر بخری بهتر تا ماشین اشغال ایرانی بخری
محمد : ماشین ال۹۰
1 0
ولی اگر می خوای ماشینت خوب باشه ال۹۰خوبه ولی اگر با باشن باشه پارس تندر خوبه دنا پلاس خیلی گرونه
حسین : هر جفتشون
2 0
به نظر من ال نود شاید از نظر ظاهری کمی زیبا نباشه ولی مو توری کاملا قوی داره من ۲ ساله دنا دارم و کلی خرجش کردم ولی از آپشن و زیبایی هاش رازی هستم قبل اونم ال ۹۰ داشتم ۳ سال داشتمش واقعا هم سر پیچ ها زیاد کم نمی آورد فوقش ۲۰ ۳۰ تا
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  بررسی دنا پلاس از قیمت تا مشخصات فنی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . با گذشت 5 سال از حضور دنا در بازار فروش خودرو نیاز بازنگری و عرضه دنا جدید در ایران خودرو ...
  مزایای دنا و دلایل منطقی برای خرید دنا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودرو ملی یا همان دنا که در همان ابتدا عرضه به بازار فروش خودرو در سر قیمت گذاری آن با شو ...
  بهترین خودرو در رنج 40 تا 50 میلیون به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در بازار داخلی فروش خودرو همواره به دلیل انحصاری بودن خودرو در ایران در این رنج که پر تقاظ ...
  مقایسه تندر 90 پلاس با تندر 90 + مشخصات به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . ایران خودرویی ها که به تازگی نسل فیس لیفت شده تندر اتومات را با نام تندر پلاس معرفی کر ...
تفاوت تندر 90 با رنو ساندرو + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . در بازاری که انتخاب ها محدود هستند چاره ای جزء بررسی و مقایسه خودروهای گاها قدیمی و یا تغییر ...
  تفاوت ال 90 ایران خودرو و پارس خودرو برخلاف شایعات و حرف و حدیث ها در بازار فروش خودرو داخلی بین تفاوت های میان تندر 90 ایران خودرو و پارس خودرویی و اختلاف قیمتی 1 تا 1.5 میلیونی برای تندر 90 پارس خودرو این دو خودرو هیچ تفاوتی از دید قیمت و کیفیت ندارند و حتی در بسیاری از موارد ایران خودر ...