ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

بررسی چانگان CS35 مزایا و معایب

10 / 10
از 1 کاربر
 

بررسی چانگان CS35 مزایا و معایب

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

چانگان CS35 محصول جدید سایپایی ها که به تازگی به سبد محصولات این خودروساز اضافه شده است در مقاله فوق به بررسی کامل و همه جانب معرفی کامل  چانگان C3 می پردازیم ، در بازار فروش خودرو تب بالای خرید خودروهای شاسی بلند و روند عرضه این خودروها در رنج 60 تا 90 میلیون بازار داغی برای این کلاس از خودروها بوجود آورده است.

چانگان CS35

محصول جدید پسایپایی ها حاصل مشارکت با شرکت چینی چانگان است این شرکت در سال ۱۹۶۲ و در شهر چونگ‌کینگ، واقع در غرب کشور چین تأسیس شد. چانگان در زمینه‌ی طراحی، توسعه، تولید و فروش خودروهای سواری و تجاری فعالیت دارد؛ خودروهای سواری و تجاری این شرکت، تحت برندهای چانگان و چانا به فروش می‌رسند. مشارکت چینی ها با خودروسازان اروپایی سبب رشد و شکوفایی صنعت خودروسازی در این کشور شده است شرکت چانگان نیز طی همکاری‌های مشترکی که با فورد، Groupe PSA، مزدا و سوزوکی دارد، محصولات آن‌ها را برای عرضه در بازار چین تولید می‌کند. چانگان یکی از چهار خودروساز بزرگ چین به‌ شمار می‌رود و در سال ۲۰۱۲ با تولید ۱.۹ میلیون دستگاه خودرو، به جایگاه چهارم این کشور از لحاظ حجم تولید دست یافته است.

نسخه اولیه چانگان CS35 برای اولین بار نخستین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۱ به نمایش گذاشت و این اولین خودرو شاسی بلند این کمپانی چینی بود. و از نسخه‌ی تجاری آن در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۲ رونمایی شد. این خودرو در نهایت در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار چین شد. خودرویی که 4 سال بعد و به واسطه تحریم ها وارد بازار فروش خودرو ایران شد.

مشخصات فنی و کاتالوگ چانگان  CS35

چانگان CS35 یک خودروی شاسی‌بلند شهری که در نسل جدید دسته بندی خودروها به عنوان کراس اوور از آن یاد می گردد، این کراس اوور دیفرانسیل جلو که بر اساس پلتفرم سدان Changan EADO توسعه داده شده است.

کاتالوگ چانگان CS35

چانگان CS35 در سایپا با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری تولید روانه بازار فروش خودرو داخلی می شود، موتور چانگان CS35 از نوع چهار سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپ است و می‌تواند توان بیشینه‌ای معادل ۱۲۳ اسب بخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید کند. حداکثر گشتاوری که پیشرانه‌ی چانگان CS35 تولید می‌کند، معادل ۱۶۰ نیوتن‌متر است که در دور موتور ۴۰۰۰ دور بر دقیقه حاصل می‌شود. عملکرد سوپاپ‌ها نیز توسط سیستم DVVT یا سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها، تنظیم می‌شود.

چانگان CS35 در دو مدل دستی و اتومات روانه بازار می گردد، سیستم انتقال قدرت مدل دستی از نوع ۵ سرعته و مصرف سوخت ترکیبی آن معادل ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و مدل اتوماتیک این خودرو از سیستم انتقال قدرت ۴ سرعته بهره می‌برد و به‌صورت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر، حدود ۷ لیتر مصرف سوخت دارد.

بررسی چانگان شاسی بلند

چانگان برای سیستم تعلیق این خودرو محور جلو سیستم تعلیق مستقل مک‌فرسون و در محور عقب آن از نوع سیستم تعلیق غیر مستقل بازوهای کشنده استفاده کرده است. سیستم فرمان چانگان CS35 همانند سایر چینی ها همانند برلیانس اچ330 از نوع الکترونیکی EPS است و با استفاده از یک موتور الکتریکی، در مانورهای مختلف به راننده‌ جهت تسهیل چرخش فرمان کمک می‌کند.

با توجه به ابعاد خودرو سیتم ترمز استفاده شده در چانگان CS35 ترمزهای جلو دیسکی خنک‌شونده و دیسکی ساده هستند. که جوابگویی خوبی نسبت به وزن خودرو دارد.

طراحی ظاهری و داخلی چانگانCS35

چینی ها هرچه کم داشته باشند در بحث ظاهری قوی ظاهر می شوند بسیاری از خودروسازان چینی روش کپی برداری و بسیاری از تجربیات خود از مشارکت با خودروسازان بزرگ اروپایی در زمینه طراحی خودرو استفاده می کنند، چانگانی ها تمام تلاش خود را برای طراحی زیبای اولین شاسی بلند خود کرده این کمپانی چینی طراحی خودروی مورد بحث را به دست یک طراح ایتالیایی به‌ نام لوچیانو دی‌امبروزیو سپرده بود.

چانگان سی اس 35

سی‌اس ۳۵ طراحی نسبتا جذابی دارد و به‌جرئت می‌توان آن را جزو زیباترین خودروهای چینی بازار داخلی نامید. با وجود آن که CS35 ابعاد چندان بزرگی ندارد؛ اما خطوط بدنه‌ی این خودرو به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که آن را عضلانی نشان می‌دهند. در نمای جلو شاهد جلو پنجره متشکل از سه نوار کروم هستیم که آرم V شکل چانگان را در بر گرفته است، جلوپنجره‌ی خودرو، هماهنگی خوبی با چراغ‌های جلو دارد و چراغ‌های عقب نیز هماهنگی خوبی با طراحی بخش جلو دارد.

نمای جانبی خودرو شامل دو خط مورب است که یکی از آن‌ها بر دستگیره‌‌ی درها منطبق شده و انتهای آن تا لبه‌ی چراغ‌های عقب امتداد پیدا کرده است؛ چانگان روی این چراغ‌ها نیز در امتداد خط مورب یادشده برجستگی‌هایی ایجاد کرده است. اما خط مورب دوم عضلانی‌تر است و تا روی گلگیرهای خودرو ادامه پیدا کرده است.

چانگان 

چینی های بازار آنطور که در ظاهر پیشرفت داشته اند در داخل خودرو به مراتب ضعیف تر عمل کرده اند در چانگان CS35  نمای داخلی خودرو از طراحی ساده و البته زیبایی بهره می‌برد؛ بخش‌هایی از نمای داخلی نظیر غربیلک فرمان و دو کانال بزرگ تهویه‌ی هوای موجود در بخش میانی کنسول، به برخی از خودروهای فورد شباهت غیر قابل انکاری دارند که احتمالا این موضوع به‌ دلیل تأثیری بوده است که تولید خودروهای فورد بر مهندسان و طراحان چانگان گذاشته است. لازم به تذکر است که بدانید سایز و اندازه این دسته بندی خودروها یعنی کراس اوورها شامل می شوند اصلا خودرویی بزرگ و جادار همانند SUV ها نیستند و مناسب برای 4 نفر است و چنانچه شما اهل سفر های برون شهری و نیاز به فضای زیاد دارین باید به دنبال گزینه های دیگر باشید. مشکل همیشگی کیفیت داشبورد و مواد داخلی به کار رفته در کابین همانند سایر چینی ها کماکان به چشم می خورد البته ذکر این نکته که در رنج قیمت فوق این امر در کشور متاسفانه عادی شده است.

تجهیزات و امکانات چانگان  CS35

سایپا مدل اتوماتیک چانگان CS35 را به همراه امکانات رفاهی نسبتا مناسبی عرضه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون سیستم کروز کنترل، کامپیوتر اطلاعات سفری، سانروف، صندلی راننده با امکان تنظیم شش جهته‌، آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک دنده‌عقب، صندلی چرمی، چراغ‌های جلوی هالوژن با قابلیت تنظیم ارتفاع، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب و گرم‌کن شیشه‌ی عقب اشاره کرد.

نمای داخلی چانگان CS35

اما مدل دستی این خودرو از تعدادی از این امکانات بی‌بهره است؛ آینه‌های جانبی برقی نیستند، پوشش صندلی‌ها از نوع چرم نیست، کروز کنترل وجود ندارد، سانروف حذف شده است و خبری از دکمه‌های کنترلی روی غربیلک فرمان مدل اتوماتیک نیست.

CS35 چانگان

در سیستم سرگرمی چانگان سی‌اس ۳۵ خبری از نمایشگر لمسی نیست و نمونه‌ای که در بخش میانی داشبورد قرار گرفته است، صرفا برای نمایش ساعت و اطلاعات موسیقی استفاده می‌شود؛ بنابراین در این خودرو توقع وجود سیستم مسیریابی نداشته باشید. این سیستم به رادیو، CD Player و شش اسپیکر مجهز شده و پورت‌های USB و AUX نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

ایمنی چانگان CS35

سایپا مدل اتوماتیک چانگان CS35 را به چهار کیسه‌ی هوا، شامل دو کیسه‌ی هوا برای سرنشین‌های جلو و دو کیسه‌ی هوای جانبی مجهز کرده است؛ اما مدل دستی این خودرو را تنها با دو کیسه‌ی هوای جلو عرضه می‌کند. از جمله‌ قابلیت‌های ایمنی دیگر سی‌اس ۳۵ می‌توان به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم کمکی ترمز BAS، قلاب‌های ISOFIX برای نصب صندلی‌های ویژه‌ی کودک، سیستم ضد سرقت و کمربندهای ایمنی مجهز به سیستم پیش‌کشنده‌ با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

ایمنی چانگان CS35

مدل دستی خودروی چانگان CS35 توسط موسسه‌ C-NCAP چین مورد آزمایش قرار گرفت و این خودرو در مجموع موفق به کسب چهار ستاره از پنج ستاره در تست‌های تصادف شد که با توجه به رده‌ی قیمتی خودرو می‌توان عملکرد آن را در این بخش خوب توصیف کرد

خدمات و کیفیت چانگان CS35

در گذشته نام چینی ها لرزه بر اندام ما می انداخت و با شنیدن نام خودرو چینی بی شک ذهنمان به سمت خدمات ضعیف، کیفیت پائین، قطعه و لوازم کم و فروش و بازار دست دوم بد می برد اما به‌ نظر می‌رسد این روند طی چند سال اخیر رو به تغییر است البته هستند خودروهایی که هنوز چنین وضعیت اسفناکی دارند.

زمانی که از مالکان چانگان CS35 در خصوص کیفیت و عملکرد این خودرو سؤال کنید، غالبا با نظرات مثبت مواجه خواهید شد؛ بسیاری از هندلینگ خوب، سیستم ترمز و عملکرد قابل قبول سیستم تعلیق ابراز رضایت می‌کنند؛ البته عده‌ی زیادی نیز معتقد هستند که این خودرو به واسطه‌ی پیشرانه‌ی نه‌چندان توانمند و جعبه‌دنده‌ی کُند خود قابلیت آفرود ندارد و تنها می‌توان از آن استفاده‌ی شهری داشت. که البته با توجه به تک دیفرانسیل بودن خودرو و اقلب این خودروها در این رنج امری عادی و طبیعی است و نمی توان توقع قابلیت آفرودی برای این کراس اوورهای تک دف و با چنین حجم موتوری داشت..

رقبای چانگان CS35

اصلی‌ترین رقبای این خودرو در میان محصولات چینی را می‌توان خودروهایی مانند دانگ‌فنگ H30 کراس، لیفان ایکس ۶۰، لیفان ایکس ۵۰ و ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ اس دانست؛ این خودروها به‌ ترتیب توسط شرکت‌های ایران‌خودرو، کرمان‌موتور و مدیران خودرو تولید و عرضه می‌شوند.

اما در میان خودروهای غیر چینی، نزدیک‌ترین رقیب چانگان سی‌اس ۳۵ خودروی فرانسوی پژو ۲۰۰۸ است که به‌زودی در داخل کشور و توسط شرکت ایکاپ (شرکت مشترک ایران‌خودرو و پژو) تولید خواهد شد. البته با اعلاق قیمت 99 میلیونی برای پژو 2008 این رقابت کمی غیر مقول به نظر می رسد.

**جهت دریافت قیمت روز و دریافت شرایط خرید نقدی و اقساطی با شرایط متنوع با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

  • جهت دریافت قیمت روز چانگان CS35 بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز چانگان

چانگان C3

ویدئو چانگان CS35

 

 
معرفی به دوستان :
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مقایسه لیفان X60 با چانگان CS35 + تصاویر به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،خودروهای شاسی بلند اصولا قیمت بالاتری نسبت به دیگر هم خانواده های شان داشته ...
  بررسی خودروهای  60 تا 75 میلیونی دربازار + تصاویربه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ،امروز می خواهیم خودروهای لیفان ایکس 60، چانگان ،ام وی ام ایکس ...
  همه چیز درباره ی چانگان CS35 به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . فروش خودرو ، معرفی کامل چانگان CS35، به‌ همراه مشخصات و قیمت این خودرو که یکی از شاسی&z ...
  ویدئو خودرو چانگان CS35 سایپا محصول جدید کراس آور CS35 نیز همانند سدان ایدو از پیشرانه 1.6 لیتری 125 اسب بخاری استفاده می‌کند. البته یک موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 174 اسب بخار نیز برای این خودرو قابل انتخاب است. برای انتقال نیرو هم گیربکس‌های 5 سرعته دستی یا 4 سرعته ...
  ویدئو چانگان ایدو محصول جدید سایپا  فروش خودرو، شرکت چانگان، برخلاف بسیاری از شرکت‌های چینی دیگر، سابقه ای طولانی مدت دارد. 152 سال پیش چانگان با تولید اسلحه شروع به کار کرد و البته ساخت خودرو را در دهه 50 میلادی و با مونتاژ جیپ آغاز نمود. در سال 2009 چانگان جدید با اتحاد هافی و ...