ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

بررسی دنا پلاس از قیمت تا مشخصات فنی

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

بررسی دنا پلاس از قیمت تا مشخصات فنی

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

با گذشت 5 سال از حضور دنا در بازار فروش خودرو نیاز بازنگری و عرضه دنا جدید در ایران خودرو دیده می شد، اینبار ایران خودرویی ها فیس لیفت جدیدی از دنا با تغییراتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم به تازگی روانه بازار فروش خودرو کردند.

به ھمین خاطر شركت ايران خودرو اقدام به تعريف پروژه ای براي عرضه يك محصول جديد تحت عنوان دنا + (دنا پلاس) نموده كه ھدف از آن بھبود و ارتقاء سطح كیفي، ظاھري و استفاده از تجھیزات كامل‌تر از دید ایمنی در اين خودرو بوده است. با فروش خودرو همراه باشید تا علاوه بر مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس به تفاوت های آن با دنا نیز بپردازیم.

مقایسه دنا با دنا پلاس

دنا پلاس مشخصات

مھمترين تجھیزات جديد خودرو دنا+ شامل :

  • تغییر استايل جانبی خودرو (درب‌ھا به ھمراه شیشه لچكي عقب، دستگیره‌ھا و گلگیرھا)
  • دارای 4 كیسه ھوا (راننده، سرنشین جلو و جانبي)
  • سقف سانروف
  • صندلي‌ھای جلو تمام برقي (8 حركته برقي)
  • چراغ ھای جلو و عقب جديد
  • چراغ ھای جلو مجھز به لامپ نئون و چراغ روز (Light Day)
  • دوربین دید در عقب

  • آينه‌ھای جانبی جديد
  • طرح جديد سیستم مالتي مديا
  • آنتن سقفي جديد (fin Shark)
  • چراغ روشن كننده فضای پايین داخل كابین (lamp Foot)

قیمت دنا پلاس

دنا پلاس در حال حاظر با قیمت 46 میلیونی توسط ایران خودرویی ها پیش فروش شده است و در بازار فروش خودرو قیمتی از 51 تا 53 میلیون تومان دارد.

نتیجه گیری

اگر به دنبال خودرویی با امکانات و تجهیزات بالا هستین بی شک دنا پلاس می تواند جوابگوی نیاز های و خواسته های شما باشد البته ای کاش پیشرانه EF7 مورد بازنگری توسط ایران خودرویی ها قرار می گرفت ولی با توجه به تولید دنا پلاس توسط ایران خودرویی ها می توان امیدواری خوبی به تامین قطعات و گارانتی این خودرو داشت.

  • جهت دریافت قیمت روز انواع دنا بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

قیمت روز انواع دنا

دنا پلاس

**جهت دریافت قیمت روز دنا پلاس در رنگبندی متنوع با زمان تحویل فوری و به روز با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

ویدئو دنا پلاس

 

 
معرفی به دوستان :
پلاس : دنا
3 1
اخه یه موتور ای اف سون رو روی چندتا خودرو پیاده کردن اونم با اسم های متفاوت دادن بیرون..این سمند پلاسه!!
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  مزایای دنا و دلایل منطقی برای خرید دنا به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . خودرو ملی یا همان دنا که در همان ابتدا عرضه به بازار فروش خودرو در سر قیمت گذاری آن با شو ...
  مقایسه تندر 90 با دنابه خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع ...
  دنا پلاس با دنا چه تفاوت هایی دارد؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز انواع دنا با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . دنا پروژه ای که 5 سال از قدمت آن می گذرد، مدتی بود که در خبرگذاری ها خبر از عرضه دنا اتو ...