ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

از مزایا تا معایب رنگ سفید خودرو

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

از مزایا تا معایب رنگ سفید خودرو 

به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید .

بی درنگ یکی از شگفتی های خلقت رنگ است، و انتخاب رنگ امری سلیقه ای است بی‌شک رنگ سفید پرطرفدارترین رنگ خودرو در کشورمان و یا بهتره بگیم در جهان برای خودروهاست. این آمار بر طبق آمار منتشره از سوی مجلات معتبر خودرویی است. این فراوانی دلایل متعددی دارد که بررسی آن نیاز به مقاله‌ای جداگانه دارد. البته این رنگ مختص به خودروی خاص نبوده و در اکثر کلاس‌ها (اگر نگوییم همه‌ی کلاس‌ها) دیده می‌شود. در این نوشتار نقاط قوت و ضعف رنگ سفید خودرو را ذکر کرده‌ایم شاید که به شما نیز در این میان کمکی کرده باشیم.

نقاط قوت خودروهای سفیدرنگ:

ظاهر زیبا

فرقی نمی‌کند که خریدار تویوتا آیگو باشید یا بنتلی کانتیننتال، با انتخاب رنگ سفید مطمئن باشید که خودرویتان شیک خواهد بود. سازنده‌ها معمولاً خودروهای سفیدرنگ را در موتورشوها به منظور نشان دادن خودروهای جدید انتخاب می‌کنند و اکثر خودروها اساساً به خاطر نشان دادن هرگونه اشتباهات پیش از تولید به رنگ سفید طراحی می‌شوند. زیرا رنگ سفید ایرادات زیر کار را برای نمونه های اولیه مشخص نمی کند.

ارزش باقی‌مانده‌ی بالاتر

همانند رنگ مشکی، رنگ سفید نیز در بازار خودروهای دست‌دوم خواهان بیشتری دارد. یعنی وقتی می‌خواهید خودروی خود را بفروشید، اگر رنگ خودرو سفید باشد ارزش بیشتری را خواهد داشت. درحالی‌که ارزش خودرو بیشتر باقی می‌ماند، در اکثر موارد هم مبلغ اضافی برای سفارش این رنگ پرداخت نمی‌کنید. و خودروسازان وجهی بابت انتخاب رنگ سفید از شما دریافت نمی کنند.

کاربردی بودن

رنگ سفید یکی از بهترین رنگ‌ها در بحث منعکس کردن گرما است به این معنی که کابین خودرو در تابستان خنک‌تر خواهد بود. این رنگ همچنین خط و خش‌های کوچک را بهتر از رنگ‌های دیگر پنهان می‌کند. و در هنگام تصادف و یا صافکاری این رنگ نسبت به سایر رنگ ها بهتر و هم خوان تر با بدنه خودرو در می آید و به عبارتی سیکل تعمیر و رفع خرابی آن بسیار آسانتر می باشد تا رنگ های متالیک در خودروهای مشابه آسانتر می باشد.

تصادفات جاده ای کمتر

درشب و طبق آمار رنگ خودرو درهنگام شب نقش به سزایی در دیده شدن و بازتاب نور دارد و این امر کمک شایانی در جلوگیری از تصادفات دارد.

نقاط ضعف خودروهای سفیدرنگ:

کثیفی جاده را به نحوه بدی به نمایش میگذارد

اگر شما مسافت‌های زیادی را طی می‌کنید باید گفت که رنگ سفید انتخاب فوق‌العاده‌ای نیست. همانند یک برگه کاغذ سفید، حتی کوچک‌ترین کثیفی و دوده‌ای فوراً خود را روی خودرویی با رنگ سفید نشان خواهد داد.

کیفیت بهتر برخی نمونه‌ها نسبت به رنگ‌های دیگر

علت اینکه رنگ سفید هزینه‌ی اضافی را در برندارد به این بازمی‌گردد که اغلب تولید آن نسبت به رنگ‌های دیگر هزینه‌ی کمتری را در پی دارد. اگر رنگ‌های سفید خاص و متالیک را انتخاب نکنید، شاید به مرور زمان از شست‌وشوی مرتب خودروی سفید خود خسته و کسل شوید.

همه سفید را انتخاب می‌کنند

اگر برونگرا هستید شاید بخواهید که رنگ دیگری به جز سفید را انتخاب کنید. شاید سفید خیال‌انگیز به نظر برسد اما بسیاری از افراد آن را انتخاب می‌کنند و بنابراین خودروی شما به اندازه‌ی رنگ‌های دیگر خاص و انحصاری نخواهد بود.

قضاوت نهایی

رنگ خودرو یک انتخاب و ترجیح شخصی است اما اگر رنگی را می‌خواهید که بعداً بر ارزش خودرو تأثیر مثبت داشته باشد سفید انتخابی عالی است.

معرفی به دوستان :
مهدی : 839
1 4
خیلی بچه گانه و سطحی
..... : سفید خیلی محبوب
0 0
درست است که سفید زود کثیف میشود اما خط هارو نشون نمیده
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

مقالات مشابه

  عوامل از بین برنده رنگ خودرو چیست؟ به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . عوامل بسیار متفاوتی هستند که رنگ خودروها را تهدید می‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین دشمنا ...
  دانستنی جالب درمورد زاپاس خودروهای امروزی به خرم گستر ساعی خوش آمدین ، جهت دریافت قیمت روز محصولات با موعد تحویل فوری و به روز در رنگ بندی های متنوع با شماره های 02166090697 و 02166090695 در تماس باشید . احتمالا خودروهایی را در خیابان دیده‌اید که در یکی از چرخ‌های آن‌ها، ت ...
روش برطرف کردن خط از روی بدنه خودرو + عکس فروش خودرو ,تمام خط افتادگیها یکسان نیستند. بعضی از آنها اصلا خط افتادگی محسوب نمیشوند. این آثار در اثر کشیده شدن سپرهای رنگ شده، سپر لاستیکی چرخهای خرید (هنگامی که در پارکینگ فروشگاه پارک کرده اید) و مواردی از این دست، بر روی بدنه خودرو ایجاد میشوند...&n ...
  روانشناسی رنگ خودرو ها خودرو , فروش خودرو : روان شناسان اظهار می‌دارند که از روی نوع و رنگ اتومبیل‌ها می‌توان به شخصیت، حالات روحی و خصوصیات اخلاقی افراد به‌راحتی پی برد، البته به‌شرط این‌که انتخاب اتومبیل محدود به میزان پول فرد نباشد زیرا در بسیاری مواقع افر ...