ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

BYD E6 اولین خودرو تمام برقی ایران

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

BYD E6 اولین خودرو تمام برقی ایران

فروش خودرو ، بالاخره نخستین خودرو تمام‌ الکتریکی بازار ایران آماده فروش شد؛ بی وای دی E6 یکی از معدود خودروهای جدید کشورمان است که کمتر کسی منتظر آمدنش بود و حتی بعد از شنیدن خبر رونمایی‌اش در ایران کمتر کسی ذوق‌زده شد.

محصول 2009 تولید 2011

E6 ابتدا قرار بود سال 2009 راهی بازار چین شود ولی برای ارتقای باتری‌، عرضه‌اش تا سال 2011 به تعویق افتاد. صرف‌نظر از ارتقای فنی، E6 مدل 2011 به غیر از یک ردیف چراغ LED، که در سپر جلو جاسازی شد، تفاوت ظاهری دیگری با نسخه 2009 ندارد. E6 در کلاس ون‌ها قرار می‌گیرد و در همه ابعاد از کیا کارنز، ون نسبتا جدید این روزهای بازار، بزرگ‌تر و جادارتر است.

فقط 2 ایربگ؟واقعا؟

در بحث امکانات، فول‌ترین نسخه E6 در ایران متاسفانه چیز خاصی ندارد و بعید است مشتریانش را راضی نگه دارد. لیست مهم‌ترین تجهیزات E6 را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

  • دی‌لایت / چراغ‌های هالوژنی جلو
  • تهویه اتومات
  • فرمان برقی / آینه‌های تاشو برقی با گرمکن
  • ترمز پارک / سنسور پارک
  • ورود بدون کلید / ایموبیلایزر
  • کنترل پایداری / کمکی حرکت در شیب
  • سیستم صوتی با 4 اسپیکر
  • دو ایربگ
  • تنظیم دستی صندلی‌ها / قابلیت نصب صندلی کودک

300 کیلومتر با یک بار شارژ

بی وای دی برای این ون الکتریکی چند پکیج مختلف باتری تدارک دیده که انرژی‌ تولیدی‌شان از حدود 60 تا حدود 80 کیلووات ساعت متغیر است. برای بازار ایران E6 به متداول‌ترین پکیج، یعنی 61.1 کیلووات ساعتی، مجهز است که با یک بار شارژکردنش می‌توانید 240 تا 300 کیلومتر جابجا شوید. اما اگر پکیج 80 کیلووات ساعتی روی E6 می‌گذاشتند، مسافت قابل پیمایش آن به حدود 400 کیلومتر هم می‌رسید. البته در وب‌سایت کارمانیا پیمایش E6 را به اشتباه 400 کیلومتر درج کرده‌اند.

چه قیمتی دارد ؟

E6 بعد از شاسی‌بلند S6 دومین محصول کارمانیا در بازار ایران است. بی وای دی E6 نخستین‌بار اوایل مهرماه امسال در نمایشگاه خودرو تبریز رونمایی شد و این هفته نیز مجددا در نمایشگاه خودرو کرمان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت. E6 نه فقط در ایران بلکه در تمام بازارهایی که عرضه می‌شود قیمت بالایی دارد. به عنوان مثال در بازار چین حدود 250 هزار یوآن و در انگلیس نیز حدود 30 هزار پوند قیمت دارد که معادل تقریبی هردو حدود 150 میلیون تومان است.

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رونمایی شاسی‌بلند جدید BYD S6  توسط کارمانیا کارمانیا نماینده رسمی شرکت BYD در ایران خبر از رونمایی خودرو S6 در نمایشگاه خودرو کرمان داد، BYD در حالی فعالیتش در ایران را با مدل S6 آغاز خواهد کرد که این خودرو نخستین شاسی‌بلند کمپانی BYD است که تماما توسط این شرکت معتبر چینی طراحی و ...
فروش خودرو BYD S6 از سوی کارمانیا آغاز شد کارمانیا از فروش محسول جدید خود که در نمایشگاه کرمان رونمایی شد خبر داد،در طرح فروش خودرو بهمن ماه خود خودرو  BYD S6 را به فروش می رساند.شرایط اعلام شده از سوی کارمانیا به شرح زیر می باشد: کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام  https://telegram. ...
آخرین روز فروش ویژه BYD S6 از سوی کارمانیا+جدول کارمانیا از پایان فروش خودرو با شرایط ویژه محصول جدید خود BYD S6 در روز شنبه خبر داد، شرایط فروش BYD به شرح زیر می باشد: کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام  https://telegram.me/foroshkhodro
فروش ویژه۶ BYD S به مناسبت اعیاد شعبانیه را آعاز کرد   به گزارش فروش خودرو ،کارمانیا شروع پیش فروش خودرو  BYD S6 طرح ویژه اعیاد شعبانیه را از شنبه  ۲۵/۲/۹۵  اعلام کرد. شرایط اعلام شده از سوی کارمانیا به شرح جدول زیر می باشد:    
شرایط جدید فروش BYD  S6 به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان شرکت کارمانیا زیر مجموعه گروه کرمان موتور، فروش ویژه BYD S6 را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان آغاز کرد.فروش خودرو ،کرمان خودرو با ایجاد زیرمجموعه‌ای جدید قصد دارد که پای برند چینی BYD را نیز به بازار کشور باز کند. این زیرمجموعه ...