ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

12 هزار تعهد معوق پارس خودرو و دلیل افزایش قیمت پارس تندر!

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به خبر ها ﺳﻪشنبه 8 ارديبهشت 1394 نظرات کاربران ( 0 )

 

12 هزار تعهد معوق پارس خودرو و دلیل افزایش قیمت پارس تندر!

فروش خودرو، با وجود تعهدات معوق و ثبت نامها و پیش فروش های شرکت پارس خودرو با وجود عمل نکردن به تعهدات قبلی محمد قربانی در نشست خبری با اشاره به اینکه حدود ۱۲ هزار دستگاه از تعهدات این شرکت به مشتریان به سال ۹۴ منتقل شده است، اظهار داشت: در ماه های پایانی سال ۹۳ میزان تقاضا در سطح بازار افزایش پیدا کرد به همین منظور نتوانستیم به تمام تعهدات خود در سال گذشته عمل کنیم اما در فروردین و اردیبهشت امسال به تمام تعهدات معوق خود عمل خواهیم کرد.

وی در رابطه با دلایل کاهش حجم تولید تندر ۹۰ و عدم اجرای تعهدات شرکت در قبال مشتریان این خودرو نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: عدم ایفای تعهدات شرکت رنو در تأمین قطعات این خودرو باعث شد تا ظرفیت تولید این خودرو کاهش پیدا کند. هم اکنون پارس خودرو ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ دستگاه تندر ۹۰ را دارد اما روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه تندر ۹۰ تولید می‌‌کند.

معاون برنامه‌ریزی تولید  شرکت سایپا اضافه کرد: در حال حاضر پارس خودرو با مذاکره با رنو به دنبال افزایش تحویل قطعات و رشد تولید یک خودرو است، اما تاکنون صحبتی درباره افزایش قیمت تک قطعات تحویلی از سوی رنو پارس صورت نگرفته است، ضمن آنکه رنو سطح همکاری را کاهش داده تا محدودیت‌ها برطرف شود.

قادری با تأکید بر اینکه مشکل اصلی ما ظرفیت تأمین قطعات است، تصریح کرد: هنوز قرارداد جدیدی با رنو منعقد نشده است و در حال مذاکره هستیم.وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در قیمت های محصولات شرکت سایپا تغییراتی به وجود نیامده است، گفت: قیمت تندر ۹۰ هم با تمام محدودیت‌ها یا تغییراتی روبه رو نشده است.

معاون برنامه‌ریزی تولید  شرکت سایپا در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه چرا علاوه بر نرخ یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده، قیمت تندر ۹۰ افزایش پیدا کرده است نیز افزود: ما هیچ افزایش قیمتی در محصولات خود خلاف قانون و بدون هماهنگی با شورای رقابت انجام نداده ایم .خودروی پارس تندر پیش از این با یک ایربگ تولید می شد اما براساس قانون این خودرو باید به دو ایربگ مجهز می شد که این شرکت نیز اطلاعات هزینه های نصب ایربگ را به شورا ارسال کرد و هماهنگی لازم را برای افزایش هزینه های تولید آن با شورای رقابت انجام داده است.

قادری تأکید کرد: هیچ افزایش قیمتی در محصولات این شرکت مگر برای محصولی خاص آن هم  با هماهنگی با شورای رقابت صورت نگرفته است. 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

مقام اولی به پارس تندر و سومی به 206 رسید رده‌بندی باکیفیت‌ترین خودروهای پرفروش داخلی از نظر مشتریان منتشر شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نتایج نظرسنجی این شرکت از مشتریان درباره با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی عرضه شده در بازار در سطح خودرو های قیمتی 20 تا 40 میلیون تومان را ...
پیش فروش پارس تندر با وجود عدم تحویل خودروهای ثبت نامی در حالیکه برخی خریداران خودروی پارس تندر سایپا بیش از دو ماه است که موفق به دریافت خودروی ثبت‌نامی خود نشده‌اند این شرکت دور جدید پیش‌ فروش پارس تندر را آغاز کرده است. در این شرایط و در حالیکه میزان تعهدات عقب افتاده در تحویل خو ...
آغاز پیش فروش پارس تندر + جدول با وجود اینکه سایپایی ها در تحویل پارس تندر های پیش فروش دچار مشکل هستند، پیش فروش پارس تندر با تحویل مهر 94 در سایپا آغاز می شود.
قیمت محصولات سایپا سال 94 فروش نقدی و تحویل به روز محصولات سایپا، قیمت روز پراید 131 فول،131 دوگانه،132 se،پراید 111 و وانت پراید مدل 94 و سراتو دنده دستی و سراتو اتوماتیک،تیبا sx  مدل 94،تیبا 2 جهت دریات قیمت روز خودروها و تحویل به روز آنها تماس با واحد فروش سایت فروش خودرو، شرکت‌ سایپا ...