ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

کاهش قیمت خودرو منتفی است!

10 / 10
از 1 کاربر

کاهش قیمت خودرو منتفی است!

فروش خودرو، مدیرعامل شرکت سایپا با اعلام اینکه کاهش بیشتر قیمت خودرو تا پایان سال به هیچ عنوان در دستور کار این شرکت نیست، گفت: به شرط ثبات نرخ تورم قیمت خودرو را تا پایان سال تغییر نمی‌دهیم.

سعید مدنی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته که در مشهد درحال برگزاری است، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا سایپا قیمت محصولات خود را تا پایان سال کاهش خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت محصولات نداریم البته این نکته را نیز تأکید می کنم که کاهش قیمت خودرو به هیچ عنوان در دستور کار این شرکت نیست.

وی در پاسخ به  سوال دیگری مبنی براینکه اظهارات شما درباره عدم کاهش قیمت محصولات درحالی عنوان می‌شود که نمایندگان مجلس تلاش زیادی برکاهش قیمت خودرو دارند آیا علیرغم درخواست نمایندگان کاهش قیمت رخ نخواهد داد؟ افزود: طبق قول و قرارهای خودروسازان با شورای رقابت باید تورم بخشی در قیمت خودرو اجرا می‌شد اما بنا به شرایط خاص گاها خودروسازان محصولات خود را زیر نرخ تورم بخشی به فروش می‌رساندند. حال امیدواریم مابقی هزینه‌های تولید خودرو افزایش پیدا نکرده و ما بتوانیم قیمت خودرو را ثابت نگه داریم.

مدیرعامل شرکت سایپا اضافه کرد: دو درصد کاهش قیمت خودرو خیلی کمتر از نرخ تورم بخشی بانک مرکزی است که باید شورای رقابت براساس آن مجوز افزایش قیمت را به خودروسازان می‌داد در واقع خودروسازان برای همراهی با مردم ایران و انجام یک سری از فعالیت‌ها کاهش قیمت برخی از محصولات پرتیراژ خود را لحاظ نموده اند.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا سایپا در زمان تحویل خودرو مبالغ اضافی دریافتی از مشتریان را براساس کاهش دو درصدی قیمت‌ها پرداخت خواهد نمود، گفت: در زمان تحویل خودرو مابقی پولهای دریافتی از مردم براساس کاهش دو درصدی قیمت ها در دو محصول پرتیراژ پرداخت خواهد شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

آخرین اظهار نظر وزیر در باره قیمت خودرو محمدرضا نعمت زاده شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های چهارمحال و بختیاری گفت: قیمت خودرو در کشور تنها پنج یا شش درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته که این افزایش منطقی است.وی اظهار کرد: بخشی از افزایش قیمت خودرو ناشی از دو درصد مالیات بر ارزش افزوده است ...
عدم کاهش قیمت خودرو صحبت نهایی وزیر صنعت؟ وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه مخالف کاهش قیمت خودرو است، گفت: بحثی درباره جایگزینی وزیر صنعت مطرح نیست.  محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن و تجارت امروز در حاشیه همایش تبیین سیاست‌های اقتصادی دولت برای خروج از رکود با حضور در جمع خبرنگارا ...
پرونده ارزانی قیمت خودرو بسته شد بیش از یک ماه از انتظار مشتریان برای روشن شدن تکلیف قیمت خودرو می‌گذرد. این زمان در حالی با امید مشتریان به «کاهش قیمت‌ها» بر اساس وعده‌های نمایندگان مجلس طی شده است که به‌نظر می‌رسد هماهنگی لازم برای اجرایی کردن این ایده در میان ...