ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

چانگان CS35 در بازار موفق خواهد بود؟

10 / 10
از 1 کاربر

چانگان CS35 در بازار موفق خواهد بود؟

فروش خودرو، محصول جدید سایپایی ها با شریک چینی خود چانگان cs35 می باشد این خودرو که قرار است در سایپای کاشان تولید گردد، گروه خودروسازی سایپا پیش از این در شرکت پارس خودرو همواره به تولید و عرضه خودروهای باکیفیت شاسی بلند پرداخته است و از این نظر می توان پتانسیل لازم جهت تولید مدل های شاسی بلند را در این گروه خودروسازی دید.

سایپا این بار به سراغ یکی از مطرح ترین خودروسازان چینی رفته است. چانگان خودروسازی است که در رتبه بندی کیفی کپمانی های خودروسازی چین بواسطه همکاری با برندهای مطرحی همچون سوزوکی مزدا و فورد جایگاه ویژه ای در میان خودروسازان جهانی پیدا کرده است.

محصول شاسی مشترک چانگان و سایپا خودرویی با نام CS35 است که با ظاهری زیبا و حرفه ای مطمئناً حرفهای زیادی در بازار تشنه به خودرو ایران خواهد داشت.

علاوه بر این تجهیزات بسیار کامل این خودرو از جمله چرخ های ۱۶ اینچی آلیاژی، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، سنسور عقب، تهویه مطبوع، ورود بدون کلید، سیستم صوتی با شش بلندگو و رابط USB و ترمزهای ضد قفل ABS+EBD مطمئناً باعث افزایش تقاضا در میان مشتریان خواهد شد.

مهمترین عامل در عرضه این خودرو قیمت نسبتاً ارزان این خودرو است که در کنار کیفیت بالای cs35 در زمره پارامترهای موثر در انتخاب مشتریان خواهد بود.

بسیاری از فعالان و کارشناسان بازار معتقدند ورود این خودرو به بازار می تواند باعث دگرگونی بازار شود و به نوعی چرخ زنگ زده بازار خودرو را به حرکت درآورد.

بر روی کاغذ CS35  برنده بازار خواهد بود و پیش بینی ها حاکی از استقبال از این محصول است اما  باید بود و دید که این خودرو زمانی که در اختیار مشتریان قرار گرفت چه بازخوردی در تبلیغ آن ایجاد خواهد شد.

در هرحال گسترش سبد محصول خودروسازان اتفاق میمونی در پاسخ به سلائق مشتریان خواهد بود و باید امیدوار بود با تداوم این روند مشتریان به سوی این بازار پرتنش و پر تقاضا هدایت شوند. چه آنکه بسیاری از مردم امیدوارند با مشخص شدن نتیجه مذاکرات ۵+۱ بتوان آینده بهتری برای این صنعت و بازار آن متصور شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

چانگان چین در ایران دفتر فروش دایر می کند دیر زمانی است که خودروسازان چینی به دنبال دایر کردن و فروش محصولات خود در ایران می باشند با وجود اینکه در ابتدا از استقبال در میان مردم واقع نشد ولی با مرور زمان و فشار تحریم ها خریداران خودروهای چینی بیشتر شد،شرکت خودروسازی چانگان چین با هدف تمرکز بر بازار ...
قیمت بالای شاسی بلند سایپا + کاتالوگ چانگان چندی پیش سایپا از پیش فروش خودرو شاسی بلند جدید خود که با همکاری چینی ها و شرکت چانگان با نام CS35 اقدام کرد خودرویی که در 2 روز اول پیش فروش همانند بسیاری از خودروهای پیش فروش شده کامل گردید، خودرویی که بسیاری اطلاعات دقیق از آن نداشتن و البته قیمت نهایی ...
بررسی هفت محصول جدید سایپا + تصاویر و قیمت فروش خودرو،روزگاری سایپا که یکی از خودروسازان قدیمی ایران می باشد خودروهایی همانند زانتیا و ریو را در خط تولید خود داشت دیری نگذشت که تحریم ها و فشار حاصل از تحریم در صنعت خودرو و نیز سود بالا از تولید خودروهای چینی سایپایی ها را به سمت چشم بادامی ها برد و ...
مشکل شماره گذاری چانگان حل شد! فروش خودرو، مشکل تامین گواهی اسقاط دو خودرو Eadoو CS35 حل شد و پس از رفع مشکلات مرتبط با اسقاط خودروهای فرسوده ، شماره گذاری این دو محصول وارداتی آغاز گردیده و بزودی شاهد تردد این خودروها در سطح کشور خواهیم بود.حسن فروزان مهر افزود : مشکل تامین گواهی اسقاط خودروهای وا ...
چانگان در سایپای کاشان به تولید انبوه می رسد فروش خودرو، سایپایی ها از تولید محصولات جدید خود در کاشان خبر دادند، محصولات جدید سایپایی ها که با شریک جدید چینی خود قرار است به تولید انبوه برسد به گفته مدیرعامل شرکت سایپا کاشان از همکاری این شرکت با شرکای خارجی خبر داد و گفت: شرکت سایپا توافقنامه&zwn ...