ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پژو 207 صندوقدار زمستان به بازار ایران آمد +تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

پژو 207 صندوقدار زمستان به بازار ایران آمد+تصاویر

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو صبح امروز گفت: در راستای اجرای برنامه هفت ساله توسعه محصول، خودرو207صندوقدار را در زمستان امسال به بازار عرضه می‌کند.
زمانی که که 206 با مدل سدان به بازار ایران معرفی شد، برخی افراد بخاطر بی اطلاعی اشاره می کردند که این خودرو حاصل تلاش مهندسان ایرانی است و در هیچ جای دنیا اجازه فروش را به خاطر مهندسی ضعیف ندارد. ولی با کمی تحقیق می شد به این نتیجه رسید که 206 SD خودرویی است که فرانسوی ها آن را طراحی کرده اند. بعد از عرضه ۲۰۶ پلاس با عنوان ۲۰۷i در ایران، برخی منابع اعلام کردند که نسخه سدان آن هم به ایران می آید. در بازار چین، ۲۰۷ سدان تولید شده است و از طریق دانگ فنگ به بازار این کشور راه پیدا کرده است. در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو از پژو 207 جدید نیز رونمایی شد. قیمت فول ترین نسخه ۲۰۷ سدان در بازار چین ۱۰۷ هزار و ۸۰۰ یوآن اعلام شده بود که به عبارتی حدود ۵۸ میلیون تومان ارزش دارد. سنسور نور، سانروف، سنسور پارک عقب، تودزوی چرمی و رینگ آلمینیومی، از جمله امکاناتی است به غیر از دو کیسه هوا، سیستم تهویه اتوماتیک و گیربکس چهار سرعته اتوماتیک، روی نسخه فول نصب می شود.

فروش خودرو 207 یاد شده در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو که در تهران برگزار شد در معرض دید عموم قرار گرفت. ازجمله تغییرات این خودرو نسبت به تولیدات قبلی که در ایران عرضه شده بود می توان به تغییر در چراغ های عقب، ایجاد چراغ روشنایی در روز ، نصب مانیتور و تغییر در فرمان و نصب سیستم رادیو پخش با کنترل روی فرمان  اشاره کرد.مدیر عامل ایران خودرو طی هفته های گذشته  از تولید پژو 207 به همراه 3 محصول جدید پژو خبر داده بود.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

هایما S7 محصول جدید ایران خودرویی ها + تصاویر فروش خودرو، بعد از سایپایی ها این بار نوبت ایران خودرویی هاست تا شریکان جدید خود البته نه خودروسازان اروپایی و بزرگ بلکه خودروسازان چینی همانند چانگان و هایما موتورز را معرفی نمایند، در سالهای اخیر با فشارهای تحریم خودروهایی همانند پژو 207 و سوزوکی گران ...
حدود قیمت 207 آی مشخص شد پژو ۲۰۷ آی که تا همین سه سال پیش در ایران خودرو به تولید می رسید، از مدتی قبل پیش فروش شده و قرار است طی سال آینده تحویل مشتریان شود.فروش خودرو، این در شرایطی است که خبر می رسد ایران خودرویی ها قصد دارند ۲۰۷ را در بازه قیمتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان عرضه کنند. بر این اساس، ...