ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

پای MG3 به ایران رسید + قیمت

10 / 10
از 1 کاربر

پای MG3 به ایران رسید + قیمت

فروش خودرو، تولید هاچ‌بک MG 3 بعد از ورشکستگی روور در سال ۲۰۰۵ متوقف شد اما شرکت SAIC چین به عنوان ناجی و خریدار، در سال ۲۰۰۸ مجدداً تولید آن را آغاز کرد. نسل دوم این خودرو در سال ۲۰۱۱ در چین و در سال ۲۰۱۳ در انگلستان معرفی شد. یک هاچ‌بک جذاب که خیلی سریع توانست محبوبیت بالایی نیز به دست بیاورد.

مدل جدید MG 3 از پلتفرم جدیدی با فاصله بین دو محور ۲.۵۲ متر بهره می‌برد. این خودرو تنها یک نسخه ۵ درب موتور جلو و دیفرانسیل جلو دارد. برای موتور این خودرو، دو انتخاب وجود دارد. یکی پیشرانه ۱.۳ لیتری و دیگری موتور ۱.۵ لیتری. برای انتقال نیرو هم از گزینه‌های ۵ سرعته دستی یا اتوماتیک می‌توان بهره گرفت. ام‌جی ۳ در بازار باید با رقبای قدری مبارزه کند. رنو کلیو، مینی کوپر، هوندا جاز، اوپل کورسا، فولکس واگن پولو و فورد فیستا از جمله این رقبا می‌باشند. البته سوپر مینی انگلیسی در بین این خودروها، ارزان‌ترین محسوب می‌شود.

 

در ایران، مدیا موتور که پیش از این مدل‌های MG 6، MG 350 و MG 550 را عرضه کرده بود، این بار کوچک‌ترین عضو این خانواده را برگزیده است. مدل‌های وارداتی MG 3 با موتور ۱.۵ لیتری و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی خواهند بود و از امکاناتی چون تهویه مطبوع، تنظیم دستی صندلی راننده در شش وضعیت و سرنشین جلو در چهار وضعیت، چراغ‌های اتوماتیک، پنجره‌ها و آینه‌های برقی، فرمان الکترومکانیکی، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ‌های روزتاب LED، کروز کنترل، سانروف، رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی، ۶ عدد کیسه هوای ایمنی، کمربندهای پیش کشنده ایمنی، سنسور باران، شیشه‌های ضد اشعه آفتاب، سیستم کنترل فشار باد تایرها و امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی دیگر سود می‌برد.

 

قیمت پایه MG 3 در انگلستان از ۸۴۰۰ پوند آغاز می‌شود و تا ۱۰ هزار پوند (حدود ۱۷ هزار دلار) نیز افزایش می‌یابد. که البته با توجه به مالیات و عوارض و سایر موارد در انگلستان، طبیعی است.و قیمت این خودرو که در تاریخ ۸ مهرماه ۹۳ که برای اولین بار وارد ایران شده , بدلیل نوبرانه بودن در بازار تهران به قیمت ۸۲ میلیون تومان به فروش میرسد .

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر در ایران، مدیا موتور که پیش از این مدل‌های MG 6، MG 350و MG 550 را عرضه کرده بود.فروش خودرو، این بار کوچک‌ترین عضو این خانواده را برگزیده است. مدل‌های وارداتی MG 3 با موتور 1.5 لیتری و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی خواهند بود و از ...
پیش فروش و فروش نقدی MG3 توسط مدیا موتورز فروش خودرو، چندی پیش شرکت مدیا موتورز نماینده انحصاری ام جی در ایران خودرو جدید خود که به بازار عرضه خواهد شد معرفی کرد این خودرو که رقیبی برای محصولاتی همچون مزدا 2، پژو 207، هیوندای و ... می باشد. شرایط فروش و پیش فروش محصول جدید ام جی 3 به شرح زیر می با ...