ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

ورود مازراتی لوانته به ایران + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

ورود مازراتی لوانته به ایران + تصاویر

فروش خودرو ،به نظر می‌رسد مازراتی می‌خواهد نسخه جدیدتر از این خودرو را نیز به بازار ارائه کند که عقیده همه افراد مشغول به کار در این صنعت را تغییر خواهد داد.

اگرچه مشخصات فنی لوانته فعلا امکان حضور آن را تنها در مناطق آزاد فراهم می­‌کند، با انتشار خبر احتمال لغو قریب­‌الوقوع ممنوعیت واردات خودروهای لوکس، می­‌توان آن را با پلاک ملی در خیابان­‌ها دید.

لوانته برای راننده‌هایی ساخته شده است که روی جنبه‌های عملکردی خودرو اسپرتشان حساب می­‌کنند؛ جنبه‌هایی مانند استفاده گسترده از متریال‌های سبک‌وزن، توزیع ایده‌آل وزن روی محورها و کم‌ارتفاع‌ترین نقطه گرانش نسبت به سایر مدل‌ها در این کلاس. لوانته به کمک این ویژگی‌ها چابکی بی‌نظیری در بین شاسی‌بلندهای لوکس دارد.

این شاسی‌بلند لوکس با طولی به اندازه ۵ متر، درازترین بدنه را در کلاس خودرویی‌اش دارد و فاصله محوری ۳ متری‌ آن، حدود ۶ تا ۱۰ سانتی‌متر بزرگتر از رقیبان اصلی‌اش است. مکمل نمای جانبی بدنه، چرخ‌های آلیاژی‌ای هستند که به صورت عریض، سبک‌وزن و اسپرت انتخاب شده‌اند و کاملاً با زبان طراحی مازراتی منطبقند.

برای تأمین انرژی دستگاه‌های قابل‌حمل نیز یک درگاه ۱۲ ولت در محل صندوق‌عقب و ۳ درگاه دیگر از همین نوع در داخل کابین درنظر گرفته شده است. در این مدل، دو بسته تجهیزات انتخابی اسپرت و لوکس، سطح بالایی از سفارشی‌سازی را در اختیار مشتری قرار می‌دهند.

مازراتی لوانته جدید مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر دو توربو است که ۴۹۴ اسب بخار قدرت و ۴۸۷ پوند فوت گشتاور دارد و باعث شده قدرتی به این شاسی‌بلند بدهد که تنها در ۴.۸ ثانیه شتاب خود را از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر برساند و در جاده‌ها تا ۲۷۳ کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت داشته باشد.همچنین سیستم تعلیق آلومینیومی دو جناغی- ۵ لینک متشکل از فنربندی‌های گازی و جاذب‌های شوک اسکای‌هوک در کنار سیستم دیفرانسیل هوشمندQ4 چهارچرخ متحرک و سیستم جدید توزیع گشتاور- عملکردی مناسب در جاده و رفتاری نسبتا عجیب از یک «مازراتی» در خارج از جاده ایجاد می‌کنند.

قیمت پایه‌ای مازراتی لوانته در بازار امارات حدود 320 هزار درهم (معادل تقریبی 280 میلیون تومان) و لوانته S نیز حدود 380 هزار درهم (معادل تقریبی 330 میلیون تومان) است که در صورت لغو ممنوعیت واردات خودرو های لوکس با قیمتی فراتر از 600 میلیون تومان فروخته می‌شود.

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

افتتاح نمایندگی مازاراتی در تهران باخبر شدیم هفته گذشته هتل پارسیان آزادی تهران میزبان مهمانانی خاص برای مراسمی خاص بود. در این مراسم که از طرف نمایندگی آرتا تاک موتور برگزار شده بود، به بهانه بازگشایی مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرگاه مرکزی مازراتی در ایران (میدان توحید) از نسل ششم کواتروپورته و هم ...
بی نظیرترین لامبورگینی در دستان تیونر ایرانی + تصاویر تیونر معروف کوروش منصوری مهاجر ایرانی‌تبار مستقر در آلمان به سراغ لامبورگینی رفته کوروش منصوری در سال ۱۹۸۹ میلادی کمپانی ام‌پی‌دیزاین (به انگلیسی: MPdesign) را در کشور انگلستان تأسیس نمود و در اواسط دهه ۱۹۹۰ با هدف توسعه فعالیت& ...
نخستین مازاراتی شاسی بلند در ایران +ویدئو نخستین دستگاه از مازراتی لوانته بدست نمایندگی آرتاتاک موتور وارد کشور شده است.ورود این دستگاه Maserati Levante به کشورمان که توجه بسیاری از خودرو دوستان را به خود جلب نموده، و همین امر بهانه‌­ای شد تا به معرفی این شاسی بلند لوکس ایتالیایی بپردازی ...