ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

معرفی سه محصول جدید ایرانخودرو و سوزوکی در آستانه ورود به بازار

9 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به خبر ها ﺳﻪشنبه 14 ارديبهشت 1395 نظرات کاربران ( 0 )

خودرو

معرفی سه محصول جدید ایرانخودرو و سوزوکی در آستانه ورود به بازار

 

به گذارش فروش خودرو سوزوکی قرار است که با محصولاتی متنوع تر و اقتصادی تر پا به عرضه رقابت بگذارد.طبق آخرین اخباری که از ایران خودرو رسیده است. این شرکت قصد دارد به زودی سه محصول جدید از سوزوکی ، یعنی  سوئیفت، سیاز و ویتارای جدید را به بازار عرضه میکند.

 

سوزوکی سوئیفت:

سوئیفت یک سوپر مینی در ابعاد تویوتا سوئیفت یک سوپرمینی در ابعاد تویوتا یاریس و مزدا3 است که طبق نظر کارشناسان مختلف در سراسر جهان، ارزش در برابر پرداخت بالایی داشته و از بسیاری از جنبه ها یکی از بهترین سوپر مینی های اقتصادی به شمار میرود.نشریه تاپ گیر(top gear) در مورد این خودرو می نویسد: "کوچک، شیک و به طور غیر منتظر ه ای رانندگی با آن سرگرم کننده است. سوئیفت از چیزی که اغلب مردم فکر میکنند خودرو ی بهتری است"

سوزوکی سوئیفت

 

 

سوزوکی سوئیفت که ایران خودرو قصد مونتاژ آن را دارد، نسل سوم سوئیفت است که از سال 2010تولید آن آغاز شده است و در سال2013 یک بروزرسانی بر روی آن اعمال شده است وتغییراتی مانند چراغ های روشنایی روز به آن اضافه شده است.طبق اخبار اعلام شده، سوزوکی سوئیفت در سه تیپ 1.3،1.4،1.6 لیتری و درباره قیمتی 44تا77 میلیون تومان وارد بازار خواهد شد.

سوزوکی سیاز:

دومین خودروی سوزوکی که در آینده وارد کشورمان خواهد شد یک سدان جمع و جور به نام بسیار است.سوزوکی سیاز از محصولات سوزوکی ماروتی است که تولید کننده محصولات سوزوکی در هندوستان میباشد. این خودرو علاوه بر هندوستان، در چین و تایلند نیز تولید میشود.این خودرو دارای دو گزینه موتور موتور 1.4لیتری و 1.6لیتری و جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتومات میباشد طبق اخبار رسیده، این خودرو 100میلیون تومان قیمت خواهد داشت که در این صورت ارزان تر از رقبایی مانند: طبق اخبار رسیده، این خودرو ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خواهد داشت که در این صورت ارزان‌تر از رقبایی مانند هیوندای الانترا، کیا سراتو وتویوتا کرول، خواهد بود.

سوزوکی سیاز

 

 

سوزوکی ویتارای جدید

سوزوکی گرند ویتارا یک شاسی بلند واقعی خوش نام است که در سال های اخیر با تکیه بر قابلیت های فنی خوب و البته نبود رقیب قابل در بازار کشورمان توانست جای پای خود را به خوبی باز کند و محبوبیتفراوانی را برای خود کسب کند.

سوزوکی ویتارا 

 

 ایران خودرو اعلام کرده است که به زودی نسخه جدید ویتارا را وارد بازار خواهد کرد.

 

 

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

جزئیات قرارداد ایران خودرو و پژو قرارداد ایران‌ خودرو و پژو در حالی هفته گذشته امضا شد که هرچه می‌گذرد، جزئیات جدیدی از متن و حاشیه آن منتشر می‌شود، جزئیاتی که می‌تواند نقاط ضعف و قوت این قرارداد را در بوته نقد بگذارد. ایران‌خودرو و پژو پس از ماه‌ها مذاکره، بالاخره ...
قیمت جدید 23 خودرو با مصوبه جدید شورای رقابت+جدول ایران خودرو و سایپا در سال جدید با تشکیل جلساتی با شورای رقابتی ها مصوبه افزایش قیمت خودرو را کلید زدن، شورای رقابت هفته گذشته تصمیمات جدید خود را در خصوص افزایش قیمت‌ در انواع خودرو اعلام کرد که براین اساس با در نظر گرفتن کیفیت محصولات دو شر ...
معرفی سه محصول جدید ایرانخودرو و سوزوکی در آستانه ورود به بازار   به گذارش فروش خودرو سوزوکی قرار است که با محصولاتی متنوع تر و اقتصادی تر پا به عرضه رقابت بگذارد.طبق آخرین اخباری که از ایران خودرو رسیده است. این شرکت قصد دارد به زودی سه محصول جدید از سوزوکی ، یعنی  سوئیفت، سیاز و ویتا ...