ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

معرفی میتسوبیشی پاجرو اسپرت فیس لیفت

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

معرفی میتسوبیشی پاجرو اسپرت فیس لیفت

پرشین خودرو- ظاهر، مهم ترین قسمت میتسوبیشی پاجرو اسپرت بوده است که شرکت سازنده تمرکز ویژه بر روی آن داشته و حالا می توانیم شاهد تغییرات نسبتا زیادی بر روی آن باشیم که باعث شده چهره اتومبیل پیشرفته‌تر به نظر برسد.

برای انجام این کار، شرکت سازنده کمی از طراحی میتسوبیشی "اکلیپس کراس" قرض گرفته و بر روی میتسوبیشی پاجرو اسپرت مورد استفاده قرار داده است که در این قسمت می توانیم به چهره کلی جلو اتومبیل اشاره کنیم. طراحی اتومبیل تنها قسمت تغییر یافته از پاجرو اسپرت نیست و در داخل کابین هم شاهد نصب یک صفحه نمایشگر 8 اینچی جدید به عنوان سیستم سرگرمی و همچنین یک صفحه کیلومتر دیجیتال به همین اندازه در مقابل راننده هستیم. در قسمت عقب سرنشینان به خروجی برق AC از طریق پورت USB دسترسی خواهند داشت.

با انجام بروزرسانی، شاسی بلند میتسوبیشی پاجرو اسپرت فیس لیفت حالا به سیستم های ایمنی جدیدی همچون سیستم هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار خروج از جاده و کمک نگهدارنده اتومبیل بین خطوط و همچنین برخی ویژگی های جدید ایمنی دیگر اشاره داشت که باعث اطمینان خاطر بیشتر مشتریان از سواری با این اتومبیل می شود.

در بخش فنی، میتسوبیشی پاجرو اسپرت فیس لیفت یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر توربودیزل خواهد داشت که آن را با خودروی پیکاپ "میتسوبیشی تریتون" شریک است و می تواند در حداکثر کارایی خود نیروی 178 اسب بخاری و گشتاور 430 نیوتن متری تولید کند که برای ارسال آن به سمت چرخ ها، میتسوبیشی از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک کمک گرفته است.

 

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :