ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

در ایران، مدیا موتور که پیش از این مدل‌های MG 6، MG 350و MG 550 را عرضه کرده بود.فروش خودرو، این بار کوچک‌ترین عضو این خانواده را برگزیده است. مدل‌های وارداتی MG 3 با موتور 1.5 لیتری و گیربکس 5 سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی خواهند بود و از امکاناتی چون تهویه مطبوع، تنظیم دستی صندلی راننده در شش وضعیت و سرنشین جلو در چهار وضعیت، چراغ‌های اتوماتیک، پنجره‌ها و آینه‌های برقی، فرمان الکترومکانیکی، سنسورهای پارک جلو و عقب، چراغ‌های روزتاب LED، کروز کنترل، سانروف، رینگ‌های 15 اینچی آلومینیومی، 6 عدد کیسه هوای ایمنی، کمربندهای پیش کشنده ایمنی، سنسور باران، شیشه‌های ضد اشعه آفتاب، سیستم کنترل فشار باد تایرها و امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی دیگر سود می‌برد.

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

تولید هاچ‌بک MG 3 بعد از ورشکستگی روور در سال 2005 متوقف شد اما شرکت SAIC چین به عنوان ناجی و خریدار، در سال 2008 مجدداً تولید آن را آغاز کرد. نسل دوم این خودرو در سال 2011 در چین و در سال 2013 در انگلستان معرفی شد. یک هاچ‌بک جذاب که خیلی سریع توانست محبوبیت بالایی نیز به دست بیاورد.

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

مدل جدید MG 3 از پلتفرم جدیدی با فاصله بین دو محور 2.52 متر بهره می‌برد. این خودرو تنها یک نسخه 5 درب موتور جلو و دیفرانسیل جلو دارد. برای موتور این خودرو، دو انتخاب وجود دارد. یکی پیشرانه 1.3 لیتری و دیگری موتور 1.5 لیتری. برای انتقال نیرو هم از گزینه‌های 5 سرعته دستی یا اتوماتیک می‌توان بهره گرفت. 

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

ام‌جی 3 در بازار باید با رقبای قدری مبارزه کند. رنو کلیو، مینی کوپر، هوندا جاز، اوپل کورسا، فولکس واگن پولو و فورد فیستا از جمله این رقبا می‌باشند. البته سوپر مینی انگلیسی در بین این خودروها، ارزان‌ترین محسوب می‌شود.

طراحی و بدنه ام جی 3

ابعاد ام‌جی 3 کاملاً در حد و اندازه فورد فیستا است. طول آن 4 متر، عرض آن 1.73 و ارتفاع آن هم 1.52 متر می‌باشد. طراحی خودرو مدرن و جذاب است. چراغ‌ها اسپرت و جلوپنجره نیز متناسب طراحی شده‌اند. در کلیت طراحی جلوی خودرو، بیشتر از الگوهای رنو استفاده شده و تنها با تعویض نشان لوزی رنو با نشان 8 ضلعی ام‌جی، بسیاری به اشتباه خواهند افتاد. در قسمت عقب نیز از چراغ‌های عمودی استفاده شده است که با وجود جذابیت بصری، از رنگ و بوی اسپرت خودرو کاسته است.

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

طراحی عضلانی گلگیرها و سپر، جلوه‌ای مناسب به خودرو داده‌اند. هواکش بزرگ ذوزنقه‌ای زیر سپر را نیز برای تأمین هوای خنک‌کننده موتور در نظر بگیرید که کمی اغراق آلود است. طراحی کلی خودرو، طعمی انگلیسی دارد.مخصوصاً وقتی با رنگ‌آمیزی سفارشی و گرافیکی همراه می‌شود. در هر صورت این طراحی آن‌قدر چشمگیر و منحصر به فرد نیست اما خریداران جوان خود را نسبتاً راضی خواهد کرد.

نمای داخلی و کابین ام جی 3

 

فضای داخل کابین به طرز تعجب آوری بزرگ به نظر می‌رسد. عمده دلیل این بزرگی در فاصله بین دو محور مناسب است. داشبورد نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که فضای مناسبی برای پا و زانوهای سرنشین و راننده فراهم آید. همچنین بلند بودن کابین به نفع افراد بلندقد خواهد بود. فضای بار نیز در بین خودروهای این کلاس جزو پیشتازان است. 

 

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

در طراحی داخلی از پلاستیک زیادی استفاده شده است. اما دوخت و کنتراست رنگی تا حدودی از ایجاد حس ارزانی آن کاسته است. طراحی داخلی، بسیار ساده و به دور از شلوغی است. حتی خبری از یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایشگر بزرگ هم برای جبران این سادگی نیست. چرم، تنها برای روکش غربیلک فرمان و قسمتی از صندلی‌های جلو در تریم های گران‌تر استفاده شده است. سیستم پخش CD همراه با سازگاری MP3 به‌صورت استاندارد وجود دارد که حداقل چیزی است که انتظار می‌رود. کنترل‌های روی فرمان، کروز کنترل و تریم لوکس‌تر را باید با پرداخت بیشتری به دست آورد.


مشخصات فنی و موتور ام جی 3

 

موتور 1.5 لیتری VTi این خودرو تنها 104 اسب بخار نیرو در دور موتور 6000 و 101 پوند فوت گشتاور در دور موتور 4750 تولید می‌کند.با کمک یک گیربکس پنج سرعته دستی می‌توان صفر تا 96 کیلومتر را در 10.4 ثانیه شتاب گیری کرد.

مدیا موتور و ام جی 3 + مشخصات و تصاویر

نهایت سرعت نیز 174 کیلومتر بر ساعت می‌باشد.فروش خودرو، این اعداد نشان از وسیله خیلی تند و تیزی ندارند و در عین حال چندان هم کند به نظر نمی‌رسد. نکته جالب‌تر مصرف سوخت این خودرو با استاندارد یورو 5 است که به صورت میانگین، 5.91 لیتر در صد کیلومتر می‌باشد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

S300 چینی دیگر در راه ایران خودرو جدید سایپا که مدتی است این شرکت در حال تست و بررسی های اولیه آن است و اعلام تولید و عرضه آنرا در سال جدید دارد در زمانی که تولید خودور مگان این شرکت به پایام رسیده و گویی این خودرو چینی که سایپایی ها از نام بردن شزکت تولیدی آن دوری می کنند و با نام تغییر یافته از Z ...
فروش ویژه ام جی شرکت مدیا موتور شرکت مدیا موتورز نماینده انحصاری محصولات ام جی در ایران فروش ویژه عیدانه محصولات خود را آغاز کرد. فروش محصولات ام جی در این طرح به دو صورت نقدی و اقساطی صورت می گیرد.
فروش ویژه MG به مناسبت جشن 90 سالگی  مدیاموتورز از آغاز فروش نقدی؛ اعتباری و چندمرحله ای این شرکت به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس ام جی خبر داد.  شرایط اعلامی از سوی مدیاموتورز به شرح زیر می باشد:
هیوندایی i40 خودرو جدید بازار ایران خودرو,فروش خودرو :مهمانان تازه‌وارد با نام i40 شناخته می شوند و مدتی است نام و شرایط فروششان در سامانه فروش اینترنتی آسان موتور جلب توجه می‌کند .در این مراسمی که در حضور جمع کثیری از نمایندگان آسان‌موتور در سراسر ایران و اصحاب رسانه برگزار شد ...
پیش فروش و فروش نقدی MG3 توسط مدیا موتورز فروش خودرو، چندی پیش شرکت مدیا موتورز نماینده انحصاری ام جی در ایران خودرو جدید خود که به بازار عرضه خواهد شد معرفی کرد این خودرو که رقیبی برای محصولاتی همچون مزدا 2، پژو 207، هیوندای و ... می باشد. شرایط فروش و پیش فروش محصول جدید ام جی 3 به شرح زیر می با ...