ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

قیمت پلت فرم جدید سایپا SP100

10 / 10
از 1 کاربر

قیمت پلت فرم جدید سایپا SP100

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروهای تولیدی بر روی پلت فرم SP100 در زمان عرضه به قیمت 25 تا 30 میلیون تومان به بالا عرضه خواهند شد.

به گزارش فروش خودرو به نقل از ایسنا، سعید مدنی در حاشیه دومین نشست تخصصی صنعت خودرو با موضوع نقد تنوع و کیفیت محصولات صنعت خودروی کشور، اظهار کرد: پلت فرم سایپا با نام SP100 هم اکنون در مرحله نمونه سازی و بررسی ساخت قطعات داخلی است.

وی با بیان این‌که تولید انبوه این پلت فرم اواسط سال 1395 آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در فاز اول دو محصول و در نهایت پنج محصول بر روی این پلت فرم تولید خواهد شد.مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا درباره قیمت عرضه این محصولات اظهار کرد: این خودروها به دلیل آن که ساخت داخل خواهند بود قیمت آن‌ها متناسب با قیمت فعلی محصولات پر تیراژ است.

وی افزود: بنابراین قیمت خودروهای تولیدی بر روی پلت فرم SP100 در زمان عرضه حدود 25 تا 30 میلیون تومان به بالا خواهد بود.مدنی درباره وضعیت مذاکرات این شرکت با خودروسازان خارجی خاطرنشان کرد: مذاکرات با رنو، نیسان و کیا در جریان است و هر شرکت خارجی که منافع ما را تامین کند با آن همکاری خواهیم کرد.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با بیان این‌که در سال جاری مجموعا پنج محصول جدید به بازار عرضه شده و خواهد شد، تصریح کرد:‌ خودروهای تیبا هاچ بک و وانت 151 عرضه شده و ساینا نیز در بهمن ماه به تولید رسیده و سراتو نیز تا پایان سال عرضه خواهد شد.

به گفته وی، این شرکت سال آینده نیز چهار محصول جدید و تا پایان سال 1395 مجموعا 13 محصول جدید به بازار عرضه خواهد کرد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

همه چیز درباره چانگان CS35 محصولی جدید از سایپا فروش خودرو:سایپا بعد از خودروی برلیانس به سراغ چانگان آمده تا یک کراس آور نسبتاً ارزان را از این شرکت روانه بازار کند. فارغ از مشکلات کیفی چانگان که منجر به فراخوانی خودروهای آن در سال گذشته شده، این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باسابقه‌ترین خودر ...
15 محصول جدید حاصل مشارکت سایپایی ها و چینی ها؟ شرکت سایپا امسال برای تنوع محصولات خود ۱۵ خودروی جدید را با مشارکت دو شرکت چینی راهی بازار خواهد کرد. حسن فروزان مهر مدیر بازاریابی و فروش خودرو گروه خودروسازی سایپا در مراسم رونمایی از 4 محصول شرکت خودروسازی چانگان که در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین ...
22 محصول جدید در سبد فروش ایران خودرو و سایپا + قیمت فروش خودرو، یکی از مشکلات و نارضایتی های مسولین و مردم از خودروسازان داخلی همواره محدود بودن و عدم تنوع محصولات داخلی می باشد چند وقتی هست که خودرسازان از ورود چند محصول جدید به سبد محصولات خود خبر دادند محصولاتی که نه از خودروسازان اروپایی یا شر ...