ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

فروش ویژه رنو داستر با شرایط و تخفیف ویژه

10 / 10
از 1 کاربر

فروش ویژه رنو داستر با شرایط و تخفیف ویژه

فروش خودرو، خودرو شاسی بلند اروپایی که پیش از این با قیمت تمام شده بیش از ۱۰۴ میلیون تومان به مشتریان عرضه می شد، در طی مدت این فروش ویژه با قیمت تمام شده ۹۶.۷۵۰.۰۰۰ تومان و با تعداد محدودی به بازار عرضه شد.

در این فروش ویژه ۳۶ میلیون تومان تسهیلات بدون بهره یک ساله با جریمه تاخیر در تحویل معادل ۲۲ درصد در نظر گرفته شده بود که در نوع خود شرایط مناسب و بی سابقه ای برای مشتریان بود.

همچنین برای مشتریانی که قصد خرید نقدی داستر در این طرح را داشتند بیمه بدنه به همراه مانیتور، نویگیشن و دوربین عقب به عنوان هدیه ویژه اهدا شد.

مدیر عامل نگین خودرو اعلام کرد: با توجه به استراژی شرکت در سال جاری مبنی جلب رضایت حداکثری مشتریان، علیرغم افزایش عوامل موثر در قیمت تمام شده خودرو در بازار کشور، رنو داستر که یک خودرو کاربردی و اقتصادی است با بیش از ۱۴ درصد تخفیف طی این مدت و در تعدادی محدود به مشتریان عرضه شد.

پس از استقبال چشمگیر مشتریان از خودرو داستر، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، این محصول را تنها تا پایان اردیبهشت ماه با شرایط ویژه عرضه خواهد کرد. همچنین در سبد محصولات شرکت نگین خودرو، خودرو فلوئنس دنده دستی با شرایط خاصی عرضه خواهد شد.

این محصولات از روز شنبه مورخ ۱۹ اردیبهشت و تنها به مدت ۲ هفته در کلیه نمایشگاه های شرکت و نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت نگین خودرو در سراسر کشور عرضه می شود.

جهت اطلاع از شرایط فروش ویژه به اینجا مراجعه فرمایید.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رنو مگان هاچ بک 2015 + عکس رنو هاچ بک مگان RS265 را در بازار استرالیا معرفی کرد و از فروش خودرو آن با قیمت پایه 43990 دلار از اواخر ماه جاری خبر داد.رنو مگان RS265 مدل 2015 حدود 1350 دلار بیشتر از نسخه قدیمی تر آن است. این خودرو دارای هویت طراحی جدیدی با سپر و جلو پنجره مشکی رنگ جدیدی است.  ا ...
رنو از گذشته تا به امروز + عکس تولید رنو ۵ در سال ۱۹۷۲ انقلابی عظیم در خودروسازی فرانسه محسوب می شد. در طراحی این خودرو سعی شد تا هزینه های تولید را کاهش یابد و همینطور هم شد. گنجایش موتورهای این مدل از ۸۵۰ سی‌سی تا ۱۸۰۰ سی‌سی ساخته و طراحی شد. این مدل تا سال ۱۹۹۶ تولید شد. فروش خودرو، ش ...
نگین خودرو فروش رنو داستر 2015 را شروع کرد فروش خودرو، نگین خودرو نماینده انحصاری محصولات رنو در ایران شرایط جدید فروش رنو داستر ۲۰۱۵ به همراه هدایای ویژه را منتشر نمود . نکات مهم بخشنامه : کلیه هزینه های شماره گذاری و فیش عوارض ۱۰ درصد بعهده شرکت بوده که از مبلغ پرداختی کسر گردیده است، و خر ...
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 تندر نود جدید ایران خودرو در راه تولید! فروش و تحو ...