ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

فروش خودرو کولئوس جدید + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

فروش  خودرو کولئوس جدید + تصاویر

به گزارش فروش خودرو به نقل از تسنیم ،جمشید حسینی در جمع خبرنگاران از عرضه نخستین سری رنو کولئوس پیش از آغاز سال ۹۶ خبردادو اظهارداشت: قرار است در بهمن ماه امسال فروش این خودرو آغاز شود. شرکت تمایل دارد کولئوس را با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون‌تومان به فروش برساند اما نهایی شدن قیمت ارتباط نزدیکی با نوسات نرخ ارز دارد.

وی با بیان اینکه تجربه فروش تلیسمان نشان داد که مردم تمایل زیادی به خرید خودروهای فول آپشن دارند، افزود: به همین دلیل کولئوس تنها در نسخه فول‌آپشن به بازار عرضه خواهد شد.

حسینی در خصوص دلایل تأخیر عرضه کولئوس به بازار ایران گفت: رنو خودرو‌هایی را به ایران صادر می‌کند که با شرایط سوخت و آب و‌هوای ایران سازگار باشد.البته خودروهای جدید با سوخت یورو ۶ به بازار ایران عرضه می‌شوند که شرکت کیت‌های مخصوصی برای سازگاری این خودروها با سوخت یورو۴ ایران نصب می‌کند تا کولئوس از نظر فنی در کشور دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: این کیت‌ها علی‌رغم افزایش هزینه نهایی کولئوس موجب افزایش قیمت این خودرو در بازار کشورمان نشده و تنها تاخیر در ورود را موجب شده است.

فروش بیش از ۱۰۰۰ دستگاه تلیسمان ایران را به پرفروش‌ترین بازار این خودرو در جهان بعد از فرانسه تبدیل کرده است،گفت: قرارداد‌های فروش ۱۲۰ روزه با موعد تحویل در فروردین ۹۶ برای کنترل حاشیه بازار تلیسمان در نظر گرفته ایم همچنین حدود ۷۰۰ دستگاه از این خودرو را تا پایان سال به مشتریان تحویل خواهیم داد.

حسینی در رابطه باافزایش ۵ درصدی عوارض واردات خودرو در لایحه بودجه سال ۹۶ ، اظهارداشت: این موضوع با برنامه‌هایی که دولت مغایر است. البته باید بگویم قرار بود تعرفه واردات سالانه به میزان ۵ درصد کاهش پیدا کند اما افزایش ۵ درصدی عوارض این موضوع را نقض می‌کند. به اعتقاد من اعمال تعرفه و هزینه‌های جانبی واردات خودرو به کشور باعث افزایش ۱۰۰ تا ۱۱۰ درصدی قیمت خودروها نسبت به مبدا می‌شود.

چند روز قبل سرانجام قیمت گذاری رسمی رنو کلئوس (کولیوس) توسط پارس خودرو اعلام شد.این SUV سایز کوچک که بیشتر در مقام یک خودرو جاده ای کاربرد دارد، از پیشرانه ای 2.4 لیتری با قدرت 170 اسب بخار نیرو می گیرد و همانند برخی دیگر از محصولات گروه رنو - نیسان، به گیربکس ضریب متغییر CVT مجهز است.

کولئوس (KOLEOS) در واقع محصولی مشترک از رنو نیسان محسوب می شود که در بازار داخلی کشور کره جنوبی نیز با برند سامسونگ (QM5) عرضه می شود.نکته مهم در خصوص مدل انتخابی برای عرضه توسط پارس خودرو، آنکه این خودرو خوشبختانه از گونه 2014 و فیس لیفت شده کولئوس خواهند بود و از این نظر تفاوت خاصی با مدل عرضه شده در بازارهای جهانی ندارند.

چندی پیش شماری از مدل های قبل از فیس لیفت کولئوس توسط یکی از شرکت های وارد کننده خصوصی به کشورمان وارد شده بودند که با توجه به فروش مدل های جدید توسط پارس خودرو، افت قیمت قابل توجه این نمونه های قبل از فیس لیفت،محتمل به نظر می رسد.کولئوس به عنوان محصولی استراتژیک برای بازارهای درحال توسعه شناخته می شود، از این رو خطوط تولید این خودرو در کشورهایی نظیر، کره جنوبی، روسیه و هند دایر هستند، اما رنو با این وجود به تعهد همیشگی خود برای ساخت محصولات ایمن پایبند بوده است و از همین رو، کولئوس در میان خودروهایی قرار می گیرد که موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه اروپایی یورو ان کپ (EURO N CAP) شده است.طراحی ظاهرای این SUV کامپکت شاید در نگاه اول چندان جذاب یا هیجان انگیز نباشد، اما باید آن را ساده و قابل قبول دانست.البته گفتنی است که کولئوس به نوعی برادر ناتنی نیسان قشقایی محسوب می شود و قطعا از نظر طراحی ظاهری نمی تواند با این برادر خوش قیافه و پر فروش خود رقابت کند.

مشخصات فنی :

حجم موتور: 2488 سی سی

حداکثر قدرت : 170 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 226 نیوتون متر در 3600 دور در دقیقه

امکانات و آپشن :

کلاس بدنه : شاسی بلند

دارای 6 کیسه هوا ( ایربگ ) : جلو، جانبی جهت سرنشین جلو، پرده ای ، سیستم ترمز اضطراری EBA ، سیستم کنترل پایداری ESP،فعال شدن اتوماتیک فلاشرها، باز شدن درها و قطع شدن مدار سوخت رسانی هنگام تصادف ، سیستم ایمین شیشه بالابر عقب ، سنسور هشدار دهنده موانع جلو و عقب ، سیستم هشدار دهنده موانع و نقاط کور در حرکت BSW ، کمربند ایمنی جلو با قابلیت محدود کردن فشار وارده و پیش کشنده جلو،فرمان الکتریکی با ضریب متغیر،گرمکن صندلی های جلو با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت ، شت سری ( Headrest ) ایمنی جهت جلوگیری از آسیب دیدگی گردن ، صندلی با روکش چرمی

تجهیزاتی نظیر سامانه هشدار دهنده نقاط کور،کروز کنترل،تهویه مطبوع اتوماتیک و دو منطقه ای،حسگر باران،ترمز دستی برقی،فرمان حساس به سرعت، سیستم صوتی با قابلیت کنترل از روی فرمان، 16 ایربگ، رینگ های 18 اینچی، سقف پانوراما و هشدار دهنده وجود موانع جلو و عقب،از جمله مهمترین امکانات و ویژگی های ایمنی و رفاهی رنو کولیوس نسل سوم هستند که در مدل های عرضه شده توسط پارس خودرو نیز وجود خواهند داشت.

 

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

طرح جایگزینی پژو 405 و پراید محسن صالحی نیا روز جمعه در جریان بازدید از چند طرح صنعتی در سبزوار افزود: طرح جایگزینی این ۲ خودرو در سال های آینده و زمانی اجرا می شود که خودرو های جایگزین از اقبال مردمی و استانداردهای لازم در کشور برخوردار باشند. وی ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد از تولیدات صنایع خودرو ...
ورود هایما S7 با موتور 1.8 توربو + تصاویر فروش خودرو، ایران خودرویی ها بعد از عرضه نه چندان موفق هایما در صدد تغییر و عرضه هایما با تغییرات جدید هستن، هایما S7 که هم اکنون توسط ایران خودرو عرضه می‌شود از موتور دو لیتری 148 اسب بخاری و گیربکس پنج دنده اتوماتیک و تیپترونیک عرضه می‌شود . م ...
پژو 207 جدید در یک نگاه + تصاویر ایران خودرویی ها که پس از یک توقف 4 ساله با بازنگری در تجهیزات و با بهتره بگیم با به روز رسانی تجهیزات داخلی پژو 207i نسخه به روز شده این خودرو محبوب را به بازار فروش خودرو عرضه کردند، سری اول ثبت نامی های پژو 207i با تاخیری 4 ماه با قیمت 41 میلیون و 900 هزار توما ...
فروش ویژه نقد و اقساط سانگ یانگ + جدول به گزارش پایگاه خبری فروش خودرو، شرایط اعلام شده  به شرح زیر است: مشخصات فنی :  حجم موتور:1600 cc حداکثر قدرت :128 اسب بخار حداکثر گشتاور : 160نیوتن امکانات و آپشن : 6 عدد کیسه ایمنی هوا (راننده، سرنشین جلو، جانبی، پرده‌ای) - ایربگ ...
فروش ویژه پائیزه محصولات ام جی + جداول در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو محصولات ام جی توسط مدیا موتور شرایط فروش محصولات به شرح زیر می باشد :  
رقبای احتمالی هایما S7 توربو + جدول هایما شرکتی است که اوایل دهه 90 میلادی برای مونتاژ خودروهای مزدا در چین شکل گرفت. نام اولیه این شرکت Hainan Mazda Motor بود که بعدها با حروف ابتدایی Hainan و Mazda نامش به هایما تغییر کرد. همانطور که از نامش پیداست، این شرکت در آن زمان دو سهامدار اصلی داشت: یکی ...
شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو + جداول در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو چکی و اعتباری لیزینگ ملت به شرح زیر می باشد لازم به ذکر است متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به وب سایت لیزینگ ملت به آدرس http://www.mellatleasing.com مراجعه نمایند.
فروش لیزینگی سانتافه 2017 + جدول Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4 در جدیدترین بخش ...