ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

فروش پلکانی ایران خودرو از 6 تا 10 میلیون + جدول

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

فروش پلکانی ایران خودرو از 6 تا 10 میلیون + جدول

فروش خودرو طرح پیش فروش پلکانی چهار مرحله ای بهمن 95 محصولات ایران خودرو به همراه هدایای فروش تعهدی از امروز تا پایان بهمن و یا تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست ارائه میگردد.

ویژگی های این طرح :

هدف از این طرح پوشش بخشی از بازار خودرو می باشد که در آن مشتریان با پس انداز کم نیز بتوانند خریدی مطلوب داشته باشند.

قالب کلی این طرح به این صورت است که مشتری در فواصل زمانی دو ماهه یا سه ماهه مبادرت به پرداخت مرحله ای (که به صورت پلکانی نزولی تعریف شده است) می نماید.

پیش پرداخت اولیه در این طرح بسیار پایین و بین 6 تا 10 میلیون تومان می باشد که طیف وسیعی از مشتریان را در بر خواھد گرفت.

پرداخت های بعدی شامل سه مرحله خواهد بود که به صورت نزولی دریافت می گردد .لازم به ذکر است تاخیر در هریک از مراحل پیش پرداخت باعث غیرفعال شدن قرارداد نمی گردد و مابه التفاوتهای باقیمانده همزمان با ارسال دعوتنامه محاسبه و دریافت می گردد.

نرخ سود مشارکت در این طرح کاملا رقابتی و بین ٢٣ تا ٢٦ درصد می باشد.

این طرح حداقل نرخ انصراف ٢١ درصد را تضمین می نماید.

فاصله پیش پرداخت ها به صورت دو ماهه یا سه ماهه و با توجه به متوسط درآمد خانواده ایرانی چیده شده که خود عاملی برای جذب بیشتر مشتریان می باشد.

این طرح تقریبا تمامی محصولات ایران خودرو اعم از خانواده محصول ٢پژو 206 هاچ بک و صندوقدار، پژو 405، پارس، دنا و رانا را شامل می شود.با توجه به ویژگی های طرح مذکور، نمایندگان محترم می بایست در جهت جذب بازار با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی موجود مانند نصب بنر و ... نسبت به انجام تبلیغات لازم اقدامات شایسته را مبذول فرمایند.

در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

نکات مهم در خصوص هدیه فروش تعهدی :


هدیه فروش تعهدی صرفا به تعهداتی اختصاص می یابد که مشتریان در زمان تکمیل وجه، به صورت نقدی اقدام به واریز وجه نموده باشند و همچنین قرارداد منجر به انصراف نگردد.

هدیه فروش تعهدی فقط زمانی قابل ارائه می باشد که مبغ مابه التفاوت اعلام شده در دعوتنامه، در مهلت تعیین شده پرداخت گردد و در صورت منقضی شدن دعوتنامه، هدیه فروش تعهدی به مشتریان ارائه نخواهد شد.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت 10 صبح امروز می باشد.

 

رضا : ماشینهای اقساتی
1 0
باسلام اگه پیش پرداخت نسبت به ماشینهای اقساتی کمترباشه البته نسبت به قیمت ماشین واقسات بلندمدت هم درکارکارخانه هاتاثیرداره هم درخریدمردم باتوجه به وضعیت اقتصادی خانوادها ؛باسپاس نصراللهی
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

از 206تا207;هاچبک هایی که صندوقدار می شوند! خودروهای هاچ‌بک امروزه از محبوب‌ترین خودروهای بازار محسوب می‌شوند و اکثر خودروسازان نماینده‌هایی در این کلاس دارند؛ اما گاهاً شرکت‌های خودروسازی تصمیم می‌گیرند برای بازارهای خاصی، یک صندوق به هاچ‌بک‌های خود اضافه ...
رونمایی پژو 207 صندوقدار و دنا پلاس + ویدئو و قیمت فروش خودرو جدید پژو 207 صندوق دار و "دنا پلاس" برای خبرنگاران رسانه های جمعی کشور رونمایی و معرفی شد. پژو 207 جديد صندوقدار نيمه اول شهريور ماه سال آینده به بازار عرضه می شود ولی تولید انبوه آن اواخر اسفند امسال آغاز خواهد شد و قیمت پژو ...
فروش چکی محصولات ایران خودرو بدون ضامن + جدول لیزینگ ملت در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو اجاره به شرط تملیک بدون ضامن امکان خرید با چک به شرح زیر اعلام می گردد: توضیحات: رنگ سفارش و مورد پذیرش بر حسب رنگ موجودی می باشد.  
پژو 2008 از ماه آینده در بازار + ویدئو وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور در کارخانه ایران خودرو از فرآیند اجرایی خط تولید شرکت پروژه مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) بازدید کرد. محمدرضا نعمت زاده به همراه جمعی از مدیران ایرانی و فرانسوی ، از فرآیندهای اجرایی نصب تجهیزات برای تولید پژ ...