ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

عقب نشینی پژو از مواضع ضد ایرانی

10 / 10
از 1 کاربر

عقب نشینی پژو از مواضع ضد ایرانی

فروش خودرو به نقل از تسنیم، پس از اعلام موضع مسئولان شرکت پژو فرانسه در خصوص عدم تمایل ایران خودرو به انعقاد قرارداد با این شرکت در رسانه‌های فرانسوی، ژان فیلپ کمار معاون مدیر منطقه آفریقا و خاورمیانه گروه PSA  با تغییر مواضع پیشین خود به روزنامه فیگارو گفت که امیدوار است شرکتش مجدداً به بازار ایران بازگردد. وی تاکید کرد که این شرکت برای امضای توافق با ایران خودرو آماده است.

کمار با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهوری ایران به فرانسه، ادامه داد: این سفر می‌تواند مسائل اقتصادی را سرعت ببخشد.

وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از خروج ناگهانی پژو از ایران تاکید کرد: ما مجبور شدیم مقررات بازرگانی بین المللی و همچنین مقررات مربوط به صنایع آمریکایی را اجرا کنیم. در واقع علت این رفتار توافقی بود که با گروه جنرال موتورز آمریکا برای ایجاد یک اتحاد جهانی به امضا رسید اما ناکام ماند.

پیش از این مسئولان شرکت پژو اعلام کرده بودند که خواستار تعیین تکلیف فوری این پرونده هستند، چرا که به اعتقاد آنها هنوز هیچ توافقی به دست نیامده است.

مدیرعامل ایران خودرو هم در پاسخ به این سخنان، تاکید کرد که اظهارات مسئولان پژو مصرف داخلی داشته و علت چنین موضعی را فشارهای وارده بر پژو دانست.

از هم‌اکنون در صورت نصب نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام روی رایانه، تبلت یا گوشی همراه خود و یا بروزرسانی پیام رسان تلگرام گوشی خود می‌توانید با کلیک روی کانال اختصاصی فروش خودرو به نشانی: https://telegram.me/foroshekhodro و کلیک بر روی گزینه  Join Chanel ؛ از تازه‌ترین و مهم‌ترین مطالب و تصاویر و فیلم‌های ارسالی فروش خودرو آگاه شوید.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

هنوز برای ورود فولکس واگن زود است! فروش خودرو، در حالی که پس از مذاکرات هسته ای بسیاری بستر را برای ورود خودروسازان اروپایی به ایران مساعد می دانند در گفتگویی انریک بلتز سخنگو فولکس واگن گفت:  ما در حال بررسی تحولات ایران هستیم و مذاکرات اولیه را نیز برای ورود به بازار ایران انجام داده ایم اما ...
فیات به ایران خودرو می رسد! فروش خودرو، در حالی که چند هفته ای هست از مذاکرات هسته ای می گذرد و بسیاری در انتظار خودروسازان اروپایی لحظه شماری می کنند و سفر اخیر هیات سیاسی- اقتصادی ایتالیا به ایران در حالی مذاکرات خودرویی را در خود جای داد که به نظر می‌رسد فیات (خودروساز بزرگ ایتالیایی) جدیدت ...
ترفند جدید پژو برای فرار از پرداخت غرامت به ایران خودرو پژو فرانسه زبان تهدید را به جای پرداخت غرامت به ایران خودرویی ها انتخاب کرد، قرار بود طبق قراردادی که در سال 2004 بین رؤسای‌جمهور ایران و فرانسه امضا شده بود شرکت پژو فعالیت خود را از آن تاریخ آغاز و تا سال 2014 ادامه می‌داد اما مسئو ...