ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

عرضه خودرو جدید سایپا SP100 در سال 95

10 / 10
از 1 کاربر

عرضه خودرو جدید سایپا SP100 در سال 95

مدیرکل مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا با تشریح جزئیات طرح‌های تحقیقاتی این مرکز برای تولید خودروهای جدید گفت: خودروی جدید SP100 سال ۹۵ به بازار عرضه می‌شود.

علیرضا مصدقی در نشستی خبری اظهارداشت: یکی از برنامه‌های مرکز تحقیقات سایپا کاهش زمان طراحی خودرو است به طوری که به استانداردهای روز دنیا نزدیک شویم.در حال حاضر شرکت‌های خارجی سالانه یک یا چند خودرو طراحی می‌کنند که ما نیز برای رقابت‌پذیری باید به این سمت حرکت کنیم.

مصدقی طراحی و نمونه سازی مجازی خودرو را از جمله روش‌های ایجاد شده در مرکز تحقیقات سایپا به منظور کوتاه شدن زمان طراحی خودرو عنوان کرد و گفت: برای این کار تجهیزات لازم در حال نصب است.به گفته وی تاکنون نمونه سازی خودروها به صورت عملی انجام می‌شد، ولی در سیستم جدید هم برای قسمت داخلی خودرو و هم برای بخش بیرونی آن نمونه‌سازی سه‌بعدی و مجازی انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی مرکز تحقیقات سایپا جهت ارائه یک خانواده موتور با حجم 1300 ، 1500 ، 1600 سی‌سی و همچنین 1600 سی‌سی‌توربو شارژ خبرداد و گفت: برای طراحی این موتورها با شرکت مگاموتور و همچنین بلریانس چین همکاری داریم.

مصدقی در ادامه از طراحی یک خودروی جدید در ادامه تولید تیبا 2 خبر داد و گفت: این محصول بر روی پلت‌فورم X200 تولید خواهد شد و طی 15 ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.وی همچنین از ایجاد تغییراتی در اتاق کابین و اتاق بار وانت نیسان خبرداد و گفت: نیسان جدید با آپشن‌های جدید و ایمنی بیشتر طراحی شده و استانداردهای موجود را پاس خواهد کرد.

به گفته مصدقی مرکز تحقیقات سایپا در مراحل نهایی طراحی خودروی SP100 قرار دارد که این خودرو از آپشن‌هایی مانند ایربگ کناری، دنده اتومات و فرمان برقی برخوردار است.مدیرکل مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا همچنین از اتمام مطالعات لازم برای تولید 3 مدل خودروی سدان، هاچ‌بک و SUV روی پلت فرم SP1 خبرداد و گفت: این خودروها در سال 96 به بازار عرضه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد تجهیزات لازم برای تست خودرو در دمای منفی 40 درجه تا مثبت 60 درجه در مرکز تحقیقات سایپا خبرداد و گفت: در حال حاضر از 55 استاندارد اجباری برای خودروها امکان تست 35 مورد در سایپا وجود دارد.در پایان از رونمایی خودرو ساینا در زمستان امسال خبرداد و گفت: تولید آزمایشی این خودرو در سایپا کاشان آغاز شده است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

قیمت پلت فرم جدید سایپا SP100 مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خودروهای تولیدی بر روی پلت فرم SP100 در زمان عرضه به قیمت 25 تا 30 میلیون تومان به بالا عرضه خواهند شد. به گزارش فروش خودرو به نقل از ایسنا، سعید مدنی در حاشیه دومین نشست تخصصی صنعت خودرو با موضوع نقد تنوع و کیفیت محصولات صنعت خودرو ...
افزايش كيفيت محصولات سايپا با پلت فرم جديد X100 به گزارش فروش خودرو، از  همایش تخصصي صنعت خودرو غلامرضا محمدی-مدیر آدیت و ارزیابی شرکت سایپا  با اشاره به نقش اساسی و مهم سهامداران و ذی نفعان در یک بنگاه اقتصادی گفت: با توجه به اهمیت حضور و نقش ذی نفعان در یک بنگاه اقتصادی در گروه سایپا نی ...
خانواده سایپا X200 جایگزین سایپا X100 می شوند سعید مدنی - مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا - از جایگزینی محصولات جدید سایپا با گروه ایکس 100خبر داد و گفت: با وجودی که در زمینه ارتقای کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر تلاشهای زیادی انجام شده و موفقیت ای خوبی هم کسب شده است که نتایج آن ...