ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

عرضه اندام کدیلاک برای ژرمن ها

10 / 10
از 2 کاربر

خودرو

عرضه اندام کدیلاک برای ژرمن ها

کدیلاک برای جذب خریداران بیشتر و احیاء جایگاه خود در بین لوکس‌سازان بزرگ دنیا، حساب ویژه ای روی بازار شاسی‌بلند های لوکس در کلاس های مختلف باز کرده و به همین منظور، چهار شاسی‌بلند جدید عرضه خواهد کرد که XT۵ اولین آنهاست.

کادیلاک

این محصول به عنوان جایگزین SRX، اولین شاسی‌بلند کدیلاک است که با سبک نامگذاری جدید این کمپانی (پیشوند CT برای خودرو های سواری و XT برای شاسی‌بلند ها) عرضه می شود و هم‌رده امثال BMW X5 و مرسدس GLE کلاس است.

کادیلاک


فروش خودرو، تازه ترین برداشت از فلسفه طراحی "هنر و علم" کدیلاک که برای اولین بار، در سدان باشکوه CT6 دیدیم، جذابیت‌بخش پیکره ای شده که ابعادی بسیار نزدیک به SRX دارد، اما با 50 میلیمتر فاصله بیشتری که دو محور از یکدیگر دارند و البته، 25 میلیمتر پهنای بیشتر محور ها، XT5 دارای کابین به نسبت جادار تری باشد. این محیط دلفریب و شیک که رویکرد جدید کدیلاک در فرم دادن به کابین ساخته های آتی این برند را به تصویر می کشد، در کنار طراحی مدرن، به مراتب با کیفیت تر از کابین SRX فرم گرفته و با 5 تریم رنگ متفاوت و تزئیناتی از جنس آلومینیوم، فیبرکربن و چوب قابل سفارش خواهد بود.

کادیلاک

برای این محیط لوکس، امکانات ایمنی و رفاهی مدرنی نیز در نظر گرفته شده که از جمله آنها باید به سیستم اطلاعات و سرگرمی ارتقاء‌یافته CUE با رابط کاربری Apple CarPlay و AndroidAuto، هدآپ‌دیسپلی، ترمز اضطراری خودکار، همیار حفظ خودرو در لاین مسیر، هشدار ترافیک عبوری از پشت خودرو، هشدار نقاط کور راننده، کروزکنترل تطبیق‌پذیر و همیار پارک خودکار اشاره کرد.

کادیلاک


XT5
با یک موتور V6 3.6 لیتری 310 اسبی عرضه خواهد شد که برای مصرف سوخت بهینه‌تر، دارای سیستم استاپ/استارت، زمانبندی متغییر سوپاپ ها و سیستم غیرفعال‌سازی نیمی از سیلندر ها در سرعت های پایین است. البته در برخی بازار ها، مثل چین، این ساخته جدید کدیلاک با موتور 2.0 لیتری نیز عرضه خواهد شد. گیربکس متصل به هر دو این موتور ها از نوع 8 سرعته خودکار است و سیستم انتقال قدرت به چهار چرخ نیز برای این مجموعه قابل سفارش خواهد بود. لازم به ذکر است به لطف پلتفرمی جدید، XT5 تا 126 کیلوگرم سبک‌تر از SRX شده هم در مصرف سوخت و هم در دینامیک سواری آن تاثیر محسوسی خواهد داشت.

 

کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام


کانال خبری<<فروش خودرو>> ، صرفاً بر روی نسخه بروز شده تلگرام کار می کند،می توانید با استفاده از لینک های زیر تلگرام خود را آپدیت کنید.

 لینک آپدیت تلگرام برای اندروید:

‏«Telegram» را در بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=org.telegram.messenger

برای آی‌او‌اس (آیفون و آیپد):
https://itunes.apple.com/en/app/telegram-messenger/id686449807?mt=8

تلگرام نسخه دسکتاپ (ویندوز):

https://tdesktop.com/win

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

همه چیز درباره خودرو گذر موقت خودرو,فروش خودرو:پلاک گذرموقت در ابتدا برای افرادی در نظر گرفته شده بود که قصد داشتند برای مدت زمان کوتاهی با خودرو خود به ایران سفر کنند. تعیین مدت تردد آنها در کشور به عوامل مختلفی بستگی داشت و گاهی اوقات تحت شرایط خاصی این مدت تمدید می شد اما بعدا عده ای از هموطنان ...
10 خودرو خاص در ایران فروش خودرو به نقل از دنیای خودرو وقتی پا به خیابان‌های پایتخت می‌گذاریم. شاهد تردد خودروهای لوکس و سوپراسپرت زیادی در سطح شهر هستیم و یا به عبارت دیگر می‌توان گفت کمتر اتفاق می‌افتد هنگامی که در حال تردد در سطح شهر هستیم شاهد چنین خودروهایی نباشیم. این در ح ...
لینکلن و اوج تکنولوژی در ساخت صندلی خودرو + تصاویر لینکلن برند لوکس شرکت فورد محسوب می‌شود. این شرکت در مدل کانتیننتال خود از صندلی با قابلیت تنظیم در ۳۰ جهت مختلف استفاده خواهد کرد. برای جزییات این خبر با فروش خودرو همراه باشید. از دیرباز خودروسازان آمریکایی در تولید خودرو‌های لوکس زبان ...
شورولت کامارو 2016 برای شکست فورد موستانگ + تصاویر شورولت کامارو ۲۰۱۶ با تغییرات گسترده فقط برای یک هدف عرضه شده است، شکست فورد موستانگ.بدانید که کامارو ۲۰۱۶ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از سکون به تنها ۴ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. این آمار کامارو را در کنار خودرو‌هایی مانند آئودی R ...