ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 29 اردیبهشت 98

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 29 اردیبهشت 98

در راستای تنظيم قيمت خودروهای شركت ايران خودرو در بازار، بدينوسيله به اطلاع كليه متقاضيان و نمايندگان محترم مي رساند، شرايط فروش فوری تنظيم بازار مطابق جدول ذيل و از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 98/02/29 آغاز خواهد شد.

بديهي است امكان ثبت نام تا تكميل ظرفيت فعال خواهد بود.

لازم به ذكر است، عرضه محصولات جدول ذيل بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است.  

ثبت نام ایران خودرو

قواعد و ضوابط مهم

1-ظرفیت ثبت نام براي هر كد ملي، از كل بخشنامه يك دستگاه خودرو مي باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتريان محترم مغاير با اين بند، قرارداد به صورت يك طرفه از سوي شركت ايران خودرو لغو خواهد شد.

2-كليه مشترياني كه در 18 ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از اين بخشنامه نيستند. بديهي است هر ثبت نام مغاير با شرايط اين بخشنامه، از سوي شركت يك طرفه ابطال خواهد .شد

3-در اين بخشنامه امكان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امكان پذير مي باشد.

4-امكان ثبت نام صرفا براي مشتريان حقيقي فراهم مي باشد و امكان ثبت نام براي مشتريان حقوقي و كاردكس و ثبت نام با شماره مشتري دوم نمايندگي امكان پذير نمي باشد.

5-امكان انتخاب كد نمايندگي در زمان ثبت نام فعال مي باشد.

6-ثبت نام صرفاً بصورت اينترنتي و از طريق سايت ir.ikco.esale امكان پذير خواهد بود.

شرايط و توضيحات بخشنامه

1-جهت واريز مبالغ بالاي 50 ميليون تومان، مشتريان محترم مي بايست پس از دريافت رديف قرارداد ، از طريق سايت فروش اينترنتي شركت ايران خودرو « بخش ميز كار مشتري » حداكثر تا پايان وقت اداري دو روز كاري بعد از ثبت نام(48 ساعت) را واريز نمايند در غير اين صورت قرارداد مذكور غير فعال شده و وجه به مشتري مسترد خواهد شد.

2-هر گونه تغييرات قيمتي غير مستقيم (بيمه، عوارض دولتي، ماليات و ...) و همچنين تغييرات قيمتي ناشي از الزامات قانوني و تصميمات ابلاغي دولت و نهادهاي قانون گذار تا قبل از صدور فاكتور بر عهده مشتري خواهد بود.

3-شركت ايران خودرو مجاز است در صورت تكميل ظرفيت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام كند.

4-پس از انعقاد قرارداد، مشتري به هيچ عنوان حق انصراف ندارد

5-در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالي در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق كليه قراردادها 30 درصد ساليانه(دو و نيم درصد ماهيانه)، جريمه تاخير به صورت روز شمار محاسبه و قابل پرداخت خواهد بود.

 6-شركت در زمان ثبت نام، ليست اقلام و بهاي آپشن هاي اختياري را به مشتري اطلاع رساني مي نمايد. (در سايت ايران خودرو نيز اطلاع رساني شده است) بديهي است در صورتي كه پس از امضاء قرارداد توسط مشتري، بعلت وجود الزامات قانوني و يا لزوم استانداردهاي اجباري، نصب تجهيزات و لوازم اضافي (آپشن) توسط شركت لازم باشد، شركت حق مطالبه ارزش اضافه آپشن بر اساس ضوابط مصوب شوراي رقابت را خواهد داشت.

 7-نمايندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتريان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه 2968 و 4028 ) مدارك مورد نياز جهت احراز سكونت) را مد نظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمايند.

8-تهيه رونوشت از صفحه اول شناسنامه و كارت ملي مشتري كفايت مي كند و چنانچه شناسنامه داراي توضيحات بود، رونوشت از آن صفحه نيز لازم مي باشد.

 9-ارائه كد ملي، كد پستي، آدرس دقيق، منطقه شهرداري محل سكونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبتنام الزامي است.

 10-در صورت ارائه يا درج آدرس پستي اشتباه توسط مشتري، به هيچ عنوان امكان اصلاح وجود ندارد و كليه تبعات ناشي از صدور پلاك با كد شهر مغاير و يا مفقود شدن مدارك خودرو، به عهده مشتري خواهد بود.

11-در صورت ارائه اطلاعات نادرست آدرس توسط مشتري، شركت حق دارد بطور يكطرفه قرارداد را فسخ نمايد.

 12-لازم است نمايندگي ها در خصوص مشترياني كه اولين بار در ايران خودرو ثبت نام نموده و براي آنها شماره مشتري جديد ايجاد مي شود و مشترياني كه شهر محل سكونت آنها با محل صدور شناسنامه مغاير مي باشد تاييديه احراز سكونت را به همراه پرونده ثبت نام مشتري به سازمان ارسال نمايند .

13-نمايندگان محترم مي بايست اين بخشنامه را براي اطلاع بيشتر در محل رويت مشتريان قرار دهند .

14-جهت اطلاعات تكميلي و سوالات احتمالي در خصوص شرايط فروش، با اداره منطقه مربوطه تماس حاصل فرماييد.

زمان فعال سازي اين بخشنامه بر روي وب سايت ir.ikco.esale ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ 98/02/29 مي باشد.

 

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  چرا آمار فروش فوری خودروسازان اعلام نمی‌شود؟ در حال حاضر نزدیک به یک ماه از آغاز طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو و سایپا می‌گذرد اما هنوز این دو شرکت آماری از میزان عرضه محصولات در این طرح اعلام نکرده‌اند، همین امر عاملی شده تا این ابهام در مردم به‌وجود آید که؛ اصلاً ...
  قیمت خودرو به سایت‌های اینترنتی بازگشت قیمت‌های خودرو که حدود دو هفته بود با دستور پلیس فتا برای مبارزه با دلالان از آگهی‌های خرید و فروش در سایت‌های اینترنتی حذف شده بود روز گذشته به سایت‌ها برگشته است. به گزارش خودرو.NET حدود دو هفته پیش رئیس مرکز مبارزه با ج ...
  خودروی دنا پلاس از این پس بدون سانروف و رینگ آلومینیومی شرکت ایران خودرو در نظر دارد از این پس خودروی دنا پلاس را با آپشن‌های کمتری روانه بازار کند. متاسفانه محصولات داخلی طی یکسال اخیر با ساده‌ترین آپشن‌های ممکن در حال تحویل به مشتریان هستند. عرضه پارس ال ایکس  ...
  طرح فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه 29 اردیبهشت 98 در راستای تنظيم قيمت خودروهای شركت ايران خودرو در بازار، بدينوسيله به اطلاع كليه متقاضيان و نمايندگان محترم مي رساند، شرايط فروش فوری تنظيم بازار مطابق جدول ذيل و از ساعت 10 صبح روز یکشنبه مورخ 98/02/29 آغاز خواهد شد. بديهي است امكان ...