ورود به سایت

ایمیل  
رمز عبور  
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل  
کد امنیتی بالا :

طرح جدید پیش فروش 2 محصول شرکت سایپا - مهر 98

9 / 10
از 2 کاربر
 

خودرو

طرح جدید پیش فروش 2 محصول شرکت سایپا - مهر 98

بدینوسیله به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگیهای مجاز گروه خودروسازي سایپا میرساند شرایط پیش فروش نقدي اینترنتی محصولات گروه سایپا از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 98/07/29 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول ذیل فعال می باشد. 

نکات بخشنامه :

محدودیت کد ملی براي ثبت نام وجود دارد .

لازم به ذکر است جهت متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتداي سال 97 نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نمی باشد.

ثبت نام براي افراد زیر 18 سال امکان پذیر نمی باشد.

با توجه به اعمال محدودیت کد ملی ، در ثبت اطلاعات مشتري دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .

کد پستی ثبت نام کننده و کد نمایندگی انتخابی توسط مشتري میبایست از یک استان باشند . بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی ، امکان تغییر نمایندگی تحویل گیرنده وجود ندارد و مسئولیت آن بر عهـده گـروه سـایپا نمیباشد.

ظرفیت فروش جهت کلیه نمایندگیها به صورت یکسان در نظر گرفته شده است بدیهی است به محض تکمیل شدن ظرفیت ، امکان ثبت نام غیر فعال خواهد شد .

امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد .

قیمت نهایی خودروها به قیمت روز شرکت بوده و در زمان تحویل مشخص خواهد شد.

ثبت نام سایپا

 

 
 
مردم : مردم
0 0
راه زنی میباشد
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  نسل جدید هیوندای توسان به این شکل خواهد بود با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت هیوندای توسان نسل جدید را طراحی کردند.هیوندای توسان به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران کمپانی خودروسازی هیوندای در بازارهای جهانی بویژه ایالات متحده آمریک ...
  قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در سال 83 چقدر بود؟ در میان آرشیو قیمت ایران خودرو، اعلام نرخ محصولات این شرکت در سال 83 خالی از لطف نیست. در سال های 82 و 83 محصولات ایران خودرو با پلاک تهران و شهرستان با نرخ‌های متفاوتی عرضه میشدند.      
  توجیه تعهدات معوق خودروسازان با فورس ماژور! دبیر انجمن خودروسازان ایران در حالی شرایط خودروسازان در ادای تعهدات خود برای تحویل خودرو را مصداق فورس ماژور خوانده که مروری بر سوابق خودروسازان نشان می دهد پیش از بحران های اخیر نیز این شرکت ها سابقه چندان خوبی در ادای به موقع تعهدات خود نداشته ...
  جدیدترین طرح فروش نقد و اقساط شرکت سایپا ویژه روزهای 10 و 11 مهرماه 98 به اطلاع متقاضیان محترم میرساند، شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 10 و 11 مهرماه ساعت 10 صبح به صورت روزانه و صرفا به صورت اینترنتی جاری می باشد.زمان تحویل 30 روز پس از پذیرش می باشد ...
  موضوع گرانفروشی ساینا و سراتو در دست بررسی است ایسنا- سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که قیمت فروش تعیین شده از سوی شرکت سایپا برای دو خودروی ساینا و سراتو در دست بررسی است. طبق اعلام این سازمان با شرکت‌های خودروساز در صورت احراز تخلف برخورد قانونی خواهد شد. ...