ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شورولت آمریکایی کالای ممنوعه است!

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

شورولت آمریکایی کالای ممنوعه است!

فروش خودرو، طی دو ماه گذشته مقام معظم رهبری بر ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی از آمریکا تأکید داشتند که پس از آن وزارت صنعت، معدن و تجارت نام 227 قلم کالا که واردات آن از آمریکا ممنوع خواهد بود را به سازمان توسعه تجارت ابلاغ کرد.

فروش خودرو به نقل از فارس، طی چند روز اخیر سازمان توسعه تجارت خبری را تحت عنوان مجوز واردات دو نوع خودروی شورلت بر روی خروجی خود قرار داد که به نظر می‌رسید با این بخشنامه در تناقض است.خبرنگار فارس موضوع را از مجتبی خسروتاج قائم‌مقام وزیر صنعت جویا شده و پرسید علیرغم ممنوعیت واردات کالا از آمریکا چگونه این مجوز صادر شده است.

وی گفت: تا ‌آنجایی که اطلاع دارم خودرو جزء لیست کالاهای صنعتی ممنوعه که به سازمان توسعه تجارت معرفی شده قرار نگرفته است و بنابراین مشمول محدودیت نیست.وی داشتن نمایندگی را یکی از پیش‌شرط‌های مجوز واردات خودرو عنوان کرد و افزود: از آنجایی که هیچ برندی آمریکایی در ایران نمایندگی مجاز ندارند، یک واسطه عمانی نمایندگی این دو برند شورلت را در ایران ایجاد کرده و توانسته است، امکان واردات را فراهم آورد.

کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

شورولت کامارو 2016 برای شکست فورد موستانگ + تصاویر شورولت کامارو ۲۰۱۶ با تغییرات گسترده فقط برای یک هدف عرضه شده است، شکست فورد موستانگ.بدانید که کامارو ۲۰۱۶ برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت از سکون به تنها ۴ ثانیه زمان نیاز خواهد داشت. این آمار کامارو را در کنار خودرو‌هایی مانند آئودی R ...
مجوز بازگشت شورولت به ایران با مدل TRAX + تصاویر با قرار گرفتن نام مدل Trax از محصولات شورولت در فهرست خودروهای سواری مجاز برای واردات ؛ رسما نخستین قدم برای بازگشت این برند معتبر آمریکایی به ایران برداشته شد. بر اساس اطلاعات موجود در این فهرست نمایندگی شورولت برای ثبت این خودرو بر عده شرکت ...