ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت‌نام در فروش‌های فوق‌العاده

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت‌نام در فروش‌های فوق‌العاده

کمیته خودرو مصوب کرد: عدم خرید خودرو ظرف 48 ماه گذشته از خودروسازان و دارا نبودن پلاک فعال در هر خانواده، شروط جدید برای ثبت‌نام متقاضیان در فروش فوق‌العاده تابستان خودروسازان است.

به گزارش net.خودرو از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جلسه کمیته خودرو دیروز جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، معاونان وزارت صنعت و خودروسازان برگزار شد.

بر اساس مصوبات دیگر کمیته خودرو مقرر شد تا در پیش فروش‌های آتی شرط عدم خرید خودرو ظرف ۴۸ ماه گذشته از خودروسازان ملاک عمل به عنوان شرایط ثبت نام قرار گیرد.

در عین حال، یکی از شروط ثبت نام در مرحله فروش فوق العاده خودرو در فصل تابستان نیز، عدم وجود پلاک فعال در هر خانواده است.

بنا به اعلام خودروسازان، تولید و تحویل گروه صنعتی ایران خودرو به ترتیب با ۱۸ درصد و ۵۰ درصد رشد و تحویل محصولات گروه خودروسازی سایپا نیز با ۵۵ درصد افزایش مواجه بوده است.

در این جلسه علاوه بر بررسی روند تولید خودرو، مقرر گردید تا موضوع تخصیص ارز مورد نیاز ترخیص قطعات خودرو با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک مرکزی و گمرک ایران مورد پیگیری واقع شود.

اقدام برای تکمیل ۴۵ هزار دستگاه خودروی موجود در کف کارخانه‌ها از جمله دیگر مصوبات کمیته خودرو بود.

موضوع قیمت خودرو نیز یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز جمعه ۲۳ خرداد کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر گردید تا جلسات مشترکی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سازمان حمایت با شورای رقابت برگزار شود.

بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو، تحویل خودروهای فروش فوق‎‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر از هفته آینده آغاز خواهد شد.

کاهش ارزبری و افزایش ساخت داخل قطعات خودرو، از جمله مصوبات دیگر کمیته خودرو بود که بر اساس آن مقرر گردید تا در جلسات بعدی کمیته خودرو، موضوع ساخت داخلی و کاهش ارزبری صنعت خودروی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد؛ ضمن اینکه خودروسازان مکلف شدند تا فهرست قطعات دارای ارزبری و میزان ارز مورد نیاز آنها را به صورت هفتگی به کمیته خودرو گزارش دهند.

 
 

 

 
 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  لیست برندگان طرح قرعه کشی ایران خودرو منتشر شد شرکت ایران خودرو دقایقی قبل لیست برندگان طرح قرعه کشی 15 هزار خودرو را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.این قرعه کشی ساعت 10 صبح امروز شنبه مورخ 17 خردادماه 99 انجام شد.* پس از دانلود فایل PDF ذیل، کد قرعه کشی خود را جستجو کنید.  دریافت ...
  لیست خودروهای قابل عرضه در طرح پیش فروش ایران‌خودرو   به اطـلاع متقاضـيان محتـرم مـي رسـاند، پيـرو بخشـنامه 4310 ،ليسـت خودروهـاي قابـل ارائـه در طرح پيش فروش يك ساله محصولات ايران خودرو به شرح جدول ذيل مي باشد:تاريخ و نحوه ثبت نام: طرح پيش فروش يك ساله خودرو مطابق شرايط جدول، ...
  لیست خودروهای قابل عرضه در طرح پیش فروش گروه سایپا طرح پیش فروش محصولات گروه سایپا از روز قبل  آغاز شده است. در این طرح فروش خودروهای شاهین با گیربکس دستی، ساینا اس، کوییک اس و کوییک آر قابل عرضه می باشند اما زمان تحویل پس از برنده شدن در قرعه کشی مشخص خواهد شد.* پیش فروش مذکور با ق ...
  محدودیت پرداخت وجه برندگان قرعه کشی خودرو فرصت برندگان قرعه کشی فروش فوق‌العاده خودروسازان برای واریز بهای خودرو در حالی به اتمام می رسد که با محدودیت تراکنش مالی برای پرداخت وجه خودرو روبرو هستند و نمی توانند بیش از 50 میلیون تومان از حساب خود را به حساب خودروساز منتقل کنند. با نزد ...
  پاسخ به سوالات پرتكرار در طرح جدید فروش خودروسازان در راستای پاسخگویی به پرسش‌های پرتکرار مشتریان پیرامون طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش و همچنین قرعه‌کشی‌های شرکت ایران خودرو و سایپا، به این سوالات پاسخ داده است که می‌توانید آنها را در زیر مطالعه ...
  متنوع‌سازی و افزایش ظرفیت تولید ساینا و تیبا از تیرماه قائم مقام امور فروش و خدمات پس از فروش سایپا گفت: همزمان با توقف تولید پراید، ظرفیت تولید خودروهای تیبا و ساینا افزایش یافته و محصولات جدید وارد خط تولید شده‌اند. «مجید باقری» در مراسم قرعه‌کشی طرح پیش&zw ...