ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شرایط فروش نقد و اقساط تیبا،تیبا2 و ساینا در جشنواره تابستانه سایپا

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

شرایط فروش نقد و اقساط تیبا،تیبا2 و ساینا در جشنواره تابستانه سایپا

فروش خودرو ،نقدی و اقساطی خودروهای تیبا، تیبا2 و ساینا در جشنواره تابستانه سایپا از تاریخ دوشنبه مورخ 96/04/26 به شرح مفاد این بخشنامه ابلاغ می‌گردد:

دریافت بخشنامه شرایط فروش نقدی و اعتباری محصولات سایپا گروه X200 جشنواره تابستانه

شرایط و نکات عمومی بخشنامه :

نکات مهم :

  • کلیه مبالغ به ریال می باشد .
  • پرداخت از طریق حواله ، pos و درگاه می باشد .
  • قیمت خودرو در شرایط پیش فروش با قیمت روز محاسبه می شود .
  • در ثبت نام ها با قیمت روز مابقی قیمت خودرو براساس قیمت زمان تحویل مشخص می گردد .
  • در روش هاي پیش فروش ، رنگهاي انتخابی مشتریان پیشنهادي بوده و رنگهاي قابل تحویل بر اساس برنامه تولید در زمان دعوتنامه مشخص می گردد .
  • زمان تحویل فروش هاي فوري ( نقدي ) حداکثر 30 روزه می باشد .
**جهت دریافت قیمت روز تیبا،تیبا2 و ساینا و خرید نقدی و اقساط تحویل به روز و فوری در رنگبندی متنوع با واحد فروش تماس برقرار نمائید.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

خانواده سایپا X200 جایگزین سایپا X100 می شوند سعید مدنی - مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا - از جایگزینی محصولات جدید سایپا با گروه ایکس 100خبر داد و گفت: با وجودی که در زمینه ارتقای کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر تلاشهای زیادی انجام شده و موفقیت ای خوبی هم کسب شده است که نتایج آن ...
با 8 میلیون تیبا هاچ بک سوار شوید + شرایط در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو اقساطی محصولات گروه بهمن متقاضیان می توانند تیبا 2 و تیبا صندوقدار دوگانه را با شرایط زیر خریداری نمایند:  
فروش نقد و اقساط خودرو ساینا EX  + جدول به گزارش پایگاه خبری« فروش خودرو » شرایط فروش فوری و پیش‌فروش ( نقدی و اقساطی ) خودروی ساینا EX از تاریخ یکشنبه 95/10/26 ساعت 10 صبح به شرح ذیل ابلاغ می‌گردد  
فروش ویژه نقد و اقساط تیبا با 7 و 9 میلیون پیش + جداول در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو اقساطی سایپا برای خانواده تیبا شرایط یه شرح زیر می باشد :  
با 8 میلیون تومان ساینا بخرید + جدول شرکت خودروسازی سایپا شرایط فروش خودرو ،نقدی واعتباری ساینا ویژه خرداد ماه رااعلام کرد. بنابراعلام سایپا شرایط فروش ویژه خرداد ماه ساینا به شرح زیراست:
فروش نقد و اقساط تیبا2 +ساینا (جشنواره رمضان) فروش خودرو ،شرايط فروش ويژه خودروی تیبا هاچ‌بک و ساینا به مناسبت ماه مبارك رمضان (جشنواره رمضان) از تاريخ 96/03/09 به شرح جداول ذيل اعلام می‌گردد: دریافت بخشنامه فروش ویژه خودروی تیبا 2 به مناسبت ماه مبارک رمضان  دریافت بخشنامه ف ...
فروش اعتباری ساینا با 14 میلیون تومان تسهیلات + جدول فروش خودرو ،گروه خودروسازی سایپا از فروش اعتباری خودرو ساینا و با 6 ،7 میلیون تومان پیش پرداخت و 14 میلیون تومان وام خبرداد. زمان تحویل این خودرو مرداد ،شهریور و مهر 96 اعلام شده است. و به ترتیب 22 ، 23 و 24درصد سود مشارکت برای خریداران درنظ ...