ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

شاسی بلند جدید کرمان موتور جک S5 در راه بازار + مشخصات

10 / 10
از 5 کاربر

شاسی بلند جدید کرمان موتور جک S5 در راه بازار + مشخصات

در حالی که اخبار عرضه خودرو جدید کرمان موتور یعنی S5 را مدتی پیش اعلام کردیم، مدی عامل کرمان موتور از اتمام تولید آزمایشی خودرو شاسی بلند S5 در ایران به اتمام رسید و این خودرو به زودی توسط شرکت کرمان موتور راهی بازار می شود.

این خودرو که محصول کارخانه خودروسازی JAC چین می باشد از موتور دو لیتری و مجهز به توربوشارژ است؛ این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.

در سالهای اخیر با توجه به استقبال گسترده مشتریان ایرانی از خودروهای شاسی‌بلند و همچنین پس از تجربه موفق خودرو لیفان X60،کرمان موتوری ها تلاش می‌کنن تا با عرضه خودرو S5 همچنان حضور مؤثری در بازار داشته باشند.

کرمان موتور سعی در رقابتی کردن قیمت این خودرو شاسی بلند و با توجه به برنامه کرمان موتور برای بومی کردن این خودرو، تلاش خواهند کرد تا قیمت گذاری معقولی نسبت به دیگر رقبای موجود در بازار داشته باشند؛ به طور حتم با این رویکرد رقابت خودروهای شاسی بلند زیر 80 میلیون تومان در بازار ایران جذاب تر می‌شود.

خودرو S5 پیشرانه قوی‌تری نسبت به سایر رقبای موجود در بازار دارد، یکی از مشخصه های بارز این خودرو برخورداری از استاندارد یورو 5 بوده و در عین حال مجهز به سیستم EOBD است.این خودرو علاوه بر برخورداری از امکاناتی همچون سان روف، کیسه‌های هوای سرنشینان جلو، پخش فایل‌های تصویری با فرمت MP5 و سنسور دنده عقب که در محصولات این بخش از بازار کاملاً طبیعی است، از امکانات منحصر به فردی همچون رایانه سفری، سیستم کنترل کشش TCS، پایداری الکترونیکی ESP، کنترل سرعت خودرو در سرپایینی HDC، کنترل ایستایی در سربالایی HAC برخوردار است.

S5  بر اساس نسل اول هيونداي سانتافه ساخته شده است . قرار است S5 نیز همانند  سایر شاسی بلندهای چینی موجود در ایران به صورت تک دیفرانسیل عرضه میشود.  این خودرو یک رده قیمتی بالاتر از X60 قرار خواهد گرفت و به گرانترین  محصول کرمان موتور تبدیل خواهد شد . قيمت آن در چين از 89800 يوان تا  135800 يوان است.در چين دو موتور براي آن در دسترس هستند:

-* 1.8 ليتري توربو با 163 اسب بخار قدرت و 253 nm  گشتاور همراه با گيربگس 6 دنده دستي
-* 2.0 ليتري با 136 اسب بخار قدرت و 180 nm گشتاور همراه با گيربگس 5 دنده دستي

ابعاد آن 4475/1840/1670 ميليمتر است و فاصله دو محور 2645 ميليمتر مي باشد.

 
تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

همه چیز درباره V5 خودرو شاسی بلند سایپا بعد از عرضه خودرو سایپا S300  که از رونمایی و پیش فروش خودرو چند روزی می گذرد و از قول سایپایی ها مورد استقبال قرار گرفته به تازگی اخباری را سایپا منتشر داشته است که خودرویی جدید را با عنوان یک شاسی بلند با نام V5 جدید وارد بازار خواهد نمود ، در همین راس ...
همه چیز درباره رنو ساندور B90 این خودرو بیشتر با نام تجاری داچیا شناخته می شود و در سال 2008 در کارخانه پتستی در رومانی برای تولید و عرضه به مغرب و اوروپا بود این خودرو از پلتفورم L90 در طراحی آن بهره گرفته شده است  و این خودرو در اولین حضور در برزیل با مهندسین برزیل نوعی انعطاف پذیری سوخت موت ...
فروش ویژه جک J5 اتوماتیک کرمان موتور با تخفیف نوروزی کرمان موتور از فروش خودرو جک J5 اتوماتیک خبر داد.با شرایط فروش چند مرحله ای