ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

سه خودرو جدید از لیفان در کرمان موتور + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

سه خودرو جدید از لیفان در کرمان موتور + تصاویر

کرمان موتور که روز به مونتاژ خودروهای آلمانی و کره ای می پرداخت هم اکنون به پایگاه تولید خودرو های چینی لیفان و چری تبدیل گردیده است.سه خودرو که با برند لیفان عرضه خواهد شده در سه مدل ۷۲۰ ، ۸۲۰ و ایکس ۵۰ عرضه خواهند شد. این سه خودرو در رنج قیمتی حداقل ۵۰ میلیون تومان به بازار وارد خواهد شد.اولین همکاری رسمی صنعت خودرو ایران با چین در دهه ۸۰ با تولید خودرو‌ ام.وی‌.ام یا ماتیز چینی آغاز شد که این همکاری هم‌اکنون در حال گسترش است.

 

بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود پنج درصد بازار ایران را خودرهای چینی به اختیار خود درآورده‌اند که این سهم در حال افزایش است؛ تا جایی که دو خودروساز بزرگ کشور در سال‌های اخیر به دنبال یافتن شریک تجاری چینی به جای شرکای غربی خود بوده‌اند. صنعت خودروسازی چین نزدیک به دو دهه است که شکل گرفته و با سرعت بسیاری در حال رشد و پیشرفت است. اف‌.ای. دبلیو، چری، جی‌.ای.سی و لیفان جزو چهار خودروساز بزرگ چین به شمار می‌روند.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

شاسی بلند جدید کرمان موتور جک S5 در راه بازار + مشخصات در حالی که اخبار عرضه خودرو جدید کرمان موتور یعنی S5 را مدتی پیش اعلام کردیم، مدی عامل کرمان موتور از اتمام تولید آزمایشی خودرو شاسی بلند S5 در ایران به اتمام رسید و این خودرو به زودی توسط شرکت کرمان موتور راهی بازار می شود. این خودرو که محصول ...
دو محصول چینی جدید از لیفان در راه ایران مدیرعامل شرکت صادرات لیفان اعلام کرد: به زودی خودرو لیفان 720 که در ابتدای امسال به سبد محصولات این شرکت اضافه شده است، در بازار ایران عرضه خواهد شد.مارک تیمبر از برنامه‌ریزی برای تولید و عرضه دو محصول لیفان X50 و لیفان820 برای سال آینده خبر د ...
پیش فروش بهمن ماه جک S5 + جدول محصول جدید کرمان موتور شاسی بلندی که باعث ایجاد رقابت در بازار خودروهای شاسی بلند می شود وجه تمایز اصلی S5 برخورداری از موتور ۲ لیتری و مجهز به توربوشارژ است و این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.