ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

سری رویایی هوندا سویک 2015

10 / 10
از 1 کاربر

سری رویایی هوندا سویک 2015 

هوندا به صورت رسمی از سری سیویک مدل 2015 رونمایی کرد که بدون شک یکی از پیشگامانه ترین، رادیکال ترین و اقتصادی ترین خودروهای تولیدی تا به امروز است.

سری رویایی هوندا سویک 2015

خودرو از نظر ظاهری زیباتر شده و در ضمن خط پیشرفت بصری را که در مدل ۲۰۱۴ معری شد را حفظ کرده است. با این حال این شرکت برای سال ۲۰۱۵ کاملا غیر فعال نمانده و از یک نسخه ویژه سدان خود در گرامیداشت ۴۲ سال تولید نیز رونمایی خواهد کرد که فقط هشت سال از فورد موستانگ کوتاه تر استاین مدل ویژه یا همان SE ما بین LX و EX قرار گرفته است و از سیستم جدید انتقال قدرت CVT نیز بهره گرفته است و به همراه سیستم اتوماتیک کنترل تهویه، سیستم صوتی نمایشی ، فن‌آوری لن واچ و اسپیکرهای موسوم به tweetwr بهره گرفته است.

سری رویایی هوندا سویک 2015

یکی از بزرگترین نقاط قوت سیویک سیستم مصرف سوخت اقتصادی بوده است که مدل جدید دارای متوسط مصرف سوخت ۴۱ مایل در هر گالن در شهر و ۳۵ مایل در هر گالن در بزرگراه است. در ضمن مدل Type R جدید طبق گزارشات دارای یک موتور ۲٫۰ لیتری با قدرت پیشرانه ۲۸۰ اسب بخاری توربوشارژ است که انتظار می‌رود در اوایل سال ۲۰۱۵ روانه بازار شود.

سری رویایی هوندا سویک 2015

فروش خودرو، به هر حال سیویک ۲۰۱۵ ، مدل‌های سدان و کوپه در ۱۷ سپتامبر آماده فروش خواهند بود و دهیمن نسل Civic Si در انواع نسخه‌های هیبریدی، بنزینی و سدان SE نیز در پاییز روانه بازار خواهند شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رونمایی خودرو های خاص برای سال 2015 + تصاویر خودرو,فروش خودرو:در این میان برخی شرکت ها تنها به بازطراحی مدل های قدیمی خود و تغییرات جزئی در آنها بسنده می کنند و برخی دیگر نیز با مدل هایی نسبات جدیدتر و متفاوت تر ظاهر می شوند. در ادمه این مطلب به معرفی انواع خودروهای سدان، هاچ بک و شاسی بلند معرفی ش ...
برترین مدل های خودرو در سال 2015 + تصاویر فروش خودرو، سال جاری میلادی، به نسبت شاهد رشد ارائه مدل‌های جدید در صنعت خودرو بوده‌ایم. در همین حال، در بسیاری از دیگر مدل‌ها، تجدیدنظر کلی در طراحی صورت گرفته و یا تکنولوژی‌های جدید اضافه شده است. در ادامه، ۱۷ مورد از برترین مدل های خو ...