ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

ستاره هوندا در دیترویت ۲۰۱۵ رونمایی می شود + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

ستاره هوندا در دیترویت ۲۰۱۵ رونمایی می شود + تصاویر

خودروی هوندا آکورا ان اس ایکس پس از صرف سه سال زمان برای طراحی آن، سرانجام آماده عرضه به بازار شد و بدون شک یکی از ستاره‌های نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۵ خواهد بود.

خودروی مفهومی اولیه که مدل جدید این خودرو بر مبنای آن است در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۲ به نمایش درآمده بود. برند گران قیمت هوندا تصمیم گرفته است با مدل تولیدی در این نمایشگاه حضور داشته باشد و اگرچه خودروی نهایی به معنای شبیه بودن آن به مدل مفهومی است اما هوندا هنوز از ان اس ایکس جدید رونمایی نکرده و در عوض تصاویر محدودی از این خودرو را منتشر کرده است.

همچنین تایید شده است که طراحی سه موتوره که در خودروی مفهومی ارایه شده بود در مدل نهایی این خودرو نیز وجود دارد. خودروی جدید یک موتور برقی دارد که هر یک از چرخ‌های جلو را به حرکت درمی‌آورد و یک موتور دو قلوی توربو شارژ دارد که چرخ‌های عقبی را به حرکت درمی‌آورند. این رویکرد دوستدار محیط زیست مشابه برخی از رقیبان اروپایی هوندا بویژه فراری، پورشه، مک لارن و تا حدودی بی ام و است.

تد کلوس، سرمهندس و مدیر پروژه جهانی هوندا در مورد طراحی ان اس ایکس گفت: پس از سه سال کار طراحی فشرده خوشحالیم که این سوپرخودروی نسل جدید را به دنیا نشان می‌دهیم.هوندا آکورا ان اس ایکس رسما در ۱۲ ژانویه در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در نمایشگاه بین المللی آمریکای شمالی رونمایی خواهد شد.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

معرفی 10 خودرو برتر از دید ارزش و ایمنی شرکت بزرگ بیمه آمریکایی USAA به انتشار فهرستی از 10 خودروی برتر از نظر ارزش برای خریداران خودرو اقدام کرده که سه مدل تویوتا در صدر آن قرار دارند. سه مدل از خودروهای تویوتا شامل پریوس هیبرید صندوقدار، مدل شاسی بلندهای لندر و مدل متوسط صندوقدار تویوتا کمری در ...
سری رویایی هوندا سویک 2015  هوندا به صورت رسمی از سری سیویک مدل 2015 رونمایی کرد که بدون شک یکی از پیشگامانه ترین، رادیکال ترین و اقتصادی ترین خودروهای تولیدی تا به امروز است. خودرو از نظر ظاهری زیباتر شده و در ضمن خط پیشرفت بصری را که در مدل ۲۰۱۴ معری شد را حفظ کرده است. با این حال این شرک ...