ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

سالن خانوادگی جدید ما لقب نیسان مورانو جدید + تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

سالن خانوادگی جدید ما لقب نیسان مورانو جدید + تصاویر

نیسان مورانو نامی که پارس خودرویی ها در سال 2008 به بازار ایران معرفی کردند، خودرویی قابل اطمینان که در حال حاضر از بازار داخلی خارج و به خاطره ها پیوست و شرکت خودروسازی نیسان ژاپن، نسل سوم خودروی شاسی بلند مورانوی خود را به بازار ارائه کرد.

شرکت خودروسازی نیسان ژاپن نسل جدید شاسی بلند مورانو را به بازار معرفی کرد.بنا به اعلام نیسان، این مدل نسل سوم این خودرو محسوب می شود که با موتور 6 سیلندر 3.5 لیتری خود 260 اسب بخار نیرو تولید تولید می کند.مصرف این خودرو 11 لیتر بنزین در شهر، 9.8 لیتر در سیکل ترکیبی و  8.4 لیتر در بزرگراه است.

از جمله مشخصات قابل توجه اعلام شده توسط شرکت نیسان فضای کافی داخلی و طراحی داخلی این خودرو است که راحتی قابل قبولی را در اختیار سرنشینان آن و به ویژه سرنشینان عقب ارائه می دهد.بنا به اعلام شرکت سازنده، این خودرو می تواند با یک بار پر کردن باک مسافت 500 مایل معادل 800 کیلومتر را در بزرگراه طی کند.

جلوی این خودرو بر اساس طرح V شکل نیسان طراحی شده است و چراغ های جلو و عقب آن نیز به صورت بومرنگی طراحی شده اند.قیمت پایه این خودرو معادل 29560 دلار اعلام شده است که با در نظر گرفتن دلار 3500 تومان، معادل 103 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.شرکت سازنده لقب "سالن خانوادگی جدید ما" را به دلیل فضای باز سرنشینان در این خودرو به آن داده است.

از دیگر مشخصات ظاهری و فنی این خودرو می توان به دی لایت عقب و جلو، رینگ های 18 اینچ آلیاژ آلومینیوم، کیلس نیسان، نمایشگر 7 اینچ وسط صفحه کیلومتر و 6 اینچ داخلی، کروز کنترل، ایربگ های جلو، جانبی، پرده ای و زانویی، سیستم توزیع هوشمند نیروی ترمز، و گیربکس هوشمند Xtronic  اشاره کرد.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

چهره جدیدی از نیسان 2014 این بار نوبت به نیسان قشقایی رسید تا  این خودرو دستخوش طراحان خوش ذوق نیسان شده و ظاهری زیبای خود را به رخ رقبای خود بکشد!!      
نیسان GT- R Nismo فروش خودرو ،رویا ها به حقیقت می پیوندد با اولین نیسان GT- R Nismo این مدل نژاد گرا با آیرودینامیک پیشرفته و بهینه ساز شده، تعلیق و انتقال قدرت ، ایجاد یک خودرو اسپرت و متعادل در خانه و در مسیروبه جرات می توان گفت که نیسان GT- R در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین  سوپر خودروها ...
خودرو مفهومي جديد نيسان + عكس   نیسان در این مورد اعلام کرده است که این خودرو با بازدهی فوق العاده به نوعی نگاه نیسان به آینده خودروسازی است  و گزارش‌های متعدد حاکی از این است که این مدل ۲+۲ سرنشین دارای سبک و سیاق نسخه بعدی GT-R این شرکت است. نیسان می‌گوید که این مدل مفهومی ...
نیسان و جدیدترین مدل هاچ بک + عکس نیسان این خودرو کوچک هاچ‌بک را که اولین محصولش از این نوع در اروپا پس از سال 2006 است و قرار است رقیبی برای خودروهایی چون فورد فوکوس و فولکس واگن گلف باشد، کمتر از رقبایش قیمت‌گذاری کرده تا بتواند مشتریان بیشتری را جلب کند.پولسار در ماه اکتبر آینده وارد ب ...
خودروهایی که دیگر تولید نمی شوند! فروش خودرو، در حالی که بسیاری از خودروها با روند روبه رشد تولید مواجه هستند برخی دیگر در آستانه خداحافظی و تولید کم و روبه صفر دست و پنچه گرم می کنند، توقف تولید چند مدل خودروی سواری برای چندمین ماه متوالی همچنان ادامه دارد.براساس جدیدترین آمارهای رسمی از وضعیت تول ...