ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

زمان قطعی فروش خودرو جدید برلیانس C3 اعلام شد

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

زمان قطعی فروش خودرو جدید برلیانس C3 اعلام شد

فروش خودرو ،مدیر مهندسی و توسعه محصول پروژه برلیانس در شرکت پارس‌خودرو در آستانه عرضه محصول جدید برلیانس کراس C3 اظهار داشت: تا پایان امسال 4 هزار دستگاه برلیانس کراس C3 را تولید و به بازار عرضه می شود.

پژمان شاد چهره در نشست خبری که به منظور معرفی و تست محصول جدید برلیانس کراس C3 برگزار شد، گفت:  قیمت این محصول طی هفته آتی و همزمان با اغاز نمایشگاه مشهد اعلام می شود.وی تصریح کرد: پیش فروش این محصول 22 مرداد ماه آغاز و سایت  ثبت‌نام برای مشتریان باز می‌شود.

وی در ادامه ضمن معرفی محصول جدید برلیانس کراس C3 ، در خصوص درصد داخلی این محصول گفت: در حال حاضر. درصد داخلی سازی این خودرو 20 درصد است که شامل قطعاتی چون شیشه، بخش هایی از سیستم تعلیق، صندلی،  لاستیک،کمر بندهای ایمنی، اگزوز خودرو می شود.

وی تاکید کرد: البته این میزان داخلی سازی نیز با همکاری قطعه سازان داخلی و با نظارت شرکت برلیانس انجام می شود.وی از افزایش داخلی سازی این خودرو به 30 درصد تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: تا سال آینده میزان داخلی سازی این خودرو را به 40 درصد افزایش خواهیم داد.

مدیر مهندسی و توسعه محصول برلیانس  در ادامه در خصوص تامین قطعات و خدمات پس از فروش خودرو برلیانس کراسC3 گفت: در زمینه تامین قطعات و خدمات این خودرو اقدامات لازم پیش از عرضه این محصول صورت گرفته و مشکلی در این راستا وجود ندارد.

وی همچنین در خصوص رنگ بندی این خودرو گفت: مشکلی در عرضه این خودرو و رنگ بندی آن نداریم و در 7 رنگ بدنه به بازار عرضه خواهد شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

برلیانس C3 هاچ بک جدبد پارس خودرویی ها + قیمت سایپایی ها که با توجه به سبقه خود بازار مناسبی برای محصولات خود دارند، و از حضور برند چینی و همکاری با آنها دل خوش و فروش مناسبی دارند به فکر عرضه هاچبکی جدید از محصولات برلیانس هستند. برلیانس C3 بارها توسط پارس خودرو در نمایشگاه های خودرو داخلی به نم ...
فروش اقساطی برلیانس 220 با تسهیلات 20 میلیون + جدول به گزارش « فروش خودرو » ، بنابر اعلام پارس خودرو شرایط فروش برلیانس H220 به شرح جداول زیر است:    
شرایط فروش برلیانس 320 + جدول به گزارش فروش خودرو شرایط اعلام شده از سوی پارس خودرو به شرح زیر است :  
شرایط فروش برلیانس H220 + جدول فروش خودرو پارس خودرو در طرح ویژه استقبال از بهار شرایط فروش برلیانس H۲۲۰ را اعلام کرد. شرایط اعلام شده از سوی پارس خودرو به شرح زیر است:  
برلیانس C3 محصول جدید پارس خودرو ازمرداد ماه درایران + قیمت فروش خودرو ،آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو در مراسم تحویل اولین سری از تولیدات برلیانس 220 H به مشتریان با اشاره به ویژگی های این خودرو گفت: این خودرو محصول جدید پارس خودرو محسوب می شود که با قیمت زیر 40 میلیون توامن عرضه می شود و به لحاظ ...
فروش ویژه نقدی و اقساطی برلیانس H200 ویژه عیدسعیدفطر +جدول شرایط فروش خودرو ،فوري و پیش فروش برلیانس H200 ویژه عید سعید فطر از ساعت 15 مورخ 96/03/30 تا تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام می گردد. دریافت بخشنامه فروش ویژه برلیانس H200 ویژه عید سعیدفطر توضیحات مهم: 1 .مشتریان محترم در انتخاب رنگ ثبت ن ...
شرایط پیش فروش نقدی و اقساطی برلیانس H220-مرداد 96 فروش خودرو ،شرایط جدید پیش‌فروش خودروی برلیانس H200 از ساعت 17 روز یکشنبه مورخ 96/05/08 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح ذیل اعلام میگردد. دریافت بخشنامه پیش فروش برلیانس H220