ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رویای گوگل با خودرو بدون سرنشین گوگل

10 / 10
از 2 کاربر

رویای گوگل با خودرو بدون سرنشین گوگل

شرکت گوگل بدون هیچ تردیدی سخت در حال کار برروی پروژه خودروی بدون راننده است. وقتی صحبت از خودروهای غیرمتعارف به میان می‌آید رویای گوگل برای ساخت خودروی بدون راننده یکی از غیرعادی‌ترین اختراعاتی می‌شود که بشر تاکنون به آن دست یافته است.

فروش خودرو، این درحالی است که به نظر می‌رسد دپارتمان خودروهای موتوری مستقر در کالیفرینا قصد دارد این رویای گوگل را خراب کند.گزارش‌ها حاکی از این است که دپارتمان خودروهای موتوری کالیفرنیا اعلام کرده که خودروی گوگل باید دارای قابلیت‌هایی باشد که به راننده اجازه دهد در صورت نیاز کنترل خودرو را به دست بگیرد.

گوگل از مدت‌ها قبل در حال کار برروی پروژه خودروهای بدون راننده است و در آستانه تکمیل این خودرو، ممکن است این شرکت مجبور شود تغییرات اساسی را در آن ایجاد کند.گوگل اوایل ماه می از پروژه رویایی خود رونمایی کرد. خودرویی که در آن جای راننده با یک نرم افزار و جای فرمان با چند دکمه عوض می‌شود.

این خودرو احتمالا یکی از غیرعادی‌ترین مدل‌های رونمایی شده در تاریخ صنعت خودروسازی است و قسمت جلویی آن شبیه یک چهره لبخندزنان است.اما با توجه به دخالت دپارتمان‌ خودروهای موتوری کالیفرنیا گوگل ممکن است مجبور شود تغییرات جزیی را دراین خودرو دو نفره ایجاد کند.

شرکت گوگل در بیانیه‌ای دستور این دپارتمان را تایید کرد. گوگل افزود‌ که قابلیت‌های درخواست شده را اضافه خواهد کرد و آنها را مورد آزمایش قرار خواهد داد.گوگل تست این خودرو در خیابان‌های مخصوص را در ماههای آتی و قبل از عرضه این خودرو آغاز می‌کند.

به گفته سرگئی برین یکی از بنیانگذاران گوگل، انگیزه اصلی در پس پروژه خودروی بدون راننده ایمن تر کردن جاده‌ها برای انسانها بوده است.در تمام آزمایشات انجام شده روی نسخه‌های اولیه این خودرو هیچ گونه مورد تصادف گزارش نشده است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

گران ترین فراری در دنیا + عکس فروش خودرو :یک دستگاه خودروی فراری مدل GTO قرار است در مزایده ای در کالیفرنیای آمریکا به فروش برسد که به اعتقاد کارشناسان این خودرو به قیمتی معادل 50 میلیون دلار دست خواهد یافت و بر اساس این پیش بیی این فراری گران ترین خودروی جهان لقب می گیرد.این خودرو که در سال 1 ...
نسخه ویژه لکسوس + تصاویر گردهمایی سالیانه پبل بیچ، رویدادی است که بسیاری از خودروسازان از آن برای معرفی ماشین‌های سفارشی و خاص خود استفاده می‌کنند. لکسس نیز از این فرصت استفاده کرده و نسخه‌های ویژه ای از مدل‌های مختلف خود را با نام نسخه Tumi به این رویداد خواهد آورد. از جمله ...
ix25 شاسی بلند جمع جور هیوندایی فروش خودرو: تصاویری از نسخه‌های آزمایشی و در حال تست هیوندای Ix25 نیز به دست آمده است. این خودرو در سگمنت B باید با خودروهایی نظیر پژو 2008، نیسان جوک، رنو کپچر، اوپل موکا، فورد اکواسپرت، شورولت تراکس، جیپ رنگید، هوندا HR-V و داچیا داستر رقابت کند. هیوندای قر ...