ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رونمایی از محصولات آئودی در تهران +تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

رونمایی از محصولات آئودی در تهران +تصاویر

این مراسم با شکوه در حضور جمعی از هنرمندان و ورزشکاران برگزار شد و طی آن هر 9 محصول در آستانه ورود از نظر مشخصات فنی و امکانات رفاهی به عموم معرفی شدند.

رونمایی آئودی در تهران

مجموعه مدل‌های آئودی که برای عرضه در ایران از سوی گروه صنعتی رامک برنامه‌ریزی شده شامل سدان A4 ، A5کبریولت،A5کوپه،A5اسپرت‌بک ،A6 ،A7، شاسی‌بلند کوچک Q3 ، شاسی بلند متوسط Q5 و خودرو اسپرت TTR می شود.ارزان‌ترین ائودی در این سبد محصولات مدل A4 است که پیش‌بینی می‌شود قیمتی حدود 300 میلیون‌تومان داشته باشد و مدل‌های A6 ، A7 و Q5 نیز گران‌ترین محصولات آئودی در ایران خواهند بود.با این حال هنوز مشخص نیست که آغاز کار برند آئودی در ایران با کدام مدل باشد.

رونمایی آئودی در تهران

گروه صنعتی رامک در راستای معرفی محصولات آئودی به مشتریان ، شوروم رسمی این برند را از ابتدای هفته جاری در خیابان شریعتی تهران ، بالاتر از پل‌رومی افتتاح کرده است تا علاقمندان بتوانند از نزدیک برای اولین بار با مدل‌های جدید آئودی در آستانه عرضه به بازار کشور آشنا شوند.

رونمایی آئودی در تهران

داستان آئودی برای ورود به ایران :

آئودی با سابقه 83 ساله در تولید انواع خودرو‌سواری از سال 1966 و با خرید 99.55 درصد از سهامش توسط فولکس‌واگن به زیرمجموعه لوکس‌ساز این برند معتبر آلمانی تبدیل شد.مدتی بعد از تغییر مالکیت این خودروساز که پیشینه درخشانی دارد ، مدل های 80 و 100 آن در دهه 50 شمسی به بازار ایران نیز وارد شد اما به دلیل ناشناخته بودن این برند در آن سال‌ها چندان مورد استقبال عموم مشتریان قرار نگرفت.4دهه بعد از آن روز ها و زمانی که هنوز هم شاهد تردد کم و بیش مدل‌های 80 و 100 آئودی در کنار پاسات‌های همدوره‌شان هستیم ، حواشی کسب نمایندگی آئودی در ایران بالا گرفت.

رونمایی آئودی در تهران

تقریبا از اوایل سال 93 ، وزارت صنعت با تایید نمایندگی آئودی 4 شرکت ، سردرگمی مشتریان در بازار را کلید زد اما در نهایت این گروه صنعتی رامک بود که از طریق شرکت "فن آوری پاسارگاد" موفق به اخذ تنها نمایندگی فروش و خدمات‌پس‌از‌فروش ائودی در ایران شد تا به معمای 4 شرکت برای کسب نمایندگی ارباب 4 حلقه آلمانی پایان دهد.آئودی سرانجام با دست پر واردبازار ایران شد اما پیش از رود با برخی حواشی پیرامون زیرسوال بردن نمایندگی مواجه شد.این در حالی است که اگر این شرکت مستقیما با آئودی در ارتباط نباشد امکان ارائه اسناد به وزارت صنعت برای کسب استاندارد‌های لازم را نخواهد داشت و ارائه اسناد با سربرگ و تایید شرکت مادر از اولویت‌های ارائه نمایندگی و ارائه استاندارد‌های فنی در ایران است اما شرایط تحریم که هنوز برطرف نشده این اجازه را به خودروسازان خارجی نمی‌دهد که مستقیما امکان حضور در این ارتباطات را داشته باشند.

رونمایی آئودی در تهران

فروش خودرو، با ورود آئودی به ایران حلقه سه خودروساز برتر آلمان یعنی مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و با ورود آئودی کامل می‌شود تا شاهد پوشش گسترده این سه برند از بازار Premiumها تا لوکس‌ها در کشورمان باشیم.مهم‌ترین تفاوت آئودی با دو برند دیگر تمرکز این لوکس‌ساز آلمانی رو موتور‌هایی با بهترین بازده و کمترین میزان مصرف و الایندگی است.ضمن اینکه در محصولات آئودی شاهد تکنولوژی های مدرنی هستیم که تا مرز ایمنی این خودرو ها نیز پیش رفته و به نوعی به امضای آئودی در سراسر جهان بدل شده به گونه‌ای که سال‌هاست شعار های آئودی بر مبنای ارتقاء از طریق تکنولوژی پیش می‌رود.

کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

محصول مشترک ایران خودرویی ها و آئودی مذاکرات هسته ای و توافق صورت گرفته پای و صحبت بسیاری از بزرگان دنیای خودرو را به میان آورده است، به تازگی اخباری از منابع آگاه از حضور شرکت آئودی که به طراحی و تولید خودروهای لوکس مشهور است، یکی از گزینه های مدنظر ایران خودرو برای همکاری مشترک به شمار می رود.فرو ...
خودرو لوکس آئودی Q5 در تهران + قیمت فروش خودرو، مدتی است که پس از تغییر قانون واردات خودرو و ممنوعیت واردات خودروهای لوکس و 2500 سی سی به ایران می گذرد و در این بین خبر موافقت مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت با درخواست یک شرکت مبنی بر مجوز ورود خودرو آئودی Q5 منتشر شد. در ...
آئودی در جاده مخصوص تهران – کرج رونمایی شد برند خودروساز آلمانی «آئودی» در جاده مخصوص تهران-کرج بر روی سر در یک شرکت داخلی بالا رفت.به تازگی گروه صنعتی رامک خودرو که محصولات سانگ یانگ کره جنوبی را در ایران عرضه می کند با تغییراتی در سر در ورودی این شرکت از دو برند دیگر خود رونما ...
تکذیب آئودی از حضور در ایران! فروش خودرو، تکذیب شرکت خودروسازی آئودی در شرایطی اتفاق افتاده که پیش از این خبر آمده بود دو شرکت خودروسازی داخلی با این خودروساز مطرح جهان مذاکره کرده اند.این شرکت در خصوص اخبار منتشره مبنی بر واردات محصولات شرکت آئودی آگ (خودروهای سواری) در ایران، بدینوسیله توض ...