ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

رنو تالیسمان به ایران می رسد+تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

رنو تالیسمان به ایران می رسد+تصاویر

بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ میلادی بود که رنو از سدان جدید خود با نام تالیسمن پرده برداری کرد و پشت بند آن هم موفقیت‌های قابل قبولی را برای شرکت سازنده به همراه داشت تا اینکه این محصول در لیست نامزد‌های بهترین خودروهای ۲۰۱۶ اروپا قرار گرفت.فروش خودرو، حال خبر خوش این که مدیرعامل نگین خودرو از معرفی این محصول در خرداد ماه سال ۹۵ خبر داده است.

رنو تالیسمان

اگر بخواهیم به صورت مختصری به تالیسمن بپردازیم، برای شکل گیری صورت تالیسمن، رنو در جلو از جلوپنجره‌ای مشبک با ستون‌های متقارن کرومی رنگ و حاشیه‌ای کرومی، چراغ‌های تمام LED کشیده پیشرفته و سپری شکیل با یک ورودی هوا در مرکز آن و دو مه شکن در اطراف آن کمک گرفته است. در عقب خودرو هم شاهد خروجی‌های اگزوز کرومی رنگ تیتانیومی دوبل در دو طرف سپر با شب نمایی بر روی هر یک از آن‌ها، چراغ‌های تمام LED دو تکه کشیده و اسپویلری کوچک قالب گیری شده در انتهای بدنه هستیم. مجموعه شاسی و بدنه هم بر روی چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی پنج پره‌ای پهن مشکی سوار شده است. در داخل کابین هم رنو از صفحه نمایشگری ۴٫۲ اینچی قابل تعویض با یک نمونه بزرگ‌تر ۸٫۷ اینچی مجهز به ۱۳ بلندگوی استریو با صدای فراگیر بر روی کنسول مرکزی استفاده کرده است.

رنو تالیسمان

در محدوده قدرتی خودرو هم رنو از دو گروه پیشرانه مرسوم بنزینی و دیزلی استفاده کرده که پیشرانه‌های بنزینی آن قدرتی ۱۵۰ و ۲۰۰ اسب بخاری و پیشرانه‌های دیزلی آن هم قدرتی ۱۱۰ و ۱۳۰ اسب بخاری تولید می‌کنند که امیدواریم قدرتمندترین نمونه بنزینی یعنی ۲۰۰ اسبی به ایران بیاید.

علاوه بر این‌ها، پیشرانه‌ای توربوشارژر هم برای این محصول از نوع دیزلی در نظر گرفته شده که قدرتی ۱۶۰ اسب بخاری تولید می‌کند. برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه‌ها هم رنو از جعبه دنده‌های ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه کمک گرفته است. در این بین انتظار می‌رود که تنها مدل‌های بنزینی آن با حجم کمتر از ۲٫۵ لیتر وارد بازار کشور ما شود.

رنو تالیسمان

تمامی وسایل و طراحی تالیسمن هم در چهارچوبی ۴٫۸۵ متری در طول، ۱٫۸۷ متری در عرض، ۱٫۴۶ متری در ارتفاع با فاصله بین دو محور ۲٫۸۱ متری نصب و اجرا شده‌اند.

کانال خبری فروش خودرو بر روی تلگرام

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رنو و شاسی بلند جدیدش +تصاویر با نزدیک شدن به سال 2017 بازار عکس های جاسوسی داغ است و خودروسازان نیز خود را برای رونمایی از محصولات جدید یا بعضا فیس لیفت خودروهای خود آماده می کنند در این میان رنو که دست به تغییر در شیوه طراحی محصولاتش و به فاصله کوتاهی بعد از معرفی مدل جدید تالیسمان که یک سدان متو ...
رنو کوئید رویا یا واقعیت برای جایگزینی پراید؟! + تصاویر و فیلم مدت هاس که خودروهایی برای جایگزینی محصولاتی همانند پژو 405، پراید و ... معرفی می شوند و این درحالی است که هنوز خبری از آنها در بازار خودروهای داخلی نیست، رنو کوئید خودرویی که بسیاری آنرا جایگزینی برای تندر 90 می خواندن اما رنو کوئید ...
رنو و خودروهایی که قرار است در ایران تولید شوند رنو به عنوان یکی از شرکای قدیمی خودروسازان ایرانی قرار است محصولات جدیدی را در دوکارخانه سایپا و ایران خودرو به تولید برساند بر این اساس به گفته مدیرعامل رنو پارس: رنو ساندرو، ساندرو بی‌کراس، داستر فیس‌لیفت‌شده و رنو کوئید هاچ‌بک ...