ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

دولت و مردم منتظر ارزانی خودرو نباشند!

10 / 10
از 1 کاربر

دولت و مردم منتظر ارزانی خودرو نباشند

بازبینی فرمول شورای رقابت بعید است.عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با اعلام اینکه احتمال بازبینی فرمول قیمت گذاری شورای رقابت بعید است، گفت: اگر دولت خواستار کاهش قیمت خودرو است باید با ابزارهای خاص خود هزینه های سربار تولیدخودرو را کاهش دهد

محمدرضا نجفی منش با اشاره به اینکه احتمال بازبینی فرمول قیمت گذاری خودرو توسط شورای رقابت بعید به نظر می‌رسد، اظهار داشت: واقعیت‌های این روزهای هزینه‌های تولید خودرو در کشور نشان از افزایش قیمت ها دارد. حال در این شرایط چرا مسئولین توقع دارند که قیمت خودرو کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری هزینه های تولید از جمله دستمزد کارگران، حمل و نقل و سوخت رشد قابل توجهی داشته است، افزود: در این شرایط تولیدکنندگان باید بهره های 26 درصدی سیستم بانکی را هم پرداخت کنند که همین امر مشکلات متعددی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورده است.

به گزارش فروش خودرو به نقل از تسنیم، نجفی منش اضافه کرد: اگر دولت خواستار کاهش قیمت خودرو است باید با ابزارهای خاص خود هزینه های سربار تولید خودرو را کاهش دهد تا در راستای آن قیمت ها روند نزولی را طی کند اما در صورت عدم اتخاذ سیاست‌های حمایتی از تولیدکنندگان نباید توقع کاهش قیمت محصولات تمام شده را داشت.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با بیان این که پیش از اعلام قیمت های جدید خودرو قیمت انواع قطعات در بازار با حداقل 10 درصد افزایش مواجه شده بود، گفت: این امر خود تأثیراتی را بر قیمت تمام شده خودرو گذاشته است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  قیمت جدید خودرو سال 93 فروش خودرو : به گفته رضا شیوا رئیس شورای رقابت، قیمت رسمی خودروهای ساخت داخل از این پس به شرح زیر هستند. پژو 405 اس ال ایکس: 30  میلیون و 301 هزار و 728 تومان  پژو 405 دو گانه سوز: 30 میلیون و 117 هزار 611 تومان  پژو 206 تیپ 5 :  34 ...
قیمت جدید محصولات سایپا فروش خودرو :گروه خودروسازی سایپا جدیدترین قیمت انواع محصولات تولیدی خود را امروز سه شنبه ۱۷ تیرماه ۹۳ بطور رسمی و مکتوب منتشر نمود.
واکنش خودرویی ها به دولتی ها؟ دبیر انجمن خودروسازان ایران در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر مخالفت با افزایش قیمت خودرو گفت: ما تابع دولت هستیم و امیدواریم دولت نیز قوانین مربوطه در این زمینه را اجرا کند. احمد نعمت‌بخش اظهار کرد: رییس شورای رقابت در جلسات کارشناسی با مدیران خودروسازان و ...