ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

دنا به شورای رقابت نرسید

10 / 10
از 1 کاربر

دنا به شورای رقابت نرسید

دنا هنوز در پیچ و تاب قیمت گذاری است این در حالیه که قرار بود چند ماه پیش به خریداران تحویل شود و با تاخیری چند ماهه هنوز خبری از خودرو دنا نیست!رییس شورای رقابت با بیان این‌که این شورا برای قیمت گذاری خودروی دنا به جمع‌بندی نرسید، آخرین وضعیت پنج شرط شورا برای خودروسازان را تشریح کرد.

در تشریح جزییات آخرین جلسه شورای رقابت که قرار بود در آن دو خودروی دنا و ام وی ام قیمت گذاری شوند، اظهار کرد: بحث ام وی ام که اصلا مطرح نشد در مورد دنا نیز متاسفانه شورا به جمع بندی نرسید.

وی افزود:شورا از مرکز و کارشناسان درباره خودروی دنا اطلاعات جدیدی خواست که قرار است این هفته در جلسه شورا این بحث مورد بررسی قرار گیرد.رییس شورای رقابت همچنین با بیان این‌که بخش دیگری از این جلسه به گزارش عملکرد خودروسازان در رابطه با پنج شرط شورا اختصاص داشت، تصریح کرد: پنج شرط شورای رقابت شامل قراردادها، روش فروش، تولید، بازار حاشیه و آپشن‌ها بود که خوشبختانه با اطلاعاتی که کارشناسان جمع‌آوری کرده بودند در رابطه با قراردادها وضعیت بسیار مناسب است.

شیوا خاطرنشان کرد: در رابطه با تولید نیز وضعیت خودروسازان خوب است، یعنی تولیدشان براساس آن چیزی که تنظیم کرده بودند انجام شده بود و از سوی دیگر با تنظیم مجدد قراردادها انصاف در آن‌ها رعایت شده بود و در حال حاضر قراردادها هم به نفع خریدار و هم فروشنده است.

وی درباره موضوع بازار حاشیه خودروها نیز گفت: در این زمینه نیز به جز دو خودروی پژو پارس و 206 که بازار حاشیه دارند وضعیت سایر خودروها خوب است که البته بازار حاشیه این دو خودرو نیز نسبت به گذشته کمتر شده با این حال تاکید شورا بر این است که این خودروسازان تولیدشان را افزایش دهند تا بازار حاشیه به طور کامل از بین برود.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

دنا و 2 محصول جدید دیگر از ایران خودرویی ها مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو گفت: دنا و دو محصول جديد ديگر ايران خودرو در سال 93 به بازار عرضه مي شود.مهندس هاشم يكه زارع صبح امروز – يكشنبه- در بازديد از مركز تماس شركت امداد خودرو ايران گفت: موج مسافرتي ايام نوروز از آخرين روزهاي سال گذشته آغا ...
توليد دنا اتوماتيك و تحويل دنا تا ٢٠ روز آينده در ايران خودرو مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که دو مدل خودروی مربوط به شرکت دانگ فنگ در سال ۱۳۹۴ در ایران خودرو به تولید خواهند رسید، تصریح کرد: قیمت محصولات دانگ فنگ کمتر از ۵۰ میلیون تومان خواهد بود. البته قیمت رنو کپچر بالاتر از ...
قیمت دنا بر روی میز شورای رقابت فروش خودرو، مدت ها انتظار از خریداران خودرو دنا می گذرد که رضا شیوا درباره قیمت‌گذاری خودروهای جدید ارائه شده توسط شرکت‌ها، گفت: در جلسه آتی شورا که چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود، قیمت گذاری خودرو دنا تولید ایران خودرو و دو محصول جدید از ام وی ام مور ...