ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

دنا اتوماتیک روانه بازار می گردد

10 / 10
از 1 کاربر

دنا اتوماتیک روانه بازار می گردد

فروش خودرو، در روزهای که بازار خودروهای داخلی تشنه خودروهای اتوماتیک است و دیگر خبری از پژو 206 اتومات و تندر 90 اتومات در بازار نیست، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه "تولید خودروی دنا با گیربکس اتوماتیک در دستور کار است"، از آغاز پیش‌فروش مدل دنده دستی این خودرو در هفته جاری خبر داد.

هاشم یکه‌زارع اظهار کرد: با توجه به تقاضای موجود برای خودروهای اتوماتیک، برنامه‌ریزی برای تولید مدل دنده اتومات دنا در دستور کار است.

وی با بیان اینکه "تولید دنا افزایش یافته و به روزانه بیش از ۱۰۰ دستگاه رسیده است"، خاطرنشان کرد: دور جدید پیش‌فروش این خودرو با قیمت مصوب ۴۲ میلیون تومانی شورای رقابت هفته جاری آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پاسخ به اینکه پیش از این اعلام شده بود به دلیل عدم موافقت شورای رقابت با قیمت پیشنهادی برای دنا، این خودرو صادر خواهد شد، پس دلیل پیش فروش آن در داخل چیست؟ اظهار کرد: در شرایطی که تقاضای داخلی برای خودروی دنا وجود دارد، تامین تقاضای داخلی در اولویت است تا صادرات.

وی ادامه داد: از ۱۱ هزار دستگاه خودروی دنا پیش‌فروش شده در گذشته، نزدیک به ۸۰۰۰ دستگاه تحویل خریداران شده و مابقی تعهدات نیز به زودی تحویل خواهد شد.

یکه‌زارع در رابطه با جدیدترین وضعیت انعقاد قراردادهای مشارکت در تولید با خودروسازان خارجی، اظهار کرد: مذاکره با چند خودروساز مطرح جهانی همچنان در جریان بوده و به مراحل مناسبی رسیده است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

تحویل دنا از هفته آینده و دنا تنها برای صادرات تولید می شود مدیرعامل ایران‌‌خودرو با بیان اینکه تولیدات دنا فقط صادر خواهد شد، گفت: تنها به افرادی که قبلاً برای این خودرو ثبت‌نام کرده‌اند، دنا را با قیمت مصوب شورای رقابت عرضه خواهیم کرد که فرآیند تحویل این خودرو از هفته آینده شر ...
قهر دنا از بازار داخلی پس از کلی کش مکش میان ایران خودرویی ها و شورای رقابتی ها در شرایطی که شورای رقابت سرانجام هفته گذشته قیمت دنا را رسما به ایران‌خودرو ابلاغ کرد، این شرکت دیگر قصد ادامه تولید دنا را برای بازار داخل ندارد و می‌خواهد این محصول را در سبد صادراتی خود قرار دهد.   ...
آبشنهای جالب دنا توسط شورای رقابت مشخص گردید! فروش خودرو به نقل از ایسنا، پس از کلی جدل بین ایران خودرویی ها و شورای رقابت جهت قیمت گذاری دنا و تهدید ایران خودرویی ها برای عدم تولید و فروش داخلی دنا نهایتا شورای رقابت فهرستی از ۳۷ قطعه منتشر کرده که خودروی دنا با قیمت تعیین شده ۴۲ میلیون تومان ...
دنا راهی عراق می گردد دنا به عنوان سومین محصول ملی توسط گروه صنعتی ایران خودرو در نمایشگاه اختصاصی ایران در بغداد با هدف توسعه سهم بازار در این کشور حضور فعالی خواهد داشت.   این گروه صنعتی در نمایشگاه بغداد محصولاتی از جمله سمند سورن و رانا را در معرض دید عموم قرار می دهد. همچنین شرکت ایران ...