ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

در تولید ایران خودرویی ها اول شدند

10 / 10
از 1 کاربر

در تولید ایران خودرویی ها اول شدند

فروش خودرو، در آمار تولید خودرو ایران خودرویی ها با تولید ۱۶۹۰۸۶ دستگاه اول و رتبه دوم گروه خودروسازی سایپا با تولید ۱۰۷۲۰۹ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.

ایران خودرو آمار تولید ۱۶۹۰۸۶ دستگاه خودرو را در ۵ ماهه اول سال ثبت کرد.در آمار اعلام شده پژو پارس با تعداد ۴۷۲۷۹ دستگاه در رأس پرتیراژهای این شرکت قرار گرفته و ۴۰۵ با ۳۸۱۵۰ دستگاه جایگاه دوم را از آن خود کرده است.  سومین جایگاه را سمند با ۳۳۲۷۲ دستگاه به خود اختصاص داده و مقام چهارم نیز به ۲۰۶ تیپ ۵ با ۳۲۲۹۴ دستگاه رسیده است است. رانا با ۱۱۴۳۳ دستگاه ، تندر ۹۰ با ۶۶۴۵ دستگاه و دنا با ۱۳ دستگاه از دیگر تولیدی های ایران خودرو در ۵ ماهه اول سال هستند.

سایپا با ۱۰۷۲۰۹ دستگاه خودرو جایگاه دوم تولید ۵ ماهه نخست را به خود اختصاص داد. در این گروه، پراید با ۸۲۱۵۶ دستگاه اول شد و خودروهای تیبا ۲۵۰۳۳ دستگاه و ریو ۲۹ دستگاه تولید شدند.راین با تک خودرو تولیدی خود یعنی وولیکس C30 با ۲۲۷۶ دستگاه در جایگاه سوم بیشترین تولید جای گرفته است.

کرمان موتور در این دوره زمانی ۱۰۷۶۱ خودرو تولید کرد که در این گروه رتبه اول تولید برای لیفان X60 با ۴۶۶۸ دستگاه ثبت شده و جک J5 با ۳۱۰۵ دستگاه و لیفان ۶۲۰ با  ۲۴۵۴ در جایگاه های بعدی قرار گرفتند. جک J3 با ۵۲۹ دستگاه و جک A13 نیز با ۵ دستگاه تولید در آمار ۵ ماهه این شرکت جای داشتند.

مدیران خودرو در ۵ ماهه اول سال آمار تولید ۹۸۵۱ دستگاه خودرو را ثبت کرد که در میان محصولات این شرکت رتبه اول تولید در اختیار ام وی ام ۴ سیلندر با ۳۸۳۹ دستگاه قرار گرفت. ام وی ام ۵۳۰ نیز تعداد قابل قبول ۲۷۶۴ دستگاه تولید را پشت سر گذاشت و دیگر محصولات این شرکت به ترتیب ۳۱۵ هاچ بک یبا ۲۱۱۷ دستگاه، ۳۱۵ سدان با ۷۵۷ دستگاه، ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر با ۲۰۴ دستگاه و ام وی ام X33 با ۱۷۰ دستگاه در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گروه بهمن نیز در این مدت  ۲۲۳ دستگاه بسترن B50 تولید کرده است. در کنار این خودرو مزدا ۳ نیز با ۵۹ دستگاه در ماه اول و یک دستگاه در ماه سوم سال رکورد ۶۰ دستگاهی داشته است. در این ۵ ماه خودرو مزدا۲ در این گروه خودروسازی تولید نشد و لندمارک با ۲۴۴ دستگاه بیشترین تیراژ تولید را داشته است. در مجموع گروه بهمن تولید ۵۲۷ دستگاه خودرو را در کارنامه ۵ ماهه خود به ثبت رسانده است.

پارس خودرو با ۱۳۸ دستگاه تولید کم کار بوده و محصولاتش شامل ۴۸ دستگاه نیسان تیانا در ماه اول سال و ۱۰۲۰۳ تندر ۹۰ در طول ۵ ماه می باشد.مرتب خودرو نیز با تولید ۴۴ دستگاه خودرو G5 در جایگاه آخر این آمار ۵ ماهه قرار گرفته است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

تولید سراتو در سایپا خودرو,فروش خودرو:مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه امسال خط تولید سراتو راه‌اندازی می‌شود، گفت: تولید خودروها با قیمت‌های فعلی زیان‌ده است. سعید مدنی در حاشیه مراسم اعلام نام محصولات جدید این شرکت، اظهار کرد: در سال 91 و 92 تولید محصولات زیان&zwnj ...
تولید انبوه آریو (سایپا S300) از شهریور ماه مدیر پروژه تولید خودرو آریو(S300) از آماده سازی نهایی خطوط تولید این خودرو در شرکت بن رو خبر داد و گفت: تولید انبوه خودرو آریو از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز خواهد شد. فروش خودرو پرویز آفتاب سوار اظهار کرد: علیرغم شرایط مالی و اقتصادی گروه سایپا و کمبود ...
قوانین بالادستی برای تولید خودروهای ارزان قیمت به گزارش خودرو به نقل از ایسنا، طبق قوانین بالادستی خودروسازان ملزم به تولید خودروهای رقابتی و ارزان قیمت هستند. در سند اهداف و سیاست‌های توسعه صنعت خودرو در افق 1404، خودروسازان ملزم به تولید خودروهای رقابتی، ارزان قیمت، کم مصرف و سازگا ...