ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

درآمد مدیران خودروسازی دنیا

10 / 10
از 2 کاربر

درآمد مدیران خودروسازی دنیا

کارلوس گوسن، مدیر عامل نیسان موتور بیش از 10 میلیون دلار در سال گذشته حقوق و پاداش دریافت کرد که او را دریافت کننده بهترین حقوق میان مدیران ژاپنی می‌سازد.

گوسن در نشست سالانه سهامداران نیسان موتور اعلام کرد مجموعا 995 میلیون ین (9.8 میلیون دلار) حقوق و پاداش برای سال مالی منتهی به 31 مارس دریافت کرده که 0.7 درصد بالاتر از سال پیش بوده است. میزان دریافتی وی با احتساب سود سهام به بیش از یک میلیارد ین می‌رسد.

فروش خودرو ،مدیر 60 ساله نیسان از معدود خارجیانی است که هدایت یک شرکت ژاپنی را در دست دارند و بیش از پنج برابر آکیو تویودا، رییس تویوتا موتور در سال 2012 درآمد داشته در حالیکه سود نیسان حدود یک سوم تویوتا است.

گوسن که مدیر عامل رنو نیز است، در چهار سال گذشته مدت سه سال بالاترین دریافتی را در میان مدیران ژاپنی داشته است. در سال 2012 گوسن 988 میلیون ین در مقایسه با 184 میلیون ین برای رییس تویوتا و 145 میلیون ین برای رییس هوندا موتور دریافت کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، با وجود اینکه گوسن بهترین دریافتی را در ژاپن دارد اما درآمدش به پای مدیران خودروسازان آمریکایی و اروپایی نمی‌رسد.

آلن مولالی، مدیر عامل فورد موتور حدود 23 میلیون دلار در سال 2013 دریافتی داشت که بیشتر از دو برابر پاداش گوسن بود. ماری باررا، مدیر عامل جنرال موتورز که کارش را از امسال آغاز کرده است، ممکن است مجموعا 14.4 میلیون دلار دریافت کند.

در اروپا مارتین وینترکورن، مدیر عامل فولکس واگن 15 میلیون یورو (20 میلیون دلار) در سال 2013 دریافت کرد در حالیکه دیتر تسچه، رییس دایملر 8.25 میلیون یورو درآمد داشت. رنو حدود 2.3 میلیون یورو در سال گذشته به گوسن پرداخت کرد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

در آمد میلیاردی دولت از صنعت خودرو عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران گفت: در سال 91 دولت معادل 7000 میلیارد تومان از صنعت خودرو و قطعه درآمد داشته است. به‌نیا در همایش انجمن قطعه‌سازان اظهار کرد: دولت درآمدهای کلانی از صنعت خودرو داشته است اما متاسفانه سیاست‌های آن بر ضد ای ...
پژو به بازار ایران نیازی ندارد!!! پژو میزان فروش خودرو در این اتحادیه طی هفت ماه اخیر به طور متوالی رشد کرده است و اکنون 10.6 درصد بیشتر از زمان مشابه در سال قبل قرار دارد. بهبود وضعیت بازار خودروی اروپا موجب شده تا کارخانه هایی مانند پژو ایران را از صدر فهرست هدف صادراتی و همکاری خود خارج کنن ...
معرفی 10 خودرو برتر از دید ارزش و ایمنی شرکت بزرگ بیمه آمریکایی USAA به انتشار فهرستی از 10 خودروی برتر از نظر ارزش برای خریداران خودرو اقدام کرده که سه مدل تویوتا در صدر آن قرار دارند. سه مدل از خودروهای تویوتا شامل پریوس هیبرید صندوقدار، مدل شاسی بلندهای لندر و مدل متوسط صندوقدار تویوتا کمری در ...
از خودرو تا درآمد رونالدو + عکس کریس رونالدو بازیکن سال دنیا در سال 2013 با درآمد 21 میلیون دلاری تنها از تبلیغات یکی از پر درآمد ترین بازیکنان جهان فوتبال است فروش خودرو در زیر به بررسی گوشه هایی از زندگی این بازیکن می پردازد.