ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

خودروی M5 محصول جدید شرکت هایما برای بازار ایران

10 / 10
از 1 کاربر
 

خودرو

خودروی M5 محصول جدید شرکت هایما برای بازار ایران

پس از نمایش هایما فامیلی در نمایشگاه خودروی تهران و انتشار تصاویر این خودرو با پوشش و استتار بدنه در حال تست های جاده ای، حالا قرار است هایما M5 در سال جاری تولید و عرضه شود.

به گزارش خودرو.NET ، پس از تولید هایما اس5 و اس7 در ایران خودرو و استقبال بی نظیر از این دو خودرو در بازار ایران، هایما ام5 سومین محصول هایما در همکاری مشترک ایران خودرو و این خودروساز چینی در بازار ایران است که در سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد.

نسخه ای که از هایما M5 برای تولید در ایران در نظر گرفته شده است، مدل 2017 این خودرو خواهد بود هر چند که با وجود تحریم های صنعت خودرو و محدودیت نقل و انتقال پول هنوز مشخص نیست که ایران خودرو چه راهکاری برای تولید این خودرو در شرایط فعلی دارد.

به مانند بسیاری از خودروهای دیگر که در خودروسازان داخلی به تولید رسیده است، از تولید هایما ام 5 نیز هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده است، به همین دلیل اطلاعی از مشخصات فنی احتمالی هایما M5 در دست نیست اما هایما M5 در بازار چین با دو پیشرانه عرضه شده است.

نسخه اقتصادی هایما M5 به پیشرانه‌ 1.6 لیتر تنفس طبیعی مجهز است که قدرت 123 اسب‌بخار و گشتاور 161 نیوتن‌متر تولید می‌کند و مدل دیگری از این خودرو با پیشرانه‌ی 1.5 لیتر توربوشارژر تولید می‌شود که 154 اسب‌بخار قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور دارد.

هر چند قیمت این خودرو در صورتی که در ایران به تولید برسد، مشخص نیست اما بد نیست بدانید هایما فامیلی M5 در بازار چین با قیمت 90 هزار یوآن برای پیشرانه 1.6 لیتری و 120 هزار یوآن برای نسخه توربوشارژر عرضه می شود.

یادآور می شود که در مجمع سالانه شرکت ایران خودرو از تولید هایما M5 به عنوان محصول جدید ایران خودرو در سال جاری خبر داده شد.

 

 
عنوان :
نام شما :
ایمیل :