ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

خبری از تعطیلی اُپل نیست!

10 / 10
از 1 کاربر

خبری از تعطیلی اُپل نیست!

به گزارش فروش خودرو به نقل از ایسنا، سعید زارع پور افزود: خبری که طی روزهای گذشته از سوی خبرگزاری دویچه وله آلمان منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها به اشتباه ترجمه و تعبیر به ورشکستگی شده است، زیرا خط تولید این شرکت واقع در شهر بوخوم آلمان با 52 سال قدمت محل تولید دهها مدل از خودروهای قدیمی اوپل بوده و این خودروساز آلمانی تنها برنامه تولید خود در این مجموعه را متوقف کرده است.

نماینده رسمی شرکت خودروسازی اوپل آلمان در ایران اعلام کرد: این خودروساز آلمانی به هیچ وجه تعطیل نشده و تنها تولید خودرو در یکی از خطوط قدیمی این شرکت که در شهر بوخوم آلمان واقع شده به دلیل قدیمی بودن تجهیزات و ماشین آلات متوقف شده است.در حال حاضر این خودروساز آلمانی دارای 42 خط تولید خودرو در در چهار قاره و 30 کشور جهان است و در خاک آلمان نیز چند مجموعه خودروسازی این شرکت به فعالیت خود ادامه می دهند.

او تصریح کرد: شرکت خودروسازی اوپل آلمان با ظرفیت تولید یک میلیون و 100 هزار دستگاه خودرو در سال فعالیت می کند و با درآمد سالانه 15 میلیارد دلار یکی از شرکت های تاثیر گذار در اقتصاد آلمان به شمار می‌رود.با توجه به بازدهی پایین خط تولید قدیمی این شرکت در شهر بوخوم از حدود سه سال قبل مذاکرات مدیران اوپل با دولت آلمان مبنی بر تعطیلی این خط تولید آغاز شده بود و در نهایت هفته گذشته با توافق مدیران و سهام‌داران ارشد اوپل و مسئولین فدرال ایالت نوردراینوستفالن که بوخوم یکی از شهرهای آن است، فعالیت این خط تولید که در آن تنها یک مدل ون به اسم زافیرا تولید می‌شد متوقف شد.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای ارتقای بهره وری در شرکت اوپل صورت گرفته است افزود: متاسفانه ترجمه اشتباه این خبر نگرانی بسیاری از مشتریان اوپل در ایران را نیز در پی داشته است. در حال حاضر محصولات مختلف اوپل مانند آسترا، کورسا در بازار ایران عرضه شده و در آینده نزدیک مدل های دیگری همچون موکا، اینزیگنیا و آدام نیز به بازار عرضه خواهد شد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

ورشکستگی خودروسازی اُپل بعد از 52 سال فروش خودرو، شرکت خودروسازی «اُپل» آلمان پس از ۵۲ سال فعالیت مجبور شد به دلیل ورشکستگی خط تولید خود را تعطیل کند. به گزارش دویچه وله، اولین ساعات روز جمعه خط تولید کارخانه «اُپل» در شهر بوخوم در غرب آلمان تعطیل شد تا سه هزار کارگر شاغل د ...