ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

حواله ساندرو استپ وی غیر قابل فروش است + بخشنامه

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

حواله ساندرو استپ وی غیر قابل فروش است + بخشنامه

داستانی که همچنان برای فروش خودرو از سوی خودروسازان ادامه دارد ثبت نام های ناموفق و بازار سیاه خرید و فروش حواله که گاها برای بسیاری دردسر ایجاد می کند. یکشنبه شهریور زمانی که سایت پارس خودرو برای ثبت نام استپ وی آغاز گردید بسیاری از مراجعه کنندگان با پیغام های عجیب صف انتظار چندصد هزاری مواجه می شدند. و نتیجه ای جزء ثبت نام ناموفق نداشتند اما در این بین عده ای موفق به ثبت نام این خودرو شده اند و حواله های آنرا در فضای مجازی و سایت های فروش خودرو به اشتراک گذاشته اند اما این حواله ها از سوی پارس خودرو غیر قابل فروش می باشد.

با توجه به انتشار اخباری مبنی بر خرید و فروش حواله های خودروی ساندرو استپ وی در رسانه های گوناگون به اطلاع می رساند با توجه به عدم امکان صلح در قراردادهای پیش فروش این خودرو هر گونه عواقب احتمالی در جریان داد و ستد متوجه خریداران و فروشندگان است.

رضا تقی زاده معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای جلوگیری از کسب و کارهای حاشیه ای در پیش فروش ساندرو استپ وی، اقداماتی انجام شده که هر کدام به نوبه خود باز دارنده بود و از ایجاد فضای دلالی جلوگیری می نماید.

تقی زاده افزود: در گام اول هر نفر با یک کد ملی امکان ثبت نام دارد و امکان تکرار کد ملی در جریان ثبت نام وجود ندارد و در گام بعدی امکان خرید و فروش کاردکسی این خودرو میسر نیست بنایراین خرید و فروش در نمایندگی ها انجام نمی شود و عواقب هر گونه خرید و فروش مشتریان بیرون از چار چوب نمایندگی ها  متوجه سایپا نمی باشد.   

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  در پاسخ  به اینکه آگهی های فروش این خودرو توسط برخی افراد در فضای مجازی منتشر شده گفت: زمان تحویل این آگهی های مورد استناد مربوط به تحویل خودرو در مهرماه است، در حالی که در طرح فروش اخیر زمان تحویل خودرو آذر و دی ماه سال جاری است.

تقی زاده با اشاره به ابلاغ بخش نامه به نمایندگی ها در روز گذشته گفت: هر گونه اعلام روش های فروش، درج آگهی و... در خصوص خودرو استپ وی ممنوع بوده و در صورت مشاهده با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد.

حواله ساندرو استپ وی

وی در انتها با تاکید دوباره به این که، عواقب هر گونه خرید فروش حواله ساندرو استپ وی متوجه فروشندگان و خریداران است افزود: نمایندگی های سایپا حق مشارکت در نقل و انتقال حواله های صادر شده را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش، با نمایندگی های متخلف برخورد خواهد شد.

**فروش نقدی و تحویل به روز ساندرو دستی و اتومات با زمان تحویل فوری و به روز جهت دریافت قیمت با کارشناسان فروش خودرو تماس برقرار نمائید.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

  بخشنامه پیش فروش محصولات پارس خودرو شهریور 96   جدیدترین شرایط پیش فروش محصولات پارس خودرو ویژه شهریور ماه 96 اعلام شد که متقاضیان می توانند از امروز 22/06/96 نسبت به ثبت نام این محصولات از طریق وب سایت فروش خودرو سایپا اقدام نمایند. جهت مطالعه برروی متن زیر کلیک نمائید. پیش فروش م ...
  پیش فروش ساندرو استپ وی شهریور 96   جدیدترین شرایط پیش فروش ساندرو استپ وی ویژه شهریور ماه 96 اعلام شد که متقاضیان می توانند از روز یکشنبه 26/06/96 از ساعت 11 صبح از طریق وب سایت فروش خودرو سایپا اقدام به خرید با زمان تحویل آذر و دی ماه نمایند لازم به تذکر است این ثبت نام ها تنها از ...
  سمت این 7 خودرو نروید ! در حال حاظر شرایط بازار فروش خودرو به خصوص در خودروهای وارداتی که ثبت سفارششان از سوی گمرک لغو شده است که باعث افزایش قیمتی خودروها گاها تا 50 میلیون نیز در بازار فروش خودرو شده است. بروز وضعیتی چنین آشفته باعث شده تا در این گزارش درباره 7 مدل خودروی وارداتی و تولی ...