ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

حضور قدرتمند فرانسوی ها در پاریس از جنس رنو و پژو

10 / 10
از 1 کاربر

حضور قدرتمند فرانسوی ها در پاریس از جنس رنو و پژو

فروش خودرو، نمایشگاه خودرو پاریس جولانگاه اصلی خودروسازان  معروف فرانسه یعنی پژو، رنو و سیتروئن به شمار می‌آید چون اگر قرار باشد نمایشگاهی در آمریکا برگزار شود به آنها اجازه خودنمایی داده نمی‌شود. در چند سال اخیر و با فروکش کردن بحران فزاینده اقتصادی، روند طراحی خودروها در این سه برند تحول چشمگیری یافته و گذشته از آن مفهومی‌هایی که از اتاق فکر این کارخانه‌ها خارج می‌شوند نیز معنای خاصی دارند و به بیان دیگر با واقعیت در تضاد نیستند.

در نمایشگاه امسال پاریس، رنو دست به هنرنمایی خیره‌کننده‌ای زده و خودرویی را معرفی کرده که از حیث مصرف سوخت در دنیا بی‌نظیر است: Eolab در هر صد کیلومتر طی مسافت فقط یک لیتر می‌سوزاند! این خودرو مثال بارزی از همسویی صنایع خودرو در اروپا با سیاستمداران است، جایی که به دلیل بحران فزاینده کمبود سوخت از هر تلاشی برای غلبه بر این مساله دریغ نمی‌شود. محصول خلاقانه رنو یک سیستم حرکتی دوگانه سوز است که تا 60 کیلومتر قابلیت حرکت با استفاده از موتور الکتریکی را دارد. ساختاری فوق آیرودینامیکی در کنار بهره‌گیری از مواد ترکیبی و فولاد بسیار سبک و آلومینیوم منتهی به محصولی شده که در هر صد کیلومتر طی مسافت فقط 22 گرم آلاینده کربنی وارد محیط زیست می‌کند.

بدون شک ادعای مدیران رنو با واقعیت همخوانی دارد که گفته‌اند در طراحی Eolab از حدود صد نوآوری استفاده شده است! بدون شک خودرویی که سقفش فقط 5/4 کیلوگرم وزن دارد طرفداران زیادی را به این گوشه از نمایشگاه می‌کشاند. در نمایشگاه پاریس 2014، پژو با Quartz خود حاضر شده است؛ خودرو مفهومی شاسی‌بلندی که با زوایایی تند، کاپوتی کشیده و دو منحرف‌کننده جریان هوا در قسمت پشت مثل یک اسپرت سرعتی پرواز می‌کند. سیستم دوگانه سوز این خودرو ترکیبی از موتور بنزینی با توان 270 اسب‌بخار و دو موتور الکتریکی 114 اسب‌بخار است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

رنو ایولب خودرویی با مصرف یک لیتر در 100 کیلومتر + عکس فروش خودرو، با نزدیک شدن به نمایشگاه خودرو پاریس خودرو سازان دنیا سعی در معرفی و رونمایی از خودرو های جدید با تکنولوژی جدید خود دارند و شرکت رنو نیز از این قضیه جدا نیست آنها جدیدترین محصول رنو به نام «ایولب» که ویژگی برجسته آن مصرف ...