ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

حضور جیلی GC6 در نمایگاه شیراز +تصاویر

10 / 10
از 1 کاربر

خودرو

حضور جیلی GC6 در نمایگاه شیراز +تصاویر

فروش خودرو ،شرکت خودروسازان بم نماینده رسمی جیلی در ایران همزمان با برگزاری شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز برای فروش تعدادی از محصولات خود بخشنامه جدید صادر کرد.

بر این اساس شما برای خرید جیلی GC6  با پرداخت 47 میلیون و 800 هزار تومان و با دریافت 600 هزار تومان تخفیف می توانید بعد از یک ماه خودروی خود را دریافت نمایید.
این محصول در 3 رنگ سفید، مشکی و خاکستری فیلی در دسترس شما خواهد بود.خودروسازان بم برای این محصول 2 نوع فروش دیگر نیز در نظر گرفته اند که به شرح ذیل است.

پیش‌فروش:

در این مدل شما برای آغاز فرآیند خرید ابتدا باید پیش پرداخت 20 میلیون تومانی به حساب این خودرو ساز واریز کرده و مابقی هزینه خرید را در هنگام صدور دعوتنامه تسویه نمایید. البته شما در این روش می توانید پیش پرداخت 2 و 3 مرحله ای را انتخاب کنید که در این صورت برای پرداخت 2 مرحله ای جمعا 23 میلیون تومان و برای پرداخت 3 مرحله ای نیز جمعا 18 میلیون تا قبل از صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد. خودروی خریداری شده در این روش در شهریور، مهر و آبان 96 آماده تحویل خواهد بود و بر حسب زمان تحویل شما از 400 تا 900 هزار تومان تخفیف ویژه برخوردار می شوید.


 

فروش اقساطی:

بمی ها برای راحتی کار خریداران روش قسطی را نیز برای شما در نظر گرفته اند که بر این اساس شما تنها با پرداخت 29 میلیون و 800 هزار تومان می توانید ثبت نام خود را انجام داده و مابقی هزینه خرید خودرو را در 12 قسط 1 میلیون و 530 هزار تومانی پرداخت نمایید. زمان تحویل جیلی GC6 در روش قسطی نیز یک ماه پس از ثبت نام بوده و در صورت تاخیر شرکت در تحویل خودرو، 2.5 درصد سود به پول شما تعلق می گیرد.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

فروش نقدی خودروهای جیلی جیلران موتور از آغاز فروش نقد و اقساط انواع خودروهای جیلی با شرایط زیر خبر داد.همچنین جهت کسب اطلاعات از شرایط و اطلاعات دقیق به وب سایت شرکت جیلران مراجعه فرمایید.  
افزایش قیمت محصولات جیلی در ایران تا 12.5 میلیون + جدول جیلران نماینده انحصاری محصولات جیلی در ایران دومین شرکت وارد کننده و فروش خودرو است که در ایران بعد از نگین خودرو اقدام به افزایش قیمت محصولات خود در ایران کرده است طبق جدول زیر قیمت فروش خودرو محصولات جیلی به شرح زیر است:
ارزش خودروهای چینی ام جی و جیلی و هوندا آکورد چینی در گمرک فروش خودرو به نقل از ایسنا، طبق بخشنامه اخیر گمرک، نحوه ارزش‌گذاری برخی خودروهای چینی وارداتی به ایران اعلام شد، این قیمت‌ها به صورت جداگانه در سه بخش قیمت خودرو بدون در نظر گرفتن هزینه حمل تا مرز، هزینه حمل و نقل با کشتی و هزینه ...
رقیب چینی تندر نود جیلی GC6 می آید + تصاویر رقابت در خودروهای 30 تا 50 میلیونی شدید تر می شود، این بازه قیمت خودرو را می توان اصلی ترین یا شلوغ ترین بازه نامید جایی که خودروهای پرفروشی همانند پژو و خانواده اش و تندر 90 قرار دارند به تازگی در نمایشگاه تبریز شرکت بم خودرو از مونتاژ جیلی GC6 برای رقاب ...
فروش جیلی با 10 میلیون پیش+جدول فروش خودرو، در جدیدترین بخشنامه فروش خودرو جیلران نماینده رسمی محصولات جیلی در ایران، خریداران می توانند با پرداخت ۱۰ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت خودرو مورد نظر خود را به صورت فوری تحویل بگیرند، همچنین بر اساس اعلام جیلران ۳۶ قسط بدون کارمزد برای دریافت مابقی ...
مشخصات کامل خودروی جدید جیلی GC6 اتوماتیک + تصاویر فروش خودرو ،جیلی که به عنوان یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی در چین به حساب می آید و تا حدودی خودروهای با کیفیتی را تولید می کند، دست به طراحی و تولید یک خودروی دیگر با نام GC6 در کلاس سدان برای بازارهایی همچون روسیه و بعضی از کشورهای اروپایی زد. ...