ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

جک S3 برادر بزرگتر جک S5 در ایران + تصاویر

9 / 10
از 2 کاربر

جک S3 برادر بزرگتر جک S5 در ایران + تصاویر

جک S3 نیز مانند برادر بزرگتر خود S5 رگه های از طراحی خودرو های کراس اور هیوندایی  را در خود دارد البته نمی توان به این روش کپی گفت چون اینگونه طراحی ها با الهام گیری از یک خودرو و یا یک سبک طراحی تقریبا در تمام خودروسازان رواج دارد . جک S3 را میتوان از نظر طراحی طراحی بروز و مدرنی دانست و شاهد طراحی سیال هستیم که میتواند برای مصرف کننده جذاب باشد .

فروش خودرو، این خودرو با ابعاد کوچکی که دارد در رده مینی کراس اورها قرار میگیرد و برای تردد در فضای پر ترافیک شهری گزینه ای ارزنده محسوب میشود که نکته مثبت این خودرو در صورت ارائه به بازار ایران انجین امتحان پس داده ان است.انجین مورد استفاده در S3 شباهت بسیار زیادی با انجین jac j5 1.5M دارد و از همان کد استفاده می کند و تنها تفاوت ان که بیشتر به دستکاری برای مناسب تر شدن این انجین با نوع کاربری تلقی میشود فقط و فقط تغییر در دور به دست امدن گشتاور و ابقا بیشتر آن است که میتواند به کشش بهتر خودرو منجر شود . این انجین را میتوان یک مزیت برای این خودرو نامید چون نمایندگی ها با تعمیر و نگه داری و مشکلات ان به واسطه حضور قبلی این انجین بر روی جی ۵ اشنایی دارند و قطعاتش بیشتر در دسترس مصرف کننده قرار دارد که از این بابت نگرانی در مورد هزینه ها و تامین قطعات را کم رنگ میکند .اطلاعات به دست آمده این محصول به احتمال زیاد در ابتدای سال آینده از سوی کرمان موتور پیش فروش خواهد شد.

تصاویر جانبی : برای مشاهده سایز واقعی، روی هر کدام کلیک کنید.
رها صادقی : جک اس ۳
2 1
این ماشین اس ۳ تو ایران موجوده ؟؟
مدیریت : پاسخ
2 2
سلام خیر
mohammad : خرید ماشین
5 4
سلام این جک اس 2 با جک اس 5 چه فرقی میکنه و اینکه از نظر ظاهر و باطنش کدماشون بهتره برای خرید و قیمت چند هست؟
مدیریت : پاسخ
4 1
سلام جک s2 هنوز روانه بازار نشده است.
عمار : قیمت
4 1
چراقیمت این چینی های ضعیف در ایرتن بیش از دو برابر کشورهای دیگر است ایا ملت ایرانباید چرم چه چیز را باید بکشند
Rrza : شرایطی
0 1
ایا جک s3را اقساطی میدهند مانند بقیه خانواده جک؟؟؟؟اگر هست شرایط به چه صورت هست....با تشکر فراوان..
مدیریت : پاسخ
1 1
با سلام خودرو به تازگی معرفی گردیده است و هنوز هیچ شرایطی مشخص نگردیده است.
REZA : جك S3
0 1
سلام جك اس 5 از نظر كيفيت و ظاهر بهتره يا جك اس 3 واز نظر قيمت
عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

فروش ویژه جک J5 اتوماتیک کرمان موتور با تخفیف نوروزی کرمان موتور از فروش خودرو جک J5 اتوماتیک خبر داد.با شرایط فروش چند مرحله ای 
شاسی بلند جدید کرمان موتور جک S5 در راه بازار + مشخصات در حالی که اخبار عرضه خودرو جدید کرمان موتور یعنی S5 را مدتی پیش اعلام کردیم، مدی عامل کرمان موتور از اتمام تولید آزمایشی خودرو شاسی بلند S5 در ایران به اتمام رسید و این خودرو به زودی توسط شرکت کرمان موتور راهی بازار می شود. این خودرو که محصول ...
پیش فروش بهمن ماه جک S5 + جدول محصول جدید کرمان موتور شاسی بلندی که باعث ایجاد رقابت در بازار خودروهای شاسی بلند می شود وجه تمایز اصلی S5 برخورداری از موتور ۲ لیتری و مجهز به توربوشارژ است و این خودرو با گیربکس ۶ سرعته دستی و سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو عرضه خواهد شد.