ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

جایگزینی ولوو به جای چینی ها در سایپا؟

10 / 10
از 1 کاربر

جایگزینی ولوو به جای چینی ها در سایپا؟

در حالی که روند همکاری سایپایی ها با چینی ها و عرضه انواع خودروهای چینی از جمله S300 و چانگان روبه افزایش است، سعید مدنی در دومین همایش بین‌المللی صنعت خودروی ایران اظهار داشت: خودروسازان خارجی باید حرف خود را به عمل تبدیل کنند و خودروسازان چینی نیز بدانند که همکاری ما با آنها کوتاه‌مدت خواهد بود.

وی ادامه داد: همکاری ما با شرکت‌های چینی تا سال 1400 ادامه خواهد یافت و در این همکاری صرفاً به منظور حل مشکل جوینت ونچر و پلت‌فرم از چینی‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم در شرکت پارس‌خودرو تولید پلت‌فرم ایکس نود توسعه یابد، افزود: همکاری سایپا با شرکت برلیانس چین آغاز شده اما اصل همکاری ما با شرکت‌های نیسان و رنو خواهد بود.وی تصریح کرد: اخیراً مذاکراتی با ولوو انجام شده که امیدواریم تولیدمان با این شرکت به صورت مشترک آغاز شود.

فروش خودرو به نقل از فارس، مدنی تصریح کرد: البته کیا و چانگان نیز با سایپا همکاری مشترک دارند و در مجموع کمتر از 5 درصد تولیدات سایپا به همکاری با چینی‌ها اختصاص دارد.وی در ادامه با بیان اینکه تولید پراید کاهش خواهد یافت، گفت: تا سال 95 به تدریج پلت‌فرم تیبا را توسعه خواهیم داد و تولید پراید کاهش می‌یابد.

مدیرعامل سایپا افزود: اسفندماه امسال تولید سایپا 232 بر روی پلت‌فرم ایکس 200 عملیاتی خواهد شد و اواخر سال 95 به تدریج تولید بر روی پلت‌فرم ایکس 200 کاهش می‌یابد و پلت‌فرم‌های دیگر جایگزین آن خواهند شد.

وی اظهار داشت: به دلیل افزایش انتظارات، مردم ایران برخی خودروهای تولید ما را نمی‌پسندند اما با رعایت استاندارهای بین‌المللی همین خودروها را به بازار جهانی عرضه می‌کنیم.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

چینی ها خود سوار خودرو چینی نمی شوند؟ گزارش ها نشان می دهد مردم چین علاقه ای به استفاده از خودروهای ساخت کشورشان ندارند. تحریم صنعت خودرو پای خودروسازان چینی را به بازار خودرو کشور باز کرده است. چندی پیش خبر‌هایی مبنی بر واردات چند مدل مختلف از خودروهای چینی توسط سایپا در رسانه‌های مختلف ...
خانواده سایپا X200 جایگزین سایپا X100 می شوند سعید مدنی - مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا - از جایگزینی محصولات جدید سایپا با گروه ایکس 100خبر داد و گفت: با وجودی که در زمینه ارتقای کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا در سالهای اخیر تلاشهای زیادی انجام شده و موفقیت ای خوبی هم کسب شده است که نتایج آن ...
شروط جدید خودروسازان برای اروپایی ها درحالی که با نزدیک شدن و لغو تحریم های صنعت خودرو، خودروسازان سعی در بدست آوردن بازار بکر ایران را دارند خودروسازان داخلی شروط جدیدی برای آنها وضع کرده اند تا آنجا که گروه صنعتي ايران خودرو نقشه راه توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي خود را براساس سرمايه&zwnj ...