ورود به سایت

ایمیل
رمز عبور
کد امنیتی بالا :

تبلیغات

 فروش خودرو صفرکیلومتر 

بهترین انتخاب خودرو

مشاوره خریدی مطمئن

اخبار روز خودرو

مقالات روز خودرو

عضویت در خبرنامه

ایمیل
کد امنیتی بالا :

تولید 10 خودرو داخلی به صفر رسید

10 / 10
از 1 کاربر

تولید 10 خودرو داخلی به صفر رسید

براساس جدیدترین آمارهای رسمی تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان با افت صد درصدی از یک دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.در این مدت تولید پژو پارس دو‌گانه‌سوز ایران خودرو خراسان نیز با کاهش صد درصدی از دو دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر کاهش یافته است.

آذر ماه امسال تولید مگان نیز با کاهش صد درصدی از ۹۵ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.در این مدت تولید قشقایی با کاهش صد درصدی از ۱۲ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲به صفر کاهش یافته است.

تولید نیسان تیانا نیز با افت صد درصدی از ۱۲ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.آذر ماه امسال تولید وولیکس C30 دنده‌ای با کاهش صد درصدی از پنج دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.

تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ سه سیلندر نیز با کاهش صد درصدی از ۱۴۲ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.در این مدت تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ با افت صد درصدی از ۶۰۹ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر کاهش یافته است.

تولید سواری آسا B50 نیز با کاهش صد درصدی از ۱۴۳ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر کاهش یافته است.تولید J3 نیز با کاهش صد درصدی از ۱۷ دستگاه در آذر ماه سال ۱۳۹۲ به صفر رسیده است.

عنوان :
نام شما :
ایمیل :

اخبار مشابه

چین رکورد دار تولید خودرو در جهان در حالی که خودرو سازان ایرانی با روند کاهش تولید در سال میلادی که گذشت روبرو بودن و واردات و فروش خودرو های چینی نیز در ایران به نسبت سالهای قبل رو به افزایش است تا آنجا که خودروسازان داخلی نیز رو به عرضه این محصولات چینی در سبد فروش خود کرده اند، در سال 2013 میلاد ...
  تولید کدام خودروها به صفر رسید؟ در حالی که بسیاری دم از ورود خودروسازان خارجی جدید به بازار داخلی و احتمال حضور آنها را محتمل می دانند اما روند توقف تولید برخی خودروهای سواری در کشور همچنان ادامه دارد. مهرماه امسال تولید خودرو مگان با افت صد درصدی از 44 دستگاه در مهرماه سال گذشته به صفر رسی ...
تولید دو محصول جدید H330 و H320 در پارس خودرو مدیر بازایابی و پیشبرد فروش محصولات برند گروه خودروسازی سایپا از آغاز پیش فروش خودرو جدید H330 در نمایندگی های سایپا خبر داد و گفت: این دو خودرو یکی از جدیدترین محصولاتی است که به زودی تولید انبوه آن در شرکت پارس خودرو آغاز خواهد شد. حسن فروز ...